Oranje WK voetbal?

Gestart door Enzo, 06 juni 2010 - 17:28:16

« vorige - volgende »

Wie gaat het WK voetbal winnen?

Nederland
Brazilie
Argentinie
Italie
Engeland
Duistland
Spanje
Portugal
Zuid Afrika
Anders?

Enzo



JimPunkRawker

en Duitsland laat ook maar weer eens zien wat voetballen is 4-0!!
wordt een leuke finale NL-DUI  :)

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Enzo

Yep, Duitsland was indrukwekkend goed, en Argentinie viel tegen.
Spanje had het ook best moeilijk...

Ik zeg, de Finale gaat tussen Nederland VS Duitsland... 8)

gloudiesaurus

Nog niet te makkelijk over denken nu, we zijn Uruguay nog niet voorbij! 2 jaar geleden dachten we ook dat we er al waren toen we Frankrijk en Italiƫ met grote cijfers versloegen... de Russen zou een makkie worden. Nou we weten wat er gebeurde toch? Laat het een les zijn...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 04 juli 2010 - 12:44:12
Nog niet te makkelijk over denken nu, we zijn Uruguay nog niet voorbij! 2 jaar geleden dachten we ook dat we er al waren toen we Frankrijk en Italiƫ met grote cijfers versloegen... de Russen zou een makkie worden. Nou we weten wat er gebeurde toch? Laat het een les zijn...
Helemaal met je eens. Als we ons laten intimideren door die irretante voetballers dan kan het zomaar over zijn. Houden we het hoofd erbij moet het toch kunnen. Ik had Spanje getipt als WK winnaar, maar laat het maar Duitsland- Holland worden. Een mooie finale, kunnen we wat rechtzetten. (1974).
Some things are too important to be left in the past.

0634

Onderschatting ligt altijd op de loer. Zeker bij ons, als fans. Maar het gaat erom dat ze dat in het veld vooral niet doen.

Dit is een halve finale WK. De wereld kijkt toe. Uruguay is niet voor niks zover gekomen, die kunnen echt wel ballen. Het scheelt dat Suarez en die linksback er niet bij zijn. Maar het blijft altijd oppassen.

gloudiesaurus

Ik hoop dat die verdediger die geblesseerd uit viel ook niet mee kan doen. En wij missen natuurlijk ook Nigel de Jong. En Van Persie is nog altijd niet in vorm... Het zou schitterend zijn een finale Nederland - Duitsland. Ongelofelijk als ik dat mag meemaken :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Lugano. Tja, goede verdediger.

janke

Citaat van: 0634 op 04 juli 2010 - 15:52:28
Onderschatting ligt altijd op de loer. Zeker bij ons, als fans. Maar het gaat erom dat ze dat in het veld vooral niet doen.

Dit is een halve finale WK. De wereld kijkt toe. Uruguay is niet voor niks zover gekomen, die kunnen echt wel ballen. Het scheelt dat Suarez en die linksback er niet bij zijn. Maar het blijft altijd oppassen.
Onderschatting zal niet gebeuren. Wie de 1/2 finale haalt is een goed team. En zo fantastisch was Uruguay niet in de voorronde's. Net als Nederland. Maar gaan ze niet intimideren en schoppen, dan komt Holland er wel. Ben ik van overtuigd. Heeft niets met onderschatten te maken.
Some things are too important to be left in the past.

Enzo

Ik heb er ook wel vertrouwen in, al moeten ze wel "heel" blijven voor de finale.
Het is belangrijk dan echt op volle sterkte te staan!! 8)

Zaphod_Beeblebrox

Verrassend WK verdomme. Al de favorieten, buiten Spanje, naar huis getikt. Een Finale Duitsland vs Nederland is zeker mogelijk, enkel spijtig dat ze daarvoor helemaal naar Afrika hebben moeten reizen.  ::)
Als het die finale wordt weet ik echter nog niet voor wie ik ga supporteren.

Enzo

Tja, er kunnen maar twee teams de finale spelen, dus dat er een aantal favorieten naar huis moeten is logisch toch?
Imo waren Nederland en Duitsland vanaf het begin al teams om rekening mee te houden, zeker Nederland.
Als ik jou was Zaphod, zou ik het op "safe" spelen en Nederland supporteren... 8)

Zaphod_Beeblebrox

#133
Citaat van: Enzo op 05 juli 2010 - 09:47:52
Tja, er kunnen maar twee teams de finale spelen, dus dat er een aantal favorieten naar huis moeten is logisch toch?
Imo waren Nederland en Duitsland vanaf het begin al teams om rekening mee te houden, zeker Nederland.
Ja tuurlijk, maar niet op de manier zoals gebeurd is.
Ik gaf Nederland voor het WK wel een mogelijke halve finale, maar geen finale. Nu echter liggen de kaarten helemaal anders, al zullen ze tegen Uruguay toch geweldig hard moeten oppassen. Ze hebben, ondanks die halve finale, tot hier toe nog geen geweldige indruk nagelaten, spelen ze zoals hun eerste 4,5 duels zie ik ze niet doorgaan of ze moesten evenveel geluk hebben.
Duitsland was een underdog voor mij en door bijna iedereen, mezelf incluis, vergeten (heb ik hier ook eens aangehaald). Ze zijn echter nu topfavoriet voor de wereldtitel.

Citaat van: Enzo op 05 juli 2010 - 09:47:52
Als ik jou was Zaphod, zou ik het op "safe" spelen en Nederland supporteren... 8)

Je zou denken dat ik wat geleerd zou hebben na veel jaren Rode Duivels achter de rug te hebben en dat ik zodoende op safe zou spelen. Maar nee hoor, ik supporter ook nog altijd voor hen. Moesten ze in de finale zitten zal ik waarschijnlijk wel mijn oranje klak(lees: pet) op mijn kop zetten en de rest van de Hollanders vervoegen op de Antwerpse Grote Markt. Ze hebben nu toch al een Belgisch bier als hoofdsponsor dus kunnen we ze ineens maar adopteren als onze Oranje Duivels hé.

Enzo

De Oranje Duivels... ;D
Klinkt zo slecht nog niet... :)