Wie wordt er WK 2010? [DRIVERS]

Gestart door Forza F1, 06 juni 2010 - 17:16:31

« vorige - volgende »

Wie wordt er WK 2010? [DRIVERS]

Webber
6 (22.2%)
Button
2 (7.4%)
Hamilton
14 (51.9%)
Alonso
3 (11.1%)
Vettel
2 (7.4%)
Massa
0 (0%)
Kubica
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Schumacher
0 (0%)
Sutil
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 23

Forza F1

Nu het seizoen bijna halverweg is, en we een beter idee gekregen hebben van de krachtverhoudingen, is het een ideale moment om eens te peilen wie men nu denkt dat er WK gaat worden.

Nog belangrijker: klopt jouw voorspelling van voor het seizoen nog? Denk je dat Schumacher nog WK kan worden?

Laat jullie gaan!  :)

Enzo

Hamilton zal uiteindelijk de meeste punten hebben verwacht ik.

meatball

Schumacher nog wk worden  ;D ,hij mag nog blij zijn als hij nog een podium behaalt,nee de titel is voor een RedBull of McLaren piloot,ik gok op Hamilton
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

flupke3

Hamilton want redbull heeft al veel punten laten liggen en hun voorsprong behouden op snelheid
moet ik nog zien.

_Makke_

#4
Mijn stem is naar Hamilton gegaan, vooral omdat ik hoop dat de titel naar een McLaren piloot ga. Ik schat Hamilton dan niet iets hoger in. Maar nu al een naam noemen is verdomd lastig. Red Bull en McLaren staan er nu het beste voor uiteraard, maar met Ferrari moet je uiteraard nog steeds rekening houden. Ze hebben nog 2 grote updates in de pijplijn zitten, als ze daarmee echt een stap voorwaarts kunnen zetten, doen ze terug helemaal mee. Blijven ze dan nog achterop hinken, dan zal het steigerende paard het nog lastig krijgen.

WeezyAveli

Ik verwacht dat de mclaren z'n wagen sneller ontwikkelt dan de Redbulls, en dat Hamilton er het meest uit haalt.

robbert

ik verwacht dat de strijd verder zal gaan tussen mclaren en redbull. maar ik denk dat mclaren ietsje beter zal zijn.
Akkoord ferrari heeft nog 2 grote updates maar de topteams zullen ook niet stilzitten, dus ik denk dat ferrari niet veel meer vooruit zal geraken

gloudiesaurus

Ik heb op Webber gestemd, hij is op dit moment de snelste en scoort bijna elke GP punten.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

_Makke_

#8
foutje.

Supermariobros

Citaat van: WeezyAveli op 06 juni 2010 - 21:33:52
Ik verwacht dat de mclaren z'n wagen sneller ontwikkelt dan de Redbulls, en dat Hamilton er het meest uit haalt.
2

Folkert

Hamilton, hoewel Button in Turkije heel goed kon volgen, moet Button denk ik nog steeds inleveren op Hamilton.
Vettel lijkt ook wat te zijn geprikkeld door uitspraken en resultaten van Webber, als het een RBR rijder word, gok ik op Webber.
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_


Zaphod_Beeblebrox

Heb op Webber gestemd enkel en alleen omdat het weer eens wat anders is.

Ferrari 2010

Ik denk dat het Webber wordt. Ik denk dat McLaren nog steeds niet dicht genoeg bij Red Bull zit, zeker als het op kwali aankomt, en een goede kwali is de basis van een goede race!

Citaat van: Zaphod_Beeblebrox op 09 juni 2010 - 08:31:32
Heb op Webber gestemd enkel en alleen omdat het weer eens wat anders is.
Welkom op het forum ;) Maareeuhm, mij lijkt het eerder de bedoeling te stemmen op wie jij denkt dat wk zal worden, en niet om anders te doen dan de rest. Dan kon je bovendien beter op Sutil stemmen ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Zaphod_Beeblebrox

Citaat van: Ferrari 2010 op 09 juni 2010 - 09:08:59
Welkom op het forum ;) Maareeuhm, mij lijkt het eerder de bedoeling te stemmen op wie jij denkt dat wk zal worden, en niet om anders te doen dan de rest. Dan kon je bovendien beter op Sutil stemmen ;D

Oh maar ik heb echt op Webber omdat die in mijn ogen een serieuse kanshebber is, maar dat zijn Hamilton, Button en in mindere maten Vettel ook. Kon niet echt iemand kiezen als grootste kanshebber van die 4. Hamilton en Button zijn al WK geweest, Vettel heeft nog tijd genoeg en wordt misschien iets teveel opgehemeld, daarom Webber dus. ;)