Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Toch kan Raikkonen als hij goed is, meer uit een auto halen dan dat er eigenlijk in zit. Zoals bijvoorbeeld Alonso....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Ja, maar het is jaren geleden dat hij dat deed. Eigenlijk moeten we dan teruggaan naar zijn McLaren-tijd.

Ik geloof niet in een terugkeer van Kimi bij Williams, en ik geloof al helemaal niet dat hij zijn oude successen kan doen herleven om eerlijk te zijn.

Wizard

Citaat van: gloudiesaurus op 01 november 2011 - 21:31:56
Toch kan Raikkonen als hij goed is, meer uit een auto halen dan dat er eigenlijk in zit. Zoals bijvoorbeeld Alonso....

Geloof ik niet in. Als een auto competitief is, kan hij snel rijden. Een team op sleeptouw nemen, jammer en helaas. En qua feedback, dus qua inbreng voor verbetering, is het matigjes. Geroepen door McLaren, bevestigd door Ferrari. Dus vergelijken met Alonso...nee.

Wizard

Citaat van: Edwin90 op 01 november 2011 - 20:04:28
Nou, Raikkonen staat niet bekend als een ontwikkelaar en Massa niet bekend als een supertalent. Je kunt je dan ook afvragen wat de Ferrari van 2007/2008 in de handen van een Schumacher of een Alonso had gekund...

Misschien wel. Helaas was het niet zo. ;)

Gerard

Er gaan weer eens geruchten dat Rosberg het stuurtje van Massa gaat overnemen bij Ferrari..
PErsoonlijk denk ik datie beter af is bij Mercedes, dan naast Alonso 2-de viool spelen....  :-\

Franky R.

Citaat van: Gerard op 01 november 2011 - 23:06:57
Er gaan weer eens geruchten dat Rosberg het stuurtje van Massa gaat overnemen bij Ferrari..
PErsoonlijk denk ik datie beter af is bij Mercedes, dan naast Alonso 2-de viool spelen....  :-\


Maar de Ferrari is wel weer een auto, waarmee Rosberg zijn eerste overwinning kan behalen. Bij MercedesGP duurt het allemaal veel te lang.


Rosberg heeft eerder ook teveel tijd verspeeld bij Williams, dus dan lijkt het mij logisch dat hij nu veel eerder aan zichzelf zal denken.


Bij Mercedes gaan sommige zaken te traag plus de aandacht voor Schumi zal ook Rosberg niet lekker zitten.

robbert

Citaat van: Franky R. op 02 november 2011 - 02:44:54
Citaat van: Gerard op 01 november 2011 - 23:06:57
Er gaan weer eens geruchten dat Rosberg het stuurtje van Massa gaat overnemen bij Ferrari..
PErsoonlijk denk ik datie beter af is bij Mercedes, dan naast Alonso 2-de viool spelen....  :-\


Maar de Ferrari is wel weer een auto, waarmee Rosberg zijn eerste overwinning kan behalen. Bij MercedesGP duurt het allemaal veel te lang.


Rosberg heeft eerder ook teveel tijd verspeeld bij Williams, dus dan lijkt het mij logisch dat hij nu veel eerder aan zichzelf zal denken.


Bij Mercedes gaan sommige zaken te traag plus de aandacht voor Schumi zal ook Rosberg niet lekker zitten.

tenzij dat de ferrari zo blijft presteren als dit seizoen, dan zal hij ook nog lang mogen wachten

Enzo

Citaat van: Gerard op 01 november 2011 - 23:06:57
Er gaan weer eens geruchten dat Rosberg het stuurtje van Massa gaat overnemen bij Ferrari..
PErsoonlijk denk ik datie beter af is bij Mercedes, dan naast Alonso 2-de viool spelen....  :-\

Bij Mercedes zal hij ook 2de viool spelen, iig tot Schumacher met pensioen is.
Rosberg heeft iig een goede onderhandelingspositie, gezien Webber en Massa die niet lang meer zullen aanblijven.
Maar je zal net zien, dat als Rosberg naar Ferrari verhuisd, Mercedes het jaar daarop een super-auto maakt.

monaco2011

Citaat van: Enzo op 02 november 2011 - 12:25:57
Citaat van: Gerard op 01 november 2011 - 23:06:57
Er gaan weer eens geruchten dat Rosberg het stuurtje van Massa gaat overnemen bij Ferrari..
PErsoonlijk denk ik datie beter af is bij Mercedes, dan naast Alonso 2-de viool spelen....  :-\

Bij Mercedes zal hij ook 2de viool spelen, iig tot Schumacher met pensioen is.
Rosberg heeft iig een goede onderhandelingspositie, gezien Webber en Massa die niet lang meer zullen aanblijven.
Maar je zal net zien, dat als Rosberg naar Ferrari verhuisd, Mercedes het jaar daarop een super-auto maakt.
nou, laat m dan snel naar Ferrari gaan ;)

Wizard

Massa naast vriend Schumacher. Nou ja, prima. Ik heb er weinig problemen mee al verwacht ik niet dat Rosberg Alonso het vuur aan de schenen kan leggen. Maar laat hem eerst maar eens instappen.

Wizard

Citaat van: Enzo op 02 november 2011 - 12:25:57
Bij Mercedes zal hij ook 2de viool spelen, iig tot Schumacher met pensioen is.
Rosberg heeft iig een goede onderhandelingspositie, gezien Webber en Massa die niet lang meer zullen aanblijven.
Maar je zal net zien, dat als Rosberg naar Ferrari verhuisd, Mercedes het jaar daarop een super-auto maakt.

Dat zou wat zijn hé. :D Nu vind ik Webber enigszins meevallen. Natuurlijk schiet hij te kort maar los daarvan is hij de ideale tweede rijder. Legt Vettel geen strobreed in de weg maar sprokkelt daarentegen genoeg punten bij elkaar voor de constructeurstitel veilig te stellen. Massa scoort geen eens de helft van de punten van Alonso, bovendien nog geen podium weten te rijden. Langzaam maar zeker verontrustend.

Vieze baas

Citaat van: Wizard op 02 november 2011 - 12:53:32
Citaat van: Enzo op 02 november 2011 - 12:25:57
Bij Mercedes zal hij ook 2de viool spelen, iig tot Schumacher met pensioen is.
Rosberg heeft iig een goede onderhandelingspositie, gezien Webber en Massa die niet lang meer zullen aanblijven.
Maar je zal net zien, dat als Rosberg naar Ferrari verhuisd, Mercedes het jaar daarop een super-auto maakt.

Dat zou wat zijn hé. :D Nu vind ik Webber enigszins meevallen. Natuurlijk schiet hij te kort maar los daarvan is hij de ideale tweede rijder. Legt Vettel geen strobreed in de weg maar sprokkelt daarentegen genoeg punten bij elkaar voor de constructeurstitel veilig te stellen. Massa scoort geen eens de helft van de punten van Alonso, bovendien nog geen podium weten te rijden. Langzaam maar zeker verontrustend.

Nou is de Red Bull wel iets beter dan de Ferrari, en komt Webber niet zo vaak Hamilton tegen op de baan ;).

Enzo

Het schijnt dat Massa, Smedley en Dominicalli een spoedberaadt hebben gehad na de teleurstellende race in India. Mogelijk hebben ze gesproken over 2012?

Rosberg is gesignaleerd in Marranello vorige week.... ::)

http://www.derapate.it/articolo/f1-ferrari-rosberg-avvistato-a-maranello/32853/
http://www.formel1.de/de/3260/War+Rosberg+schon+in+Maranello%3F/newsID/1671288

Ik ben ervan overtuigd dat Ferrari en Rosberg iig de mogelijkheden aan het onderzoeken zijn, of er echt wat uit gaat komen is nog even afwachten.

Jozef

Wordt tijd voor Rosberg, binnenkort steekt hij nota bene Jos Verstappen voorbij in het klassement "meeste GP-starts zonder ooit gewonnen te hebben". :o

Wizard

Citaat van: Enzo op 02 november 2011 - 14:02:40
Het schijnt dat Massa, Smedley en Dominicalli een spoedberaadt hebben gehad na de teleurstellende race in India. Mogelijk hebben ze gesproken over 2012?

Rosberg is gesignaleerd in Marranello vorige week.... ::)

http://www.derapate.it/articolo/f1-ferrari-rosberg-avvistato-a-maranello/32853/
http://www.formel1.de/de/3260/War+Rosberg+schon+in+Maranello%3F/newsID/1671288

Ik ben ervan overtuigd dat Ferrari en Rosberg iig de mogelijkheden aan het onderzoeken zijn, of er echt wat uit gaat komen is nog even afwachten.


Pure speculatie. Rosberg is daar gesignaleerd en prompt worden daar allerlei kaartjes aan gehangen.