Grand Prix van Turkije, Istanbul Park 2010

Gestart door Enzo, 21 mei 2010 - 21:02:35

« vorige - volgende »

Bridelance

#31
En wat is er nu juist gebeurd met Webber zijn voiture?? Beetje blauwe rook  :'(

Iemand die meer weet?


Edit:
engine failure  :-\

Folkert

Citaat van: campos op 28 mei 2010 - 13:41:05
Citaat van: Burorri op 28 mei 2010 - 12:27:37
Denk dat het dichter bij elkaar zit. Mclaren heeft aan gegeven dat zij het gat met RBR kunnen dichten en gekeken naar vorig jaar geloof ik zeker dat ze dat kunnen doen. Of Hamilton lichter is...ik weet niet, volgens mij zijn ze allemaal licht in vt1 en gaan ze meestal allemaal zwaar in vt2 of 3. Maar dat is alleen een veronderstelling die nergens op is gebaseerd eigenlijk.


Heeft iemand link van de crash trouwens?


Iemand trouwens een link voor vt2?
verschilt per team. McLaren heeft aangegeven vooral in de kwalificatie winst te willen halen, dus denk dat dit gewoon een ultralicht rondje was. Lijkt me sterk als ze in één race dat enorme gat met red bull hebben gedicht. Dat gaat echt niet zomaar, vorig jaar lag het probleem bij henzelf, dit jaar hebben ze wel een goede auto, maar is die van een ander nog beter.
Ja klopt ook wel, maar zo snel heb ik Mclaren nog niet gezien ten opzichte van de rest. Verschilt idd ook per team, maar hij was zeker wel snel. Button zat inderdaad denk ik wat zwaarder, gezien hij nu mooie 1ste tijd neer heeft gezet. Maar denk wel dat als Hamilton nu wat zwaarder was(waar ik denk ik wel van uit kan gaan) hebben ze toch een goede pace dit weekend.
En ja, vorig jaar was wel anders, maar verbeteren kan altijd. imo toch wel vergelijkbaar.
Trotse vader van Rosalie(L)

WeezyAveli

#33
Schumi & Massa  ;D

Iedereen rijdt verschillende runs dus eigenlijk kan je niet veel uit de tijden halen.
FP1 reden Lewis & Button ong. 8ronden op softs en daarin reed Lewis zijn/de snelste tijd met een verschil van 8tienden  :-\

Het is niet de 1e keer dat een mclaren op de 1e positie staat in een FP, en tijdens de quali gaat er dan een RBR er vandoor met de pole.
Ik hoop dat ze iig een stuk dichterbij zijn gekomen.

http://images.gpupdate.net/large/154693.jpg

Enzo


Martin

Peter schrijft op de hoofdpagina twee dingen die niet waar zijn.
799 overwinningen zou bijna alle races zijn. Het zijn er 211.
En Ferrari heeft ook niet aan alle races deelgenomen.
In 1973 op het circuit van Zandvoort was voor de race geen Ferrari te zien.
Ik kan het weten want ik was erbij.

Folkert

Citaat van: Martin op 28 mei 2010 - 15:24:26
Peter schrijft op de hoofdpagina twee dingen die niet waar zijn.
799 overwinningen zou bijna alle races zijn. Het zijn er 211.
En Ferrari heeft ook niet aan alle races deelgenomen.
In 1973 op het circuit van Zandvoort was voor de race geen Ferrari te zien.
Ik kan het weten want ik was erbij.
En aan Zolder 82 deden ze toch ook niet mee aan de race?
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Heb het aangepast, bedankt voor de tip! 8)

Folkert

Citaat van: Enzo op 28 mei 2010 - 15:46:06
Heb het aangepast, bedankt voor de tip! 8)
Gefeliciteerd trouwens met je nieuwe functie, dat je het goed mag uitvoeren.  8)
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Burorri op 28 mei 2010 - 21:34:12
Citaat van: Enzo op 28 mei 2010 - 15:46:06
Heb het aangepast, bedankt voor de tip! 8)
Gefeliciteerd trouwens met je nieuwe functie, dat je het goed mag uitvoeren.  8)

Dank je, zal me best doen! 8)

Enzo

Hier nog de beelden van Webber die over de kook gaat... ;D ;D ;D


Ferrari 2010

Citaat van: Enzo op 29 mei 2010 - 03:41:47
Hier nog de beelden van Webber die over de kook gaat... ;D ;D ;D


En dat om de wagen te blokkeren voor het uitstappen :-\ Was dat nu zo noodzakelijk?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

WeezyAveli

Hamilton spint in FP3, bocht 8.

"Definitely much happier with the balance on that run. Sorry about those tyres, had to stop the car before it went into the barriers."   :D

Folkert

#43
Citaat van: WeezyAveli op 29 mei 2010 - 10:36:40
Hamilton spint in FP3, bocht 8.

"Definitely much happier with the balance on that run. Sorry about those tyres, had to stop the car before it went into the barriers."   :D
Had maar 1 ronde van Hamilton gezien, en dat was direct zijn snelste. Maar waren meer die problemen hadden een foutloos rondje te rijden. Vettel, Webber, Button, Alonso gingen volgens mij bijna allemaal bij bocht 8 of net daarna de fout in.

Maar Hamilton zat er goed bij, hij kan wel eens voor pole gaan. Vettel ook weer sterk. Word een interessante kwalificatie.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Ik zeg Hamilton voor pole, die rijd goeie tijden
Trotse vader van Rosalie(L)