Wie kijkt er nog F1 op de VRT ?

Gestart door sven bettio, 25 maart 2010 - 14:02:41

« vorige - volgende »

sven bettio

Ik erger me al langer aan de Belgische aanbieders (Ka2 of VRT)  Je kan toch niet beter kijken dan naar de BBC.

RadioActiveMan

Als je geen Engels verstaat helemaal niet. In Groot Brittanië storen ze zich ook aan het commentaar op BBC, het is altijd wat natuurlijk.

robbert

straks moeten we allemaal naar bbc kijken, als de f1 digitaal zal worden uitgezonden zoals de voetbal

Niels_

Digitale televisie is de toekomst! Volgens mij hebben ook al veel mensen het.

Anyway, ik kijk ook best wel veel nog op Sporza.

robbert

Citaat van: Scuderia91 op 25 maart 2010 - 22:37:20
Digitale televisie is de toekomst! Volgens mij hebben ook al veel mensen het.

Anyway, ik kijk ook best wel veel nog op Sporza.
ja maar ook al heb je digitale tv, dan zou je later nog extra moeten betalen om de f1 te bijken, zoals de voetbal

SDG

Ik kijk al lang niet meer naar de VRT. Vroeger keek ik steevast op RTBF, en sedert vorig jaar BBC.

Ferrari 2010

Citaat van: Scuderia91 op 25 maart 2010 - 22:37:20
Digitale televisie is de toekomst! Volgens mij hebben ook al veel mensen het.
Daar ben ik het volledig mee eens, maar ik heb er een probleem mee dat je er, zoals Robbert al aanhaalde, dan voor moet betalen, terwijl bijvoorbeeld een zender als Ka2 het financierde met reclame. Ik zit er niets mee in af en toe een blokje reclame te hebben als ik het zo gratis kan bekijken.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Idd ik ook niet. Zou ik toch moeten betalen om F1 te kunnen zien, zou ik wel niet twijfelen.
Het ding met die voetbal is wel dat je er nog andere dingen bij krijgt natuurlijk. Bij Prime krijg je 2 zenders, voetbal uit Schotland, Duitsland, Engeland, Nederland, Spanje, Italië, Frankrijk, Portugal, Championsleague, NBA en American Football. Geen klein aanbod als je het mij vraagt. Ik verwacht dat F1 binnen zo'n pakket zou vallen en dan krijg je dus waar voor je geld. Maar zolang we BBC, RTBF en RTL-Duitsland hebben is dat niet aan de orde.

SDG

Citaat van: Marc_Vl op 26 maart 2010 - 09:26:14
Idd ik ook niet. Zou ik toch moeten betalen om F1 te kunnen zien, zou ik wel niet twijfelen.
Het ding met die voetbal is wel dat je er nog andere dingen bij krijgt natuurlijk. Bij Prime krijg je 2 zenders, voetbal uit Schotland, Duitsland, Engeland, Nederland, Spanje, Italië, Frankrijk, Portugal, Championsleague, NBA en American Football. Geen klein aanbod als je het mij vraagt. Ik verwacht dat F1 binnen zo'n pakket zou vallen en dan krijg je dus waar voor je geld. Maar zolang we BBC, RTBF en RTL-Duitsland hebben is dat niet aan de orde.


Hoe ontvang je die laatste in Vlaanderen? Schotelantenne?

RadioActiveMan

#9
Zit sinds een paar maanden in het aanbod van Telenet digitaal.

http://telenet.be/347/0/1/nl/?zip=2140&region=Interkabel

Hangt blijkbaar wel af vand e regio wat ze aanbieden.

SDG

Citaat van: Marc_Vl op 26 maart 2010 - 10:05:50
Zit sinds een paar maanden in het aanbod van Telenet digitaal.

Ah, wist ik niet. Ik heb Belgacom TV, zie je...  ;)

robbert

Citaat van: Ferrari 2010 op 26 maart 2010 - 08:08:34
Citaat van: Scuderia91 op 25 maart 2010 - 22:37:20
Digitale televisie is de toekomst! Volgens mij hebben ook al veel mensen het.
Daar ben ik het volledig mee eens, maar ik heb er een probleem mee dat je er, zoals Robbert al aanhaalde, dan voor moet betalen, terwijl bijvoorbeeld een zender als Ka2 het financierde met reclame. Ik zit er niets mee in af en toe een blokje reclame te hebben als ik het zo gratis kan bekijken.
ja zo heb ik het ook liever, dat je gratis kan kijken naar de f1met wat reclame ertussen. En ze kunnen dan nog altijd doen zoals rtbf doet, zo in een hoekje een klein venstertje tonen waar je nog altijd f1 kan volgen.

sven bettio

Hoe is het commentaar op RTL Duitsland ?  Deze heb ik namelijk nog niet geprobeerd.

Forza F1

De verslaggevers van Sporza zijn super-onbekwaam wat Formule 1 betreft!

Ik keek daarom al jaren naar LaDeux.

Achteraf hebben we sateliet genomen ipv kabel en die bieden LaDeux niet aan, dus moest ik noodgedwongen naar RTL (Duits) kijken.

Nu heb ik echter digitale tv (telenet) aangeschaft en kan ik meegenieten van de superzalige verslaggeving van BBC1  8) 8) 8) !!!

Martin Brundle, David Coulthard, Eddy Jordan, (en diene rare kerel die er ook wel wat van kent)... beter kan toch bijna niet?

Enkel mocht Sporza nog Murray Walker kunnen overtuigen en betalen zou ik misschien nog naar Sporza kijken, maar wellicht gewoon niet meer  :)

zeph

Ik vind de presentatie en het commentaar bij de BBC en TRL7 altijd zo opgefokt, Canvas blijft wat rustiger en lopen niet de hele race tegen me te schreeuwen. En geen reclame is ook heel fijn. Ik zou het jammer vinden als de Vlaamse TV-rechten volgend jaar naar een andere zender gaan. Bij de commercielen wordt het vast ook weer een geblaat en gebler.