Jenson Button Wereldkampioen!

Gestart door scho0634, 19 oktober 2009 - 07:08:11

« vorige - volgende »

campos

Citaat van: F_A_Diaz op 06 november 2009 - 10:13:30
Je moet lezen wat ik zeg, Hamilton reed in 1 van de 4 auto's die veruit de beste van het veld waren. Als je dan vierde wordt word je dus feitelijk laatste.
Als je 6e wordt voor 2 Arrowsen wordt je in feite dus ook laatste

scho0634

Citaat van: Burorri op 06 november 2009 - 14:00:37
En over Button, ja hij reed in een middelmatige auto, maar ik vond dat hij toch wel te veel foutjes maakte. Ben benieuwd hoe hij het volgend jaar gaat doen met een nieuwe teamgenoot naast zich.
Ik vond en vind dat Hamilton en Vettel ook teveel fouten maken/maakten.

Button is inmiddels foutloos over een heel seizoen. Ben benieuwd of anderen dat ook gaan doen.

Folkert

Citaat van: 0634 op 06 november 2009 - 19:10:24
Citaat van: Burorri op 06 november 2009 - 14:00:37
En over Button, ja hij reed in een middelmatige auto, maar ik vond dat hij toch wel te veel foutjes maakte. Ben benieuwd hoe hij het volgend jaar gaat doen met een nieuwe teamgenoot naast zich.
Ik vond en vind dat Hamilton en Vettel ook teveel fouten maken/maakten.

Button is inmiddels foutloos over een heel seizoen. Ben benieuwd of anderen dat ook gaan doen.
Dat is zeker waar, dit seizoen heeft hij goed gereden. Niet alleen van wege goede auto, maar vanwege zijn foutloze rijden. Denk wel dat Hamilton steeds minder fouten gaat maken. Maar goed, dat isnog toekomst muziek.
Trotse vader van Rosalie(L)

flupke3

Button heeft gewoon slim gereden!Geen enkel noemeswaardig foutje en dat kunnen maar weinig kampioennen zeggen trouwens!

F_A_Diaz

Ik denk dat Button heel wat minder fouten heeft gemaakt dan Kimi Raikkonen in 2007 en Lewis Hamilton in 2008.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 12 november 2009 - 10:50:56
Ik denk dat Button heel wat minder fouten heeft gemaakt dan Kimi Raikkonen in 2007 en Lewis Hamilton in 2008.
Kimi heeft in 2007 ook niet zo heel veel fouten gemaakt hoor. Misschien net wat meer, maar hij was dat jaar goed en redelijk foutloos bezig. Ik kan me iig geen fout zo 1,2,3 boven water halen.
Trotse vader van Rosalie(L)

campos

Citaat van: Burorri op 12 november 2009 - 10:55:21
Citaat van: F_A_Diaz op 12 november 2009 - 10:50:56
Ik denk dat Button heel wat minder fouten heeft gemaakt dan Kimi Raikkonen in 2007 en Lewis Hamilton in 2008.
Kimi heeft in 2007 ook niet zo heel veel fouten gemaakt hoor. Misschien net wat meer, maar hij was dat jaar goed en redelijk foutloos bezig. Ik kan me iig geen fout zo 1,2,3 boven water halen.
ligt er maar net aan wat je fouten noemt. Als je geen top 10 haalt in de kwalificatie dan kun je dat ook een fout noemen. Raikkonen haalde wel 15 punten meer over 17 races terwijl ie ook 2 races uitviel met mechanische pech. en kan me toch vrij weinig fouten herinneren van hem dat jaar. Maar goed, elke rijder heeft zn eigen rijstijl, de één neemt wat meer risico als de ander.

Folkert

Citaat van: campos op 12 november 2009 - 11:14:35
Citaat van: Burorri op 12 november 2009 - 10:55:21
Citaat van: F_A_Diaz op 12 november 2009 - 10:50:56
Ik denk dat Button heel wat minder fouten heeft gemaakt dan Kimi Raikkonen in 2007 en Lewis Hamilton in 2008.
Kimi heeft in 2007 ook niet zo heel veel fouten gemaakt hoor. Misschien net wat meer, maar hij was dat jaar goed en redelijk foutloos bezig. Ik kan me iig geen fout zo 1,2,3 boven water halen.
ligt er maar net aan wat je fouten noemt. Als je geen top 10 haalt in de kwalificatie dan kun je dat ook een fout noemen. Raikkonen haalde wel 15 punten meer over 17 races terwijl ie ook 2 races uitviel met mechanische pech. en kan me toch vrij weinig fouten herinneren van hem dat jaar. Maar goed, elke rijder heeft zn eigen rijstijl, de één neemt wat meer risico als de ander.
Geen top 10 kwalificatie is op zich niet een fout. Ik zie een fout meer iets als van de baan schieten of je auto kapot rijden door een stuurfout.
Diaz heeft daar en tegen wel gelijk dat Hamilton meer fouten maakte in 2008. (iig, zo uit mijn hoofd.) Canada was iig de grootste.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: campos op 12 november 2009 - 11:14:35Raikkonen haalde wel 15 punten meer over 17 races

Raikkonen had ook het hele jaar een goede auto tot zijn beschikking.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 16 november 2009 - 09:36:11
Citaat van: campos op 12 november 2009 - 11:14:35Raikkonen haalde wel 15 punten meer over 17 races

Raikkonen had ook het hele jaar een goede auto tot zijn beschikking.
Button ook, dus ik zie het verschil niet zo heel erg.Ze maakte allebei gewoon weinig fouten en deden wat ze moesten doen: Genoeg punten halen ten opzichte van de concurrentie.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

De Brawn was in de 2e helft van het seizoen echt geen topauto meer. Alleen in Monza gingen ze lekker.

Maar goed, met een beetje geluk zien we Button binnenkort tegen Hamilton racen in dezelfde auto. Ik ben benieuwd.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 16 november 2009 - 14:14:26
De Brawn was in de 2e helft van het seizoen echt geen topauto meer. Alleen in Monza gingen ze lekker.

Maar goed, met een beetje geluk zien we Button binnenkort tegen Hamilton racen in dezelfde auto. Ik ben benieuwd.
Denk dat de potentie van de auto van Brawn zeker nog goed was, maar waren het Rubens en Button die het in de kwalificatie het hebben laten liggen. Volgens mij melde jij ook dat de ronde tijden van Button goed waren voor de top 3(maar dat weet ik niet zeker dat jij dat zei.)
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Ik heb gezegd dat zijn rondetijden in de race niet slechter waren dan die van Barrichello, eerder beter.
Ik heb nergens gezegd dat dat top 3 tijden waren.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 16 november 2009 - 16:19:40
Ik heb gezegd dat zijn rondetijden in de race niet slechter waren dan die van Barrichello, eerder beter.
Ik heb nergens gezegd dat dat top 3 tijden waren.
Ok, dan heb ik me daar in vergist bij jou, mijn excuus. Maar meen me wel iets te herinneren dat de snelheid van Brawn toch groot genoeg was om top 3 tijden te rijden.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: F_A_Diaz op 16 november 2009 - 16:19:40
Ik heb gezegd dat zijn rondetijden in de race niet slechter waren dan die van Barrichello, eerder beter.
Ik heb nergens gezegd dat dat top 3 tijden waren.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."