Wie vervangt Liuzzi?

Gestart door Martin, 07 september 2009 - 23:28:07

« vorige - volgende »

Tim C

ok, zal het slotje eraf halen als het nodig blijkt te zijn ;-)

Martin

#16
Als iedereen goed leest staat er....
we wachten zondag maar af en zullen zien.
Dan gaan ik er verder over praten.
En wie weet.... Misschien heb ik het helemaal mis.
Ik heb geen glazen bol.

Martin

Citaat van: Tim op 09 september 2009 - 14:12:32
ok, zal het slotje eraf halen als het nodig blijkt te zijn ;-)

Waarom een slotje? Dit is gewoon een onderwerp dat besproken kan worden.
We leven niet in Cuba of Noord-Korea.

Tim C

Kerel, nog niet gemerkt dat je kon antwoorden? Of denk je magical posting powers te hebben?

http://www.youtube.com/watch?v=P2ZOVO29t2U#t=0m05

KVDracer

Ik denk dat Liuzzi het niet zo slecht gaat doen. Na de race in Italië zal hij wel in de middenmoot meekunnen, als de Force India dat toelaat tenminste. Ik zeg ook niet dat hij een topper is, maar hij is een gewoon rijder zoals zovelen vind ik. Maar volgens mij word hij volgend jaar vervangen door Chandhok, na Ecclestone's reactie vandaag gelezen te hebben. Hij zal wel wat druk zetten op Mallya en hem financiele beloftes doen.

janke

Wat een waardeloze coureur die Liuzzi, hè Martin.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

#21
Citaat van: janke op 12 september 2009 - 14:27:58
Wat een waardeloze coureur die Liuzzi, hè Martin.
Ik denk dat je Martin verkeerd hebt begrepen. Zoals hij eerder aan gaf ging het hem om een coureur die halver wege het jaar binnen komt vallen, na een periode inactiviteit. Kijk Fisico: Vrijdag slecht, vanochtend slecht, maar nu wel in q2. Het heeft allemaal tijd nodig, maar niet iedereen krijgt die tijd.  :)
Trotse vader van Rosalie(L)

TimoGlockfan

Dit is perfect logisch hoor dat hij zo goed rijdt. In 2007 was hij ook al gewoon beter dan Vettel
Timo's nieuwe helm.

janke

Citaat van: Burorri op 12 september 2009 - 14:40:17
Citaat van: janke op 12 september 2009 - 14:27:58
Wat een waardeloze coureur die Liuzzi, hè Martin.
Ik denk dat je Martin verkeerd hebt begrepen. Zoals hij eerder aan gaf ging het hem om een coureur die halver wege het jaar binnen komt vallen, na een periode inactiviteit. Kijk Fisico: Vrijdag slecht, vanochtend slecht, maar nu wel in q2. Het heeft allemaal tijd nodig, maar niet iedereen krijgt die tijd.  :)
Stop toch eens met je filosoferen. Martin begint met dat Liuzzi helemaal niks is. Nou het blijkt. Die man is 10x niks.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Wie denkt dat hij zaterdag de Q2 haalt? Ik niet.
Wie denkt dat hij dit seizoen punten gaat scoren? Ik niet.
Wie zegt dat het een slechte coureur is? Ik niet.
Wie zegt dat hij wordt vervangen? Ik

Paradox allemaal Martin. Hij is volgens jou geen slechte coureur, maar wordt vervangen. Het kwartje valt even niet.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: janke op 12 september 2009 - 19:10:19
Wie denkt dat hij zaterdag de Q2 haalt? Ik niet.
Wie denkt dat hij dit seizoen punten gaat scoren? Ik niet.
Wie zegt dat het een slechte coureur is? Ik niet.
Wie zegt dat hij wordt vervangen? Ik

Paradox allemaal Martin. Hij is volgens jou geen slechte coureur, maar wordt vervangen. Het kwartje valt even niet.
Zoals ik het heb opgevat doelde hij meer op het feit dat Liuzzi niet het beste kan bewijzen omdat hij de auto niet kent, en daarom niet het beste kan presteren. Het ging volgens mij meer om de voorbereiding en wat iemand met zo'n voorbereiding kan bereiken.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

AUB. Liuzzi was vandaag gewoon een coureur die meetelt. Fisi niet. En die Liuzzi had 10 maanden geen F1 auto gereden. Die gozer is gewoon dit weekend goed bezig. Top.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: janke op 12 september 2009 - 19:00:35
Citaat van: Burorri op 12 september 2009 - 14:40:17
Citaat van: janke op 12 september 2009 - 14:27:58
Wat een waardeloze coureur die Liuzzi, hè Martin.
Ik denk dat je Martin verkeerd hebt begrepen. Zoals hij eerder aan gaf ging het hem om een coureur die halver wege het jaar binnen komt vallen, na een periode inactiviteit. Kijk Fisico: Vrijdag slecht, vanochtend slecht, maar nu wel in q2. Het heeft allemaal tijd nodig, maar niet iedereen krijgt die tijd.  :)
Stop toch eens met je filosoferen. Martin begint met dat Liuzzi helemaal niks is. Nou het blijkt. Die man is 10x niks.
Ik filosofeer helemaal niet, ik lees wat Martin zegt en hij zei dat hij Luizzi geen slecht coureur vond.

En waar zeg ik dat Luizzi slecht was? Vandaag was hij top ja, maar dat zal ik ook niet ontkennen. Laat mij zien waar ik zei dat Luizzi niet top was en ik neem alles terug.
Trotse vader van Rosalie(L)

Tim C

En we draaien rond en rond en rond en rond en rond...

scho0634

Liuzzi is gewoon een prima coureur, die voor de meesten in het veld niet onderdoet.

Daarom is deze prestatie volkomen logisch en is dit topic overbodig (maar dat wisten de meesten reeds).