Gran Turismo

Gestart door Ferrari 2010, 28 augustus 2009 - 18:21:03

« vorige - volgende »

Is GT5 prologue de moeite?

Ja
0 (0%)
Neen
2 (20%)
Ik heb geen GT5 prologue
8 (80%)

Totaal aantal stemmen: 7

Ferrari 2010

Ik vroeg me af, zijn er hier die GT5 prologue hebben? Nu de PS3 eindelijk een iets schappelijkere prijs heeft, begin ik te overwegen om hem aan te schaffen. Maar dat maar voor 1 spel: Gran Turismo. Aangezien de 5de editie nog niet uit is (schijnt voor kerstmis 2009 of begin 2010 te zijn), zal ik me tevreden moeten stellen met de prologue.
Maar gezien de limitatie aan circuits en wagens, vraag ik me af, is het de wagen? Zijn het een paar teasers en that's it of kan je er toch echt enkele weken redelijk wat mee bezig zijn? :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Ik weiger GT5 Prologue te kopen en wacht geduldig af tot de echte GT5 er is.
Ik hou me nu bezig met Need for speed underground en NASCAR 2009 en als ik daar geen zin in heb zijn er nog genoeg andere spellen het spelen waard in mijn kast.  ;)

Ferrari 2010

Verder niemand die Gran Turismo speelt? :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Heb je geen PSP? De Gran Turismo portable komt iets vroeger uit.

Ferrari 2010

Citaat van: Beco op 02 september 2009 - 15:10:31
Heb je geen PSP? De Gran Turismo portable komt iets vroeger uit.
Nope, moet dat ding niet hebben, veel te klein scherm :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

gloudiesaurus

Begin november komt hij uit, de nieuwe gran turismo. een game die ik ook zeker moet hebben. ik vond pro league, hoewel beperkt, al super!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Toen ik nog een 'playstation-boy' was... 8) ...heb ik alle versie's van GT gehad...
Maar Sony slaat mijns inziens een verloren weg in, sinds de introductie van de PS3.

En hoe langer je wacht, hoe hoger de verwachtingen! Dan kan het alleen maar tegenvallen. Of heeft GT5 nu wel een schademodel?

T.Nuvolari

Ik heb hem toch al besteld. Dat er geen schademodel inzat was/is een minpuntje, maar daar gaat GT eigenlijk niet om.
De verwachtingen zullen inderdaad hoger zijn dan wat er op dat schijje zal staan, maar desalniettemin zal ik me er toch uren mee gan amuseren.
Heb het spel op amazon.co.uk al besteld, het scheelt altijd een hoop in aankoopprijs.

Senergy

ik heb het spel ook en heb toch al een aantal weken mij ermee bezig gehouden.
Ik vind het wel leuk dat je meer moeite moet doen om hogerop te geraken en dat je je geld niet zomaar snel snel kan verdienen.

Ik ben een fan  :D
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

gloudiesaurus

Had juist gelezen dat hij wat teleurstelde?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

T.Nuvolari

Ik speel het ook al enkele weken en mij hebben ze niet teleurgesteld. Alhoewel ik de laadtijden soms wat lang vind.

gloudiesaurus

Schademodel en grafisch ziet er ook goed uit?

Vind Gran Turismo wel altijd extreem realistisch, qua wegligging enzo :)

Spyker zit er ook in?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

T.Nuvolari

#12
Ze spraken over een schademodel, maar daar heb ik dus niks van gemerkt. Maar kom, de vorige versies hadden dat ook niet. Het gaf mij vooral een nostalgisch gevoel.
het B-spec racen kende ik niet is ook wel leuk. Senergy zegde het ook al, het duurt ook veel langer voor je een bepaald niveau hebt behaald. Het realisme qua wegligging is nog groter volgens mij, alles wat je veranderd, veranderd het weggedrag.

gloudiesaurus

Ik heb gisteren voor 20 euro op de kop getikt  ;) Stelt me tot nu toe niet teleur, wel lange wachttijden!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.