Man van de Wedstrijd: Valencia

Gestart door Folkert, 23 augustus 2009 - 15:49:26

« vorige - volgende »

MAn van de wedstrijd

Rubens Barrichello
15 (68.2%)
Lewis Hamilton
3 (13.6%)
Kimi Raikkonen
4 (18.2%)
Heiki Kovolainen
0 (0%)
Nico Rosberg
0 (0%)
Fernando Alonso
0 (0%)
Jenson Button
0 (0%)
Robert Kubica
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

flupke3


Folkert

Voor mij zijn de gegaardigeden: Kimi, Rubens En Hamilton. Hoewel Rubens echt heel goed reed, denk ik wel dat hij de overwinning aan de fout van Mclaren te danken heeft. En dan natuurlijk niets ten nadele voor Rubens, maar Lewis was vandaag in mijn ogen de betere van de 3.Kimi is zeer knap naar p3 gereden. En heeft zowel tactisch als race technisch, Vettel, Rosberg en Kovaleinen gepakt.
Trotse vader van Rosalie(L)

Forza F1

Barrichello! (ook indien Lewis P1 Rubens P2 zouden geworden zijn)

Wel jammer voor Hamilton, heeft ook sterk gereden, en het team kost hem z'n overwinning...

Enzo

Ook als de pitstop goed was gegaan had hij achter Rubens weer naar buiten gekomen.
Ik denk dat Rubens hoe dan ook gewonnen had.

McLaren_über_alles

Geen.De top drie (+ vele anderen) reed foutloos, dus zie niet in wie van de drie je kan kiezen. Overigens: Wat een belachelijke saaie race (op een al even belachelijk circuit).
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Folkert

Rubens reed zeker sterk, maar zonder de problemen voor Hamilton? Weet ik neit of hij gewonnen had. Ik heb Hamilton gekozen en te meer ook omdat ik denk dat hij ook mede verantwoordelijk is voor de terug keer van mclaren.
Trotse vader van Rosalie(L)

Supermariobros

Rubens Barrichello, sterke race en verdiende zege. Al reden Lewis en Kimi ook een hele sterke race.

Forza F1

Citaat van: McLaren_über_alles op 23 augustus 2009 - 16:32:12
Overigens: Wat een belachelijke saaie race (op een al even belachelijk circuit).

Ik deel je mening, heb GEEN ENKELE inhaalactie gezien!!  >:(

Folkert

Citaat van: Supermariobros op 23 augustus 2009 - 17:33:56
Rubens Barrichello, sterke race en verdiende zege. Al reden Lewis en Kimi ook een hele sterke race.
Eindelijk weer eens een race waar Kimi sterk reed. Pushde best door naar Rubens en reed goede ronde tijden om zijn belagers voor te blijven.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Citaat van: McLaren_über_alles op 23 augustus 2009 - 16:32:12
Geen.De top drie (+ vele anderen) reed foutloos, dus zie niet in wie van de drie je kan kiezen. Overigens: Wat een belachelijke saaie race (op een al even belachelijk circuit).
Volledig mijn mening .
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

RadioActiveMan

Citaat van: Forza Ferrari op 23 augustus 2009 - 17:36:08Ik deel je mening, heb GEEN ENKELE inhaalactie gezien!!  >:(

Ik wel! Button op Alonso in de 2de of 3de ronde maar dat liep verkeers af.
Maar daarmee was dan ook het vat af.

Barrichello samen met zijn pitcrew en zijn race engineer. Tactisch zeer sterke race. Raïkkonen net van hetzelfde en stond veel verder weg.
Heb toch voor Barrichello gekozen wegens een beter weekend in het geheel.

Folkert

Ik moet toch even kwijt dat Button veel moeite heeft als alles niet volgens plan verloopt. Als hij de beste auto heeft gaat alles goed, maar als hij te veel werk moet verrichten lijkt het wel als of hij het niet op een rijtje krijgt. Kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat de auto veranderd is, Maar Rubens reed toch een sterke race afgelopen zondag. Dus de auto zal niet slecht zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

Eric

#13
Citaat van: Forza Ferrari op 23 augustus 2009 - 17:36:08
Citaat van: McLaren_über_alles op 23 augustus 2009 - 16:32:12
Overigens: Wat een belachelijke saaie race (op een al even belachelijk circuit).

Ik deel je mening, heb GEEN ENKELE inhaalactie gezien!!  >:(
Ik wel...Badoer liet zich zelfs inhalen in de pitlane ;)

*edit*
heb gekozen voor Rubens, ik blijf het mooi vinden als hij wint...de man laat zijn emoties de vrije loop...schitterend!

Folkert

Citaat van: Eric op 24 augustus 2009 - 17:02:03
Citaat van: Forza Ferrari op 23 augustus 2009 - 17:36:08
Citaat van: McLaren_über_alles op 23 augustus 2009 - 16:32:12
Overigens: Wat een belachelijke saaie race (op een al even belachelijk circuit).

Ik deel je mening, heb GEEN ENKELE inhaalactie gezien!!  >:(
Ik wel...Badoer liet zich zelfs inhalen in de pitlane ;)

*edit*
heb gekozen voor Rubens, ik blijf het mooi vinden als hij wint...de man laat zijn emoties de vrije loop...schitterend!
En het lullige was dat hij daar nog drive through boete voor kreeg ook  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)