Silly Season!!

Gestart door Enzo, 03 juli 2009 - 03:14:30

« vorige - volgende »

Enzo

Las zojuist een persbericht dat de uitgaven een obstakel aan het vormen zijn voor Toyota.
De autofabrikant heeft het budget voor 2010 nog niet goedgekeurd en daardoor kan de renstal voorlopig geen rijders vastleggen.
Dat ziet er niet goed uit voor onze Japanse vrienden, vrees het ergste.... :-\

RadioActiveMan

#151
Als het zo doorgaat bestaat het hele veld volgend seizoen uit privateers. Wat een ommezwaai op 2jaar tijd.

Wie had dat kunnen denken  ::)
Die budgetcap had BMW en Toyota (misschien) waarschijnlijk over de streep kunnen trekken om te blijven. Zo zie je maar dat de FOTA niks betekent buiten Ferrari en bepaalde privéteams en dat de teambazen blijkbaar maar op eigen houtje handelen zonder enige vorm van verantwoording te moeten afleggen. Als ze dan van hogerhand er anders over denken trekken ze de stekker eruit. De fout ligt natuurlijk vooral bij de grote bazen van die bedrijven. Als je vogel vrij laat komt hij niet meer terug.

robbert

Citaat van: Enzo op 30 september 2009 - 11:43:41
Las zojuist een persbericht dat de uitgaven een obstakel aan het vormen zijn voor Toyota.
De autofabrikant heeft het budget voor 2010 nog niet goedgekeurd en daardoor kan de renstal voorlopig geen rijders vastleggen.
Dat ziet er niet goed uit voor onze Japanse vrienden, vrees het ergste.... :-\

ja dan denk ik dat het nu het laatste seizoen is voor Toyota. Hopelijk volgen er niet meer teams die moeilijkheden zullen hebben

Niels_

Ferrari bevestigt Fernando Alonso voor 3 seizoenen!

Alan Blues

Kimi terug naar McLaren... :)

RadioActiveMan

Citaat van: Scuderia91 op 30 september 2009 - 16:21:34
Ferrari bevestigt Fernando Alonso voor 3 seizoenen!

Man dat is pas een verrassing! Helemaal niet zien aankomen en al zeker niet op een woensdag.

Citaat van: Alan Blues op 30 september 2009 - 16:49:27
Kimi terug naar McLaren... :)

Staat nog helemaal niet vast. Misschien is het volgend jaar wel Kimi Renaukonen.

Alan Blues

Citaat van: Beco op 30 september 2009 - 17:01:43
Citaat van: Scuderia91 op 30 september 2009 - 16:21:34
Ferrari bevestigt Fernando Alonso voor 3 seizoenen!

Man dat is pas een verrassing! Helemaal niet zien aankomen en al zeker niet op een woensdag.

Citaat van: Alan Blues op 30 september 2009 - 16:49:27
Kimi terug naar McLaren... :)

Staat nog helemaal niet vast. Misschien is het volgend jaar wel Kimi Renaukonen.

:)

_Makke_

Citaat van: Beco op 30 september 2009 - 17:01:43
Citaat van: Alan Blues op 30 september 2009 - 16:49:27
Kimi terug naar McLaren... :)

Staat nog helemaal niet vast. Misschien is het volgend jaar wel Kimi Renaukonen.

Mja, het is wel héél waarschijnlijk eh. Aangezien de domme Duitsers zich terugtrekken uit McLaren en zich gaan inkopen bij Brawn én Santander een smak geld had klaarstaan om Kimi bij McLaren te plaatsen.

meatball

Nu maar hopen dat Massa niet moet crashen om meneertje te laten winnen.Kom op Massa word terug de oude en rijdt de tweede wk naar huis,je bent de beste.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Enzo

Nu Kimi weet dat hij gaat vertrekken, en waarschijnlijk een deal heeft met Mclaren, zal de motivatie wel weer ver te zoeken zijn.
Hij hoeft i.i.g. niet meer zijn toekomst veilig te stellen bij Ferrari, en met een Mclaren contract op zak zullen ze het vast wel waarderen als Kimi wat slechte resultaten boekt in de laatste paar races. Het zou mij i.i.g. verbazen als we hem nog zien vlammen in de Ferrari.... ::)

scho0634

Het beste voor Ferrari sinds Schumacher! Dit zal Ferrari een enorme boost geven de komende jaren.

Niels_

Citaat van: Enzo op 30 september 2009 - 20:22:03
Nu Kimi weet dat hij gaat vertrekken, en waarschijnlijk een deal heeft met Mclaren, zal de motivatie wel weer ver te zoeken zijn.
Hij hoeft i.i.g. niet meer zijn toekomst veilig te stellen bij Ferrari, en met een Mclaren contract op zak zullen ze het vast wel waarderen als Kimi wat slechte resultaten boekt in de laatste paar races. Het zou mij i.i.g. verbazen als we hem nog zien vlammen in de Ferrari.... ::)
Ik kijk al uit naar volgend seizoen, benieuwd of Kimi het vuur aan de schenen van Lewis Hamilton kan leggen. :)

robbert

Citaat van: Enzo op 30 september 2009 - 20:22:03
Nu Kimi weet dat hij gaat vertrekken, en waarschijnlijk een deal heeft met Mclaren, zal de motivatie wel weer ver te zoeken zijn.
Hij hoeft i.i.g. niet meer zijn toekomst veilig te stellen bij Ferrari, en met een Mclaren contract op zak zullen ze het vast wel waarderen als Kimi wat slechte resultaten boekt in de laatste paar races. Het zou mij i.i.g. verbazen als we hem nog zien vlammen in de Ferrari.... ::)

ja ik denk ook dat raikkonen niets meer zal presteren. Als hij toch naar mclaren zal gaan en weet dat mclaren 3punten achterstand heeft op ferrari zal hij toch niks meer doen voor ferrari

Enzo

Citaat van: Scuderia91 op 30 september 2009 - 21:03:08
Citaat van: Enzo op 30 september 2009 - 20:22:03
Nu Kimi weet dat hij gaat vertrekken, en waarschijnlijk een deal heeft met Mclaren, zal de motivatie wel weer ver te zoeken zijn.
Hij hoeft i.i.g. niet meer zijn toekomst veilig te stellen bij Ferrari, en met een Mclaren contract op zak zullen ze het vast wel waarderen als Kimi wat slechte resultaten boekt in de laatste paar races. Het zou mij i.i.g. verbazen als we hem nog zien vlammen in de Ferrari.... ::)
Ik kijk al uit naar volgend seizoen, benieuwd of Kimi het vuur aan de schenen van Lewis Hamilton kan leggen. :)

Ik denk het wel, Lewis heeft zich bewezen en is goed....zeer goed zelfs, maar Kimi doet qua racekwaliteiten daar weinig tot niks aan onder.
De welbekende inzet buiten het racen om daarintegen.....
We gaan het meemaken, maar in pure snelheid verwacht ik weinig verschil.

KVDracer

Ik zal Kimi in ieder geval missen bij Ferrari. Hij reed soms doelloos rond maar hij heeft toch ook wel mooie dingen laten zien. ik hoop nu dat hij het racevuur terugvind bij McLaren.