Silly Season!!

Gestart door Enzo, 03 juli 2009 - 03:14:30

« vorige - volgende »

Wizard

My bad! Maar ook dat zie ik niet gebeuren.

zeph

Het zal mij verbazen als Barichello na zijn uitspraken van vandaag nog meedoet volgend jaar.

Enzo

Citaat van: zeph op 12 juli 2009 - 16:21:39
Het zal mij verbazen als Barichello na zijn uitspraken van vandaag nog meedoet volgend jaar.

Inderdaad wat een rare actie van hem!! :o Valt me al een tijdje op dat deze jongen niet goed in z'n vel zit.
Met zijn opmerkingen over Schumacher en Ferrari en nu over Button en zijn eigen team.
Het ligt altijd aan de ander en hij durft nooit eens zelfkritisch te zijn.
Zwakkeling in mijn ogen en ook net niet snel genoeg, nooit geweest trouwens.

zeph

Dat is niet waar. Barichello was een van de beste rijders, en anders zit je ook niet 15 jaar in de F1. Maar ik denk dat al die jaren achter Schumacher zijn 'morale' gebroken hebben.

En hij heeft ook wel een beetje gelijk. Het kan best wezen dat er een mechanische fout was met de brandstofpomp, maar de teamleiding heeft hem wel een plaats afgepakt ten gunste van Button door die laatste stop. Logischerwijs had Button als eerste binnen moeten komen, en dat Rubens zich dan genaaid voelt kan ik heel goed begrijpen.


Enzo

Ben zelf anders nooit echt gecharmeerd geweest van Rubens, hij was een goede tweede rijder niet meer dan dat.
Zijn praatjes zijn me ook een beetje tegen gaan staan.
Button was ook gewoon duidelijk sneller, leek me niet meer dan logisch dan dat Rubens eerder de pits in moest.

Enzo

Naast het gerucht dat Alguersuari Bourdais gaat vervangen vanaf heden is er ook een gerucht dat Sebastian Loeb de laatste race van het seizoen de Torro rosso mag besturen.
Ik vind Loeb een goede rally coureur maar vraag me af wat hij zal presteren in een f1 auto, onlangs heeft hij getest en deed dat niet onverdienstelijk maar volgens mij ook niet verassend goed. Tevens zit hij nu veel achter de f1 simulator om er meer feeling voor te krijgen.

RadioActiveMan

Het zijn inmiddels geen geruchten meer. Ik was live aanwezig en heb een foto van Bourdais laatste F1 kilometers voor Torro Rosso.
 
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/07/16/officieel-bourdais-weg-bij-scuderia-toro-rosso/

F_A_Diaz

Kan je ook niet live aanwezig zijn?  ;)
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

RadioActiveMan

Als je live niet aanwezig bent hebben de mensen die in buitenlichamalijke toestanden geloven gelijk.  :)

Enzo

Rosberg gaf in Duitsland aan dat BMW Sauber een optie voor hem is. Brawn GP heeft zich volgens Auto Motor und Sport ook gemeld. Mogelijk opvolgers voor Rosberg zijn Rubens Barrichello en Heikki Kovalainen, beiden zouden al met Williams gesproken hebben. Zo begint de carousel.... ::)

Folkert

Citaat van: Enzo op 17 juli 2009 - 12:22:00
Rosberg gaf in Duitsland aan dat BMW Sauber een optie voor hem is. Brawn GP heeft zich volgens Auto Motor und Sport ook gemeld. Mogelijk opvolgers voor Rosberg zijn Rubens Barrichello en Heikki Kovalainen, beiden zouden al met Williams gesproken hebben. Zo begint de carousel.... ::)
Heikkin naar Williams? mmm ik dacht dat hij wel goed zat bij Mclaren.
Trotse vader van Rosalie(L)

zeph

Volgens mij gaat Rosberg gewoon naar McLaren. Hij was al eerder benaderd, en hij en Hamilton zijn goede maatjes.

Folkert

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/07/16/bourdais-overweegt-juridische-stappen

En groot gelijk heeft hij, hoewel de F1 misschien harde wereld is, dit soort dingen mag je toch niet zomaar doen lijkt mij?
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Citaat van: Burorri op 17 juli 2009 - 18:44:35
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/07/16/bourdais-overweegt-juridische-stappen

En groot gelijk heeft hij, hoewel de F1 misschien harde wereld is, dit soort dingen mag je toch niet zomaar doen lijkt mij?

Ligt eraan hoe zijn contract eruit ziet... maar denk dat het voor Bourdais sowieso einde F1 is. Misschien kan er hij financieel nog wat uitslepen. Maar dit is de F1, als je niet presteert vlieg je eruit....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Ferrari 2010

Jammer, want volgens lmij is Bourdais echt wel een goede piloot. De F1 wagen lag hem blijkbaar niet, zonde. Volgens mij ligt het vooral ook aan de concurrentie die hij naast zich krijgt: telkens een jonge piloot uit het Red Bull rijdersprogramma, dat zijn niet de eerste de besten. Volgens mij moet Bourdais niet onderdoen voor de middenmoot van de F1.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.