Silly Season!!

Gestart door Enzo, 03 juli 2009 - 03:14:30

« vorige - volgende »

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Burorri op 03 juli 2009 - 21:32:24
Citaat van: waard500 op 03 juli 2009 - 17:55:27
Als het aan Jarno ligt..dan rijdt hij nog even door:

http://www.f1today.nl/nieuws/2009/06/17/jarno-trulli-voelt-het-heilige-vuur-nog-stevig-branden/
Maar niet alles ligt aan Trulli he ;) :P

Krijg de indruk dat Rubens en Giancarlo er ook nog wel een jaartje bij willen pakken, maar wat mij betreft is de koek nu echt op..... ::)
Zou graag wat vers bloed voor hun in de plaats zien.

scho0634

Ach, zoals het er nu voorstaat komen er 6 nieuwe auto's bij. Ruimte zat dus voor vers bloed. ;)

waard500

Citaat van: Burorri op 03 juli 2009 - 21:32:24
Citaat van: waard500 op 03 juli 2009 - 17:55:27
Als het aan Jarno ligt..dan rijdt hij nog even door:

http://www.f1today.nl/nieuws/2009/06/17/jarno-trulli-voelt-het-heilige-vuur-nog-stevig-branden/
Maar niet alles ligt aan Trulli he ;) :P

Nee, dat lijkt me logisch. Maar als jij Toyota bent...laat jij dan Glock zitten en Trulli gaan? Trulli is over het algemeen veel sneller dan Glock..dat mag duidelijk zijn
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Enzo

Citaat van: waard500 op 03 juli 2009 - 22:23:25
Citaat van: Burorri op 03 juli 2009 - 21:32:24
Citaat van: waard500 op 03 juli 2009 - 17:55:27
Als het aan Jarno ligt..dan rijdt hij nog even door:

http://www.f1today.nl/nieuws/2009/06/17/jarno-trulli-voelt-het-heilige-vuur-nog-stevig-branden/
Maar niet alles ligt aan Trulli he ;) :P

Nee, dat lijkt me logisch. Maar als jij Toyota bent...laat jij dan Glock zitten en Trulli gaan? Trulli is over het algemeen veel sneller dan Glock..dat mag duidelijk zijn
Ben met je eens dat Trulli beter heeft gepresteerd tot nu toe, maar als ik me niet vergis heeft Glock een contract op zak voor 2010 en Trulli (nog) niet.
Stel dat een snellere coureur beschikbaar is zal Trulli misschien wel aan het kortste eind trekken.

Enzo

Citaat van: 0634 op 03 juli 2009 - 22:23:13
Ach, zoals het er nu voorstaat komen er 6 nieuwe auto's bij. Ruimte zat dus voor vers bloed. ;)

Das ook wel weer waar, dit gegeven zou wel eens de redding kunnen zijn voor sommige...

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 03 juli 2009 - 14:08:26
Citaat van: Enzo op 03 juli 2009 - 13:15:49
Volgens mij zijn er maar 5 coureurs die een contract hebben voor 2010.
Lewis Hamilton, Felipe Massa, Kimi Raikkonen,Timo Glock en Vettel.
Het zou dit jaar best wel eens de grote wisseltruc kunnen worden, daarnaast zijn er sowieso 6 nieuwe zitjes te vergeven.
Ook verwacht ik dat er misschien een aantal  coureurs gaan stoppen dit jaar, denk aan Trulli, Barichello en Fisichella.
Namen uit het geruchten circuit zijn:

N. Hulkenberg, D. Patrick, J. Villeneuve,J.  Pantano, A. Liuzzi, Graham Rahal, T. Sato, B. Senna.
Rubens, Trulli en Fisico mogen van mij ook stoppen. Geef hun plek maar aan nieuw talent. Pantano hoeft van mij niet, en de rest zie ik wel zitten.
Ga je dat ook tegen je eigen baas zeggen? Ontsla mij maar, er is genoeg nieuw talent aan het wachten. Van mijn part mogen ze gerust blijven, zolang ze presteren zie ik niet in waarom ze weg moeten.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

CitaatItaliaanse media melden tweejarig contract voor Alonso bij Ferrari
Nadat eerder al het Spaanse AS had bericht over een aanstaande overgang van Renault-coureur Fernando Alonso naar Ferrari is het nu de beurt aan de Italiaanse media. Volgens zowel Autosprint als Gazzetta dello Sport verhuist de Spanjaard aan het eind van dit seizoen naar de renstal uit Maranello.

Autosprint meldt dat Alonso vanaf 15 november als Ferrari-coureur door het leven gaat. In het artikel van Gazzetta dello Sport staat dat het tweejarig contract met een optie voor nog eens drie seizoen al in de zomer van vorig jaar is ondertekend, maar dat bevestiging uitblijft omdat Felipe Massa en Kimi Raikkonen officieel nog een verbintenis hebben tot eind 2010.
Artikel geplaatst op 9 juli 2009 om 11:08

Zou het dan toch gaan gebeuren.... ::)

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 05 juli 2009 - 15:39:09
Citaat van: Burorri op 03 juli 2009 - 14:08:26
Citaat van: Enzo op 03 juli 2009 - 13:15:49
Volgens mij zijn er maar 5 coureurs die een contract hebben voor 2010.
Lewis Hamilton, Felipe Massa, Kimi Raikkonen,Timo Glock en Vettel.
Het zou dit jaar best wel eens de grote wisseltruc kunnen worden, daarnaast zijn er sowieso 6 nieuwe zitjes te vergeven.
Ook verwacht ik dat er misschien een aantal  coureurs gaan stoppen dit jaar, denk aan Trulli, Barichello en Fisichella.
Namen uit het geruchten circuit zijn:

N. Hulkenberg, D. Patrick, J. Villeneuve,J.  Pantano, A. Liuzzi, Graham Rahal, T. Sato, B. Senna.
Rubens, Trulli en Fisico mogen van mij ook stoppen. Geef hun plek maar aan nieuw talent. Pantano hoeft van mij niet, en de rest zie ik wel zitten.
Ga je dat ook tegen je eigen baas zeggen? Ontsla mij maar, er is genoeg nieuw talent aan het wachten. Van mijn part mogen ze gerust blijven, zolang ze presteren zie ik niet in waarom ze weg moeten.
Hoezo zou ik dat zeggen? Snap even niet hoe dat staat tot mijn opmerking.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

ik geloof het nog niet, want er wordt nog altijd ontkent door alonso

Supermariobros

Citaat van: robbert op 10 juli 2009 - 00:02:27
ik geloof het nog niet, want er wordt nog altijd ontkent door alonso

De geruchten en speculaties zullen blijven aanhouden tot Monza.

F_A_Diaz

Dat Alonso naar Ferrari gaat is eigenlijk sinds eind 2007 al zeker toen hij wegging bij McLaren. Vraag is alleen wanneer.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Enzo

Laatste geruchten zijn dat na de Duitse GP, 2 coureurs worden vervangen wegens tegenvallende prestaties.
Bourdais exit, Jaime Alguersuari erin??
Piquet exit, Romain Grosjean erin??
::)

Wizard

Sensatie nieuws. Beide coureurs rijden gewoon in Duitsland.

Enzo

Citaat van: Wizard op 10 juli 2009 - 23:27:59
Sensatie nieuws. Beide coureurs rijden gewoon in Duitsland.

Ik schreef dan ook dat ze er volgens deze geruchten na deze GP uit lagen. :)