Man van de Race: Groot Brittannië

Gestart door Tim C, 21 juni 2009 - 16:44:40

« vorige - volgende »

Wie was de meest opmerkelijke rijder in Silverstone

Vettel
9 (60%)
Webber
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)
Massa
4 (26.7%)
Rosberg
0 (0%)
Button
0 (0%)
Trulli
0 (0%)
Raikkonen
0 (0%)
Iemand anders
2 (13.3%)

Totaal aantal stemmen: 12

Enzo

Citaat van: Wizard op 08 juli 2009 - 16:54:12
Citaat van: Enzo op 21 juni 2009 - 16:45:41
Zonder twijfel Vettel, buitenaardse prestatie van hem.

Als hij dit met een Force India had gedaan, wel. Met de snelste wagen winnen zonder enige bedreiging van concurentie is niks buitenaards aan.

Ik vindt dat hij anders wel een bijzonder strakke race heeft neergezet daar.
Moet toegeven dat ik het  inmiddels wel een beetje door een gekleurde bril zie, kan Vettel en zijn rijstijl wel waarderen.... 8)
Als ik me niet vergis was hij ook zwaar gekwalificeerd t.o.v. de rest maar dan wel op pole!
Vooralsnog doet Webber het hem niet na, wie ik doorgaans ook wel één van de betere coureurs vindt van het veld.

Wizard

Enorm hoog heb ik Webber niet zitten. Persoonlijk heb ik het een enorm overschatte coureur gevonden. Nu hij Vettel naast zicht heeft, valt hij (eindelijk) door de mand. Voor de rest was Vettels race niet slecht ofzo. Begrijp me niet verkeerd, maar als we het hebben over buitenaardse prestaties, denk ik eerder aan Detroit 1993 of Spanje 1996. ;)

Folkert

Citaat van: Wizard op 08 juli 2009 - 20:18:56
Enorm hoog heb ik Webber niet zitten. Persoonlijk heb ik het een enorm overschatte coureur gevonden. Nu hij Vettel naast zicht heeft, valt hij (eindelijk) door de mand. Voor de rest was Vettels race niet slecht ofzo. Begrijp me niet verkeerd, maar als we het hebben over buitenaardse prestaties, denk ik eerder aan Detroit 1993 of Spanje 1996. ;)
Mmm, Webber. Ik heb hem niet overschat gevonden. (iig ik heb nooit gehoord dat hij super coureur was en iedereen wel poepie zou laten ruiken.) Maar slecht is hij allerminst. Vettel is denk ik gewoon net een klasse beter.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Ik weet niet hoelang je F1 volgt (bedoel ik niet snerend) maar Webber werd wel degelijk gezien als de nieuwe belofte. Zelfs nu wordt hij nog overhyped. Zo waren er nog zat mensen die geloofde dat Vettel het zwaar zou krijgen tegen Vettel of het zelfs zou afleggen.

F_A_Diaz

Citaat van: Wizard op 08 juli 2009 - 20:18:56
Nu hij Vettel naast zicht heeft, valt hij (eindelijk) door de mand.


Ehhh, omdat hij 3,5 punt minder dan Vettel heeft...?
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

RadioActiveMan

Ok, hij heeft het talent van Vettel niet maar om nu te zeggen dat hij door de mand valt vind ik toch overdreven. Ik heb ook nooit gehoord dat Vettel het moeilijk ging krijgen, dat was eerder andersom had ik de indruk.
Ik heb Webber altijd een aimabele kerel gevonden, is het niet om zijn rijstijl of zijn prestaties dan wel om zijn manier van hoe hij omgaat met het F1 gebeuren.
Hij is één van de meest nuchtere personen op het circuit. Hij overreageert nooit zoals menig ander coureur en is nooit op grootsprakerigheid te betrappen.
Neemt zijn verantwoordelijkheid in de GPDA en wijst anderen op hun vrantwoordelijkheid.

Folkert

Citaat van: Wizard op 08 juli 2009 - 21:17:56
Ik weet niet hoelang je F1 volgt (bedoel ik niet snerend) maar Webber werd wel degelijk gezien als de nieuwe belofte. Zelfs nu wordt hij nog overhyped. Zo waren er nog zat mensen die geloofde dat Vettel het zwaar zou krijgen tegen Vettel of het zelfs zou afleggen.
1994/1995 ongeveer. Maar dat heb ik gemist dan denk ik. Wist wel dat er een en ander van hem verwacht werd, maar niet dat hij de concurrentie zou weg blazen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Webber werd natuurlijk de hemel ingeprezen vanaf dat hij in z'n Minardi vijfde werd in z'n eerste F1-race, in zijn thuisland dan nog (dat er nog geen 10 wagens aan de finish kwamen, doet er dan niet echt toe).

Wizard

Citaat van: Burorri op 09 juli 2009 - 14:36:29
Citaat van: Wizard op 08 juli 2009 - 21:17:56
Ik weet niet hoelang je F1 volgt (bedoel ik niet snerend) maar Webber werd wel degelijk gezien als de nieuwe belofte. Zelfs nu wordt hij nog overhyped. Zo waren er nog zat mensen die geloofde dat Vettel het zwaar zou krijgen tegen Vettel of het zelfs zou afleggen.
1994/1995 ongeveer. Maar dat heb ik gemist dan denk ik. Wist wel dat er een en ander van hem verwacht werd, maar niet dat hij de concurrentie zou weg blazen.

Dat kun je nooit van te voren voorspellen aangezien je nooit weet wie je concurent (lees: team maat) wordt. ;)