Man van de Race: Groot Brittannië

Gestart door Tim C, 21 juni 2009 - 16:44:40

« vorige - volgende »

Wie was de meest opmerkelijke rijder in Silverstone

Vettel
9 (60%)
Webber
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)
Massa
4 (26.7%)
Rosberg
0 (0%)
Button
0 (0%)
Trulli
0 (0%)
Raikkonen
0 (0%)
Iemand anders
2 (13.3%)

Totaal aantal stemmen: 12

meatball

Massa reed en sterke race,de Ferrari is gewoon nergens op dit moment. En Vettel een goede race en terug een beetje spanning in het wk. Uiteindelijk kies ik Massa.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Forza F1

VETTEL, man van het weekend !!!
-> 2 x snelste in vrije trainingen
-> pole scoren met een zware auto
-> snelste race lap
-> overwinning behalen door FOUTLOOS te rijden

Vorige race heeft hij 1 foutje gemaakt en dat heeft hem de overwinning gekost, hier heeft hij werkelijk foutloos gereden.

Mooie prestatie van Fisichella, ook het vermelden waard !

Folkert

Citaat van: meatball op 21 juni 2009 - 22:20:46
Massa reed en sterke race,de Ferrari is gewoon nergens op dit moment. En Vettel een goede race en terug een beetje spanning in het wk. Uiteindelijk kies ik Massa.
De Ferrari is zo slecht nog niet. Helemaal nergens vind ik dus ook wat over dreven. Vergeleken bij Brawn en RBR zijn ze inderdaad wat achter, maar Toyota en Williams hebben ze wel al in zicht.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Citaat van: Burorri op 21 juni 2009 - 21:53:08
Citaat van: Ferrari 2009 op 21 juni 2009 - 21:21:51
Zijn wagen was dominant. Dan waren Schumi destijds en Button de afgelopen races ook uitzonderlijk? Dan kan je het niet meer uitzonderlijk noemen want iedereen zou dat gedaan hebben met die wagen. Het is niet uitzonderlijk.
Dat is waar, maar zijn auto was wel loei zwaar. En het is nog een relatieve beginneling. Maar goed Massa deed het goed, maar zijn strategie was gewoon erg goed. Ik wil dus duidelijk niet zeggen dat Massa slecht reed, want hij deed het wel. Maar denk dat zonder deze strategie hij minde rkans  had.

Loeizwaar, loeizwaar... Hij pitte 1 ronde later dan Webber. ::)

Folkert

Citaat van: Jasper op 21 juni 2009 - 23:24:44
Citaat van: Burorri op 21 juni 2009 - 21:53:08
Citaat van: Ferrari 2009 op 21 juni 2009 - 21:21:51
Zijn wagen was dominant. Dan waren Schumi destijds en Button de afgelopen races ook uitzonderlijk? Dan kan je het niet meer uitzonderlijk noemen want iedereen zou dat gedaan hebben met die wagen. Het is niet uitzonderlijk.
Dat is waar, maar zijn auto was wel loei zwaar. En het is nog een relatieve beginneling. Maar goed Massa deed het goed, maar zijn strategie was gewoon erg goed. Ik wil dus duidelijk niet zeggen dat Massa slecht reed, want hij deed het wel. Maar denk dat zonder deze strategie hij minde rkans  had.

Loeizwaar, loeizwaar... Hij pitte 1 ronde later dan Webber. ::)
Die 1 ronde gaat het niet om. Zijn auto was 7KG zwaarder dan die van Webber.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Massa had een slimme eerste stint. Voor de rest reed hij niet beter of slechter dan Rosberg of Webber, m.i.

RadioActiveMan

Heb voor iemand anders gekozen.
Hamilton. Hoe hij als wereldkampioen omgaat met de situatie bij McLaren vind ik geweldig en dat verdiend een pluim.
Reed gisteren als een beest in die onbestuurbare McLaren om zijn publiek toch iets te gunnen. Het was wel voor een 16de plaats maar dit was echt racen.

Folkert

Hamilton vond ik beetje tegen vallen. Hij heeft lol, misschien, maar hij baalt wel als een stekker ondertussen.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634


RadioActiveMan

Dat zou iedereen doen en dat is ook logisch als regerend wereldkampioen maar dat doet niets af aan zijn ingesteldheid en die bewonder ik enorm. Net als Alonso trouwens.



Folkert

Ja dat zeker. Maar gister vond ik hem nou niet echt goed rijden. Was wel leuk in gevecht met Kubica, maar kwam er niet voorbij.
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

Citaat van: Burorri op 22 juni 2009 - 12:08:37
Ja dat zeker. Maar gister vond ik hem nou niet echt goed rijden. Was wel leuk in gevecht met Kubica, maar kwam er niet voorbij.

Met zo'n bak is het al verwonderlijk dat hij in de buurt van Kubica, Alonso en Heidfeld is geraakt.  ;D

Folkert

Citaat van: Beco op 22 juni 2009 - 12:12:58
Citaat van: Burorri op 22 juni 2009 - 12:08:37
Ja dat zeker. Maar gister vond ik hem nou niet echt goed rijden. Was wel leuk in gevecht met Kubica, maar kwam er niet voorbij.

Met zo'n bak is het al verwonderlijk dat hij in de buurt van Kubica, Alonso en Heidfeld is geraakt.  ;D
Hahaha, nou de BMW is nou ook niet de beste auto :P
Trotse vader van Rosalie(L)

edwin291

Waarom staat Fisichella er niet bij? ik vind dat hij een hele goede race heeft gereden, en zo 10e is geworden. Vind het jammer dat hij geen punten heeft gehaald.
Proud to be an Alonso fan!!!

Wizard

Citaat van: Enzo op 21 juni 2009 - 16:45:41
Zonder twijfel Vettel, buitenaardse prestatie van hem.

Als hij dit met een Force India had gedaan, wel. Met de snelste wagen winnen zonder enige bedreiging van concurentie is niks buitenaards aan.