Vaarwel F1

Gestart door zeph, 19 juni 2009 - 12:15:01

« vorige - volgende »

zeph

Het is jammer dat het zo heeft moeten lopen, en ik denk dat door de teams bewust is aangestuurd op de breuk. Begrijpelijk, maar ergens zullen we Bernie en Max toch ook missen, of niet?

Folkert

Ik denk toch dat er nog word terug gekrabbeld. Beide partijen kunnen het niet maken om te stoppen, al zullen de fans sneller geneigd zijn naar de fota te stappen dan de nieuwe F1 te volgen. Want wat zal die volgend jaar nou nog voorstellen? Alleen Williams en Force India.
Trotse vader van Rosalie(L)

Vettelredbull

Citaat van: Burorri op 19 juni 2009 - 12:28:38
Ik denk toch dat er nog word terug gekrabbeld. Beide partijen kunnen het niet maken om te stoppen, al zullen de fans sneller geneigd zijn naar de fota te stappen dan de nieuwe F1 te volgen. Want wat zal die volgend jaar nou nog voorstellen? Alleen Williams en Force India.

Ja daar heb je wel gelijk in, maar wat bedoel je met terugkrabbelen ??? alleen vandaag kun je je nog inschrijven , das wel erg kort dag om nog terug te krabbelen.

Folkert

Citaat van: F1FerrariFan op 19 juni 2009 - 12:35:22
Citaat van: Burorri op 19 juni 2009 - 12:28:38
Ik denk toch dat er nog word terug gekrabbeld. Beide partijen kunnen het niet maken om te stoppen, al zullen de fans sneller geneigd zijn naar de fota te stappen dan de nieuwe F1 te volgen. Want wat zal die volgend jaar nou nog voorstellen? Alleen Williams en Force India.

Ja daar heb je wel gelijk in, maar wat bedoel je met terugkrabbelen ??? alleen vandaag kun je je nog inschrijven , das wel erg kort dag om nog terug te krabbelen.
Ja, maar als puntje bij paaltje komt word daar denk ik wel wat veranderd. Dat je toch mag inschrijven. Denk dat de FIA/FOM de teams harder nodig hebben dan andersom. AL heeft de FIA meer ervaring met het houden van zo'n grote organisatie.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: F1FerrariFan op 19 juni 2009 - 12:35:22alleen vandaag kun je je nog inschrijven , das wel erg kort dag om nog terug te krabbelen.
Geloof je dat zelf? ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Tis nog niet defenitief, er zal nog wel wat gaan gebeuren verwacht ik.

Jasper