Man van de Race: Monaco

Gestart door Tim C, 24 mei 2009 - 16:15:14

« vorige - volgende »

Wie was de beste in Monaco?

Button
6 (46.2%)
Barrichello
1 (7.7%)
Raikkonen
2 (15.4%)
Massa
4 (30.8%)
Webber
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Alonso
0 (0%)
Bourdais
0 (0%)
Iemand anders (wie?)
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 10

Tim C


TheIceman


scho0634

Er was geen man van de race. Ben blij dat ie af is gelopen :-\.

Folkert

Citaat van: Luc. op 24 mei 2009 - 16:17:13
Felipe Massa :)
Zie niet wat hij nou zo speciaal heeft gedaan deze race. Hij was snel, maar bijzonder wil ik het echt niet noemen. Vond ik Button, Alonso of Webber beter. Hamilton en Vettel vond ik wel erg tegen vallen.
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Bij Man Of The Race, kijk ik niet naar iets wat iemand iedere race doet, dus Button kies ik niet.
Alonso en Webber heb ik nauwelijks gezien, die zijn in stilte naar voor gereden. Massa vocht.

scho0634

Ieder zijn mening hoor. Maar Massa reed de hele race netjes achter zijn teamgenootje aan en toch kies jij hem als man van de race?

Folkert

Citaat van: Luc. op 24 mei 2009 - 16:31:12
Bij Man Of The Race, kijk ik niet naar iets wat iemand iedere race doet, dus Button kies ik niet.
Alonso en Webber heb ik nauwelijks gezien, die zijn in stilte naar voor gereden. Massa vocht.
Mwuah, dat vechten vond ik ook wel mee vallen. Hij heeft volgens mij 2 keer geprobeerd Vettel er voor bij te gaan en daar hield zijn spectaculaire race ook wel op. Zou ik eerder Rosberg kiezen, die toch best indrukwekkend Massa voor bij ging.
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Citaat van: Burorri op 24 mei 2009 - 16:36:25
Citaat van: Luc. op 24 mei 2009 - 16:31:12
Bij Man Of The Race, kijk ik niet naar iets wat iemand iedere race doet, dus Button kies ik niet.
Alonso en Webber heb ik nauwelijks gezien, die zijn in stilte naar voor gereden. Massa vocht.
Mwuah, dat vechten vond ik ook wel mee vallen. Hij heeft volgens mij 2 keer geprobeerd Vettel er voor bij te gaan en daar hield zijn spectaculaire race ook wel op. Zou ik eerder Rosberg kiezen, die toch best indrukwekkend Massa voor bij ging.
Kan ik Hamilton ook kiezen, die iedereen in het achterveld voorbij ging. O ja, hij heeft een betere auto! Nou, dat maakt me ook niet veel uit hoor. Hamilton heeft 2 of meer mensen ingehaald.

Folkert

Citaat van: Luc. op 24 mei 2009 - 16:37:56
Citaat van: Burorri op 24 mei 2009 - 16:36:25
Citaat van: Luc. op 24 mei 2009 - 16:31:12
Bij Man Of The Race, kijk ik niet naar iets wat iemand iedere race doet, dus Button kies ik niet.
Alonso en Webber heb ik nauwelijks gezien, die zijn in stilte naar voor gereden. Massa vocht.
Mwuah, dat vechten vond ik ook wel mee vallen. Hij heeft volgens mij 2 keer geprobeerd Vettel er voor bij te gaan en daar hield zijn spectaculaire race ook wel op. Zou ik eerder Rosberg kiezen, die toch best indrukwekkend Massa voor bij ging.
Kan ik Hamilton ook kiezen, die iedereen in het achterveld voorbij ging. O ja, hij heeft een betere auto! Nou, dat maakt me ook niet veel uit hoor. Hamilton heeft 2 of meer mensen ingehaald.
Dat viel van Hamilton ook wel mee. Ook geen spectaculaire dingen zien doen. Maar ik kies eerder Kimi als man van de race dan Massa. Heeft het hele weekend gezien net iets beter gereden en in de race gedaan wat hij moest doen. Finishen. Niet op de plek die hij wilde, maar tegen Brawn was geen team bestand.
Trotse vader van Rosalie(L)

Sept

Citaat van: 0634 op 24 mei 2009 - 16:35:32
Ieder zijn mening hoor. Maar Massa reed de hele race netjes achter zijn teamgenootje aan en toch kies jij hem als man van de race?

En wat deed Button, om een voorbeeld te nemen, dan extra?
1991 - 2004 = 7

Folkert

Citaat van: Sept op 24 mei 2009 - 17:33:55
Citaat van: 0634 op 24 mei 2009 - 16:35:32
Ieder zijn mening hoor. Maar Massa reed de hele race netjes achter zijn teamgenootje aan en toch kies jij hem als man van de race?

En wat deed Button, om een voorbeeld te nemen, dan extra?
Wat heeft Massa extra gedaan?
Trotse vader van Rosalie(L)

Supermariobros

Button, eerst 260 km. racen en nadien nog een eindje gaan lopen.  :D

janke

Massa?? Vergaloppeerde zich bijna. Dacht zeker dat Monaco maar 10 ronden duurde. En verder kon hij tegen Kimi en de Brawn brigade geen potten breken. Als het toch Ferrari moet zijn dan Kimi. Maar de man van de race is voor mij Button. Het hele weekend de man to beat. Niemand die bij hem in de beurt komt. Van begin tot eind goed, met prima stops. Zo goed dat hij op een gegeven moment weer voor Massa zat en die moest de pits nog in. Een afgeschreven coureur laat voorlopig iedereen de hoeken zien.
Some things are too important to be left in the past.

Eric

Button, eerst hoofdje koel houden tijdens race, eens over de lijn zo door het dolle heen dat hij zijn wagen op de verkeerde plaats parkeert en gaat dan nog effe joggen....weer een leuk moment  ;)

iemand anders kan ik echt niet kiezen...TGV de Monaco

scho0634

Citaat van: Sept op 24 mei 2009 - 17:33:55
Citaat van: 0634 op 24 mei 2009 - 16:35:32
Ieder zijn mening hoor. Maar Massa reed de hele race netjes achter zijn teamgenootje aan en toch kies jij hem als man van de race?

En wat deed Button, om een voorbeeld te nemen, dan extra?
hij won.