Meest overschatte coureur ALLERTIJDEN

Gestart door zeph, 27 april 2009 - 12:25:21

« vorige - volgende »

zeph

Voor de liefhebbers...gaat uw gang.  :D

Vettelredbull


Folkert

Pfff aller tijden? :P

ahahah, euh daar moet ik eens over na denken. Zijn er best wel veel die ik overschat vind.
Trotse vader van Rosalie(L)

zeph

Tja, ik zal nu wel beticht worden van familiehaat, maar ik vond de oude Rosberg toch ook een beetje omhoog gevallen. Werd in '82 toevallig wereldkampioen door de crash van Pironi.

leproffesseur

Daar kan ik inkomen al heeft hij wel geschiedenis geschreven.
Jan Magnussen bleek achteraf ook fel overschat een 10 jaar geleden.
In eerdere klasses grote indruk gemaakt en werdt als een supertalent gezien.
In de f1 bakte hij er niks van.

meatball

Jean (blaaskaak ) Alesi zonder twijfel.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

gloudiesaurus

Vond Alesi nog wel goede momenten hebben, in de regen bijv. En Magnussen ging ten onder in de Stewart dus die had al niet een al te hoge reputatie...

Ik neig ook naar een David Coulthard of nu bijv. Nelson Piquet  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jasper


RadioActiveMan

Zo zijn er wel 20 natuurlijk.

Ivan Capelli of Gianni Morbidelli bijvoorbeeld.
Fisico mag ook genoemd worden.
Magnussen idd (had toch Senna zijn record gebroken in de Britse F3)
Karl Wendlinger. Begon veel belovend maar na zijn crash, met zijn geweldig mooie gitzwarte Sauber, in Monaco niks meer.
J.J. Letho, etc...

gloudiesaurus

Norberto Fontana... ook zo iemand waar veel van werd verwacht maar waar nooit iets uit kwam? of wat te denken van Michael Andretti in 1993?

Maar een overschatte coureur is een coureur die wel gewaardeerd werd maar eigenlijk niet zoveel talent had? In zekere zin ook wel Jacques Villeneuve op 96/ 97 na dan..
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Martin

Juan-Pablo Montoya zou het helemaal gaan maken. Need I say more?

Vettelredbull

Citaat van: Martin op 27 april 2009 - 23:04:25
Juan-Pablo Montoya zou het helemaal gaan maken. Need I say more?

ja daar geef ik je gelijk in. Meneer Montoya zou wel eventjes wereldkampioen worden....... nou dat hebben we gezien. hij was alleen maar bezig om M. Schumacher van de baan te rammen.

Folkert

Citaat van: F1FerrariFan op 27 april 2009 - 23:10:54
Citaat van: Martin op 27 april 2009 - 23:04:25
Juan-Pablo Montoya zou het helemaal gaan maken. Need I say more?

ja daar geef ik je gelijk in. Meneer Montoya zou wel eventjes wereldkampioen worden....... nou dat hebben we gezien. hij was alleen maar bezig om M. Schumacher van de baan te rammen.
Mwuah. Vind hem niet overschat. Had paar goede jaren bij Williams en had wat moois gedaan afentoe bij Mclaren, maar om nou te zeggen dat hij altijd de auto had...niet echt.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 27 april 2009 - 23:04:25
Juan-Pablo Montoya zou het helemaal gaan maken. Need I say more?
Juan was een racer, het was hem te doen om te winnen. Hij reed goed bij Williams, bij Mac heeft hij niet lang gereden. Volgens mij had die echt wel het potentieel om voor de titel te gaan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 27 april 2009 - 22:56:16
Norberto Fontana... ook zo iemand waar veel van werd verwacht maar waar nooit iets uit kwam? of wat te denken van Michael Andretti in 1993?

Maar een overschatte coureur is een coureur die wel gewaardeerd werd maar eigenlijk niet zoveel talent had? In zekere zin ook wel Jacques Villeneuve op 96/ 97 na dan..

Villeneuve was in 1996/1997 vooral zo goed omdat hij toen in de met overschot beste en meest betrouwbare auto van het deelnemersveld reed. In 1997 had hij bovendien ook meer dan eens het geluk aan zijn kant, waardoor hij een aantal races won na pech van de koplopers. In denk terug aan de GP's van Groot-Brittannië (Schumacher), Hongarije (Hill), Oostenrijk (Hakkinen) en de Nürburgring (Hakkinen en Coulthard). Indien het iets anders was gegaan, was Villeneuve dat jaar misschien wel nooit wereldkampioen geworden maar was Schumacher toen al met de titel gaan lopen.