GP van Bahrein

Gestart door Supermariobros, 20 april 2009 - 09:41:11

« vorige - volgende »

meatball

Hij ziet er inderdaad niet echt lekker uit  ;D Niet kunnen drinken in die hitte dat moet een ramp zijn .
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Enzo

Citaat van: meatball op 27 april 2009 - 20:50:58
Hij ziet er inderdaad niet echt lekker uit  ;D Niet kunnen drinken in die hitte dat moet een ramp zijn .

Las ergens dat Kubica het na China heel slecht had.....
Er werd gesuggereerd dat hij fysiek zwak was geworden door het afvallen t.b.v. KERS.
Ze lijken met hun dieeten flink op het randje te zitten.

leproffesseur

En dan slaagt hij er nog in voor Piquet te eindigen.

Jasper

Citaat van: F_A_Diaz op 27 april 2009 - 16:23:01
Citaat van: Jasper op 27 april 2009 - 01:57:21
Als je met hem in strijd bent voor een echte racepositie wel, maar dat was niet het geval omdat Piquet heel goed wist dat hij weldra zijn tweede pitstop moest maken en er dus absoluut niets mee opschoot dat hij Barrichello nog een paar rondjes ophield, terwijl dat hem zelf wel makkelijk 1 à 2 seconden per ronde kostte.

Ik denk dat hij dat meer voor Alonso moest doen.

Daar had ik niet aan gedacht. Het zou wel eens goed kunnen en het zou ook een goede reden zijn voor Piquet om zijn positie zo hard te verdedigen.

Alan Blues

Citaat van: Enzo op 27 april 2009 - 20:48:34
Alonso's drink bekertje was kapot tijdens de race..... ???
Na afloop viel hij flauw tijdens de interviews.....


Miljaar, dat wil je niet meemaken...  :o
Hij ziet er idd echt niet goed uit...

Ferrari 2010

Hij heeft het inderdaad wel zwaar zitten, maar dat is zeker geen uitzondering. Kom je in vele raceklassen tegen, dat piloten doodop uit de wagen komen. Ik vraag me dan telkens af: wat als die race nog wat langer had geduurd? Sommigen kunnen echt nauwelijks meer op hun benen staan, ook in bijvoorbeeld de 24h van Zolder komen rijders soms echt totaal op uit de wagens.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Citaat van: Ferrari 2009 op 28 april 2009 - 15:37:09
Hij heeft het inderdaad wel zwaar zitten, maar dat is zeker geen uitzondering. Kom je in vele raceklassen tegen, dat piloten doodop uit de wagen komen. Ik vraag me dan telkens af: wat als die race nog wat langer had geduurd? Sommigen kunnen echt nauwelijks meer op hun benen staan, ook in bijvoorbeeld de 24h van Zolder komen rijders soms echt totaal op uit de wagens.

Mijn ervaring is dat als je aan het racen bent je het niet echt merkt, je lichaam draait op adrenaline en focus.
Pas als je uit de auto stapt merk je je trilhandjes en de vermoeidheid.

kaisz

Citaat van: Alan Blues op 28 april 2009 - 15:31:51
Citaat van: Enzo op 27 april 2009 - 20:48:34
Alonso's drink bekertje was kapot tijdens de race..... ???
Na afloop viel hij flauw tijdens de interviews.....


Miljaar, dat wil je niet meemaken...  :o
Hij ziet er idd echt niet goed uit...
HAHAHAH HIJ MAG DRINKEN UIT EEN WILLIAMS BEKERTJE!!!!

In zou een auto is het toch constant 50 graden + weer zou wel al gauw de 60 a 70 graden in de auto zijn. Dan nog niet kunnen drinken.
Sterke jongens die coureurs.

Moet je nagaan, voetballers die mekkeren dan de WK in Z.Afrika niet te doen wordt. 40 graden buitentemperatuur in korte broekjes + shirtjes. Met nog een kwartier pauze ook!