Man van de race: China

Gestart door scho0634, 19 april 2009 - 11:19:58

« vorige - volgende »

Wie maakte de race leuk?

Vettel
19 (65.5%)
Webber
1 (3.4%)
Button
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Hamilton
0 (0%)
Glock
2 (6.9%)
Buemi
5 (17.2%)
iemand anders, nl...
2 (6.9%)

Totaal aantal stemmen: 23

scho0634

Het bekende concept.

Ik ga voor Buemi. De enige rookie.

Supermariobros

Buemi, bijzonder sterke race. Rijdt zijn ploegmaat terug naar de VS.

Tim C

Vettel, hoe die met een zwaardere wagen voorbij Button stormde en de race controleerde.. Chapeau!

TheIceman

Wie maakte de race leuk?

Dat waren er wel veel.

Wie was de beste?

Vettel.

meatball

Ik kies voor Vettel zeer mooie race gereden,met zeker ook en eervolle vermelding voor Buemi.Piquet mag stilaan verdwijnen vind ik,dat word nooit wat met die kerel.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Toyoda

Vettel omdat hij won.
Hulde aan Buemi en Glock. Allebei heel sterk.
Naast piquet mag die Japanner van williams zijn boeltje ook wel pakken hoor.
Het lijkt wel of ze samen een eigen klassement rijden "wie maakt de meeste fouten en is er het snelste uit"
Het lijkt me toch dat er wel betere rijders zijn dan die twee...
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

Ferrari 2010

Vettel en Buemi hebben beide zeer goed gereden. Ik ben voor Vettel gegaan, aangezien hij toch behoorlijk lichter was dan de Brawn's waardoor ik dacht dat het niet haalbaar zou zijn.
Hamilton heeft laten zien dat hij snel in de regen kan rijden, weet makkelijk andere lijnen te vinden, maar is vandaag toch wel té vaak in de fout gegaan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

_Makke_

Ook mijn stem gaat naar Vettel.

Al reed Buemi ook een goede race en zat Sutil toch maar mooi in de punten rond te rijden.

gloudiesaurus

Vettel! Gewoon foutloos... Buemi ging ook lekker maar hij maakte toch ook een klein foutje...

En verder vindt ik dat Piquet, Nakajima, en Fisichella binnenkort wel uit de F1 mogen verdwijnen, het wordt toch nooit wat met die mannen..
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Zonder enige twijfel, VETtel!!

Folkert

Citaat van: gloudiesaurus op 19 april 2009 - 14:30:45
Vettel! Gewoon foutloos... Buemi ging ook lekker maar hij maakte toch ook een klein foutje...

En verder vindt ik dat Piquet, Nakajima, en Fisichella binnenkort wel uit de F1 mogen verdwijnen, het wordt toch nooit wat met die mannen..
Dat foutje had de race van Vettel kunnen kosten.


Vettel of Buemi. Buemi eerste keer in China en reed zeer strak. Net als Vettel, foutloos en super sterk. Mclaren viel ook mee, Hamilton was snel, maar iets te veel foutjes(4) Hij had makkelijk p4 kunnen halen.
Maar vergeet Webber niet, ook erg sterk gereden en haalde Button briljant in.

Voor inhaal Acties wil ik Kimi, Hamilton, Webber en Alonso Nomineren, wat waren die gaaf zeg.
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Kimi? Vooral het incasseren van inhaalacties ::)

Ik heb niks positiefs meer over hem na deze race, tenzij blijkt dat hij echt heel serieuze problemen had met zijn motor.

Folkert

Citaat van: Luc. op 19 april 2009 - 19:39:02
Kimi? Vooral het incasseren van inhaalacties ::)

Ik heb niks positiefs meer over hem na deze race, tenzij blijkt dat hij echt heel serieuze problemen had met zijn motor.
Inhaal actie op geloof ik Trulli Eerst buiten om proberen om vervolgens binnen door te komen en er voor bij gaan. Verder vond ik hem ook wat matig eerlijk gezegt, maar kennelijk had hij probleem met de motor.
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Piquet heeft de verwachtingen die ik over hem had ingelost ::)
dus stem ik op hem.Je moet het maar kunnen na meer dan 20 races
ondermaats presteren om  nog altijd over een f1 zitje te beschikken!

Forza F1

Hij heeft misschien niet gewonnen, maar z'n prestatie is een overwinning op zich: GLOCK !  :)