GP van China

Gestart door Supermariobros, 11 april 2009 - 17:20:05

« vorige - volgende »

scho0634


ibileon

massa stil gevallen

Tim C

Op een dag gaan ze in Maranello toch eens moeten leren dat betrouwbaarheid even belangrijk is als snelheid

McChouffe

Citaat van: Tim op 19 april 2009 - 09:51:10
Op een dag gaan ze in Maranello toch eens moeten leren dat betrouwbaarheid even belangrijk is als snelheid

Heeft de Ferrari dan snelheid?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

meatball

Kimi is weer niet gemotiveerd vind ik wat een rotrace voor Ferrari,geef ons aub een wagen die heel blijft en vervang Kimi door Vettel en wel nu
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

FerrariMan

En mensen maar lachen met de vele spins van Massa in Silverstone '08. Hamilton is niet veraf kwa aantal fouten.

TheIceman

Citaat van: FerrariMan op 19 april 2009 - 10:52:30
En mensen maar lachen met de vele spins van Massa in Silverstone '08. Hamilton is niet veraf kwa aantal fouten.
Het verschil is dat Hamilton wel de plaatsen weer terugwint ;)

meatball

Citaat van: Luc. op 19 april 2009 - 10:54:13
Citaat van: FerrariMan op 19 april 2009 - 10:52:30
En mensen maar lachen met de vele spins van Massa in Silverstone '08. Hamilton is niet veraf kwa aantal fouten.
Het verschil is dat Hamilton wel de plaatsen weer terugwint ;)
En luc uit schaamte toch maar van The iceman naar Luc04 en nu gewoon Luc  ;D Niet erg hoor verstand komt met de jaren ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

TheIceman

Ja.. Maar vertel eens meatball, hoe ging het met Massa deze race, heb je hem een paar zakdoekjes gegeven?

meatball

Citaat van: Luc. op 19 april 2009 - 11:07:47
Ja.. Maar vertel eens meatball, hoe ging het met Massa deze race, heb je hem een paar zakdoekjes gegeven?
Massa reed in de regen tweemaal zo snel als Kimi en was opweg naar een podium toen die RotFerrari hem in de steek liet,dus hem valt niets te verwijten.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 19 april 2009 - 10:14:16
Kimi is weer niet gemotiveerd vind ik wat een rotrace voor Ferrari,geef ons aub een wagen die heel blijft en vervang Kimi door Vettel en wel nu
ja, want Red Bull laat Vettel natuurlijk zomaar vertrekken omdat Ferrari dat wil ???

En Massa was natuurlijk never nooit op het podium gekomen. Denk je nou echt dat hij Button had in kunnen halen? Get real.

Ferrari is traag. Ferrari is Ferrari onwaardig.

Toyoda

Zo weer een nette race waar veel te genieten viel.
We worden wel verwend dit jaar!
Goede race van Redbull en Vettel.
Spijtig van Trulli al had die niks kunnen maken door, denk ik een probleem.
Kubica leek wel een scherpe hengst door er zo vanachter op te kruipen ;D
Glock daarentegen deed het weer erg goed!
Twee keer van achteren begonnen om dan mooi een zevende plaats te pakken.
Renault was weer 3 keer niks alsook Ferrari en BMW. Die Piquet die mogen ze stilaan wel eens vervangen hoor. Kijk maar eens naar Buemi die doet het naar behoren.
Mclaren heeft de goede weg gevonden en ik vond het wel een goede race van Hamilton, veel fouten maar niet opgegeven.
Sutil was te verwachten dat hij dat tempo niet ging volhouden.
En van Brawn had ik ook niks anders verwacht dan een podium.

Erg nette race.
Goed bezig dit jaar
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

Tim C

Ferrari heeft een groot gebrek aan downforce dat hen op het droge enorm parte speelt. Als het dan ook nog eens regent zit je helemaal in de problemen. Ze hadden al maanden geleden aan die diffuser moeten beginnen...

Jasper

#133
Citaat van: Tim op 19 april 2009 - 09:28:23
Dat KERS gedoe is toch lachen... Een knopje indrukken en je bent untouchable... Belachelijk...

Het is aan de andere teams om ook een werkende KERS te hebben... Ze hebben er tijd genoeg voor gehad.

Citaat van: Ferrari 2009 op 19 april 2009 - 09:46:26
Massa snel inderdaad, Kimi speelt het op zeker. Lewis ook snel, maar zeker niet foutloos.
Mijn grootste bekommernis: welke idioot is er verantwoordelijk voor het uitsturen van die SC? Die moet de eerste oppikken, niet zomaar iemand die er net aankomt! Stel nu dat hij Vettel had opgepikt, dan hadden de Brawns rustig kunnen gaan pitten én eerst blijven. Belachelijk hoe ze blijven blunderen met die SC!

Het is de safety car, niet de pik-de-leider-op car. Safety wil zeggen dat je iedereen zo snel mogelijk bij elkaar hebt aan een lage snelheid, en dat doe je niet door eerst een hele ronde te wachten omdat de leider net voorbij is gereden. Als iedereen achter de SC hangt, wordt iedereen die niet de raceleider is toch doorgelaten, dus je scenario klopt zelfs niet eens.

Citaat van: FerrariMan op 19 april 2009 - 10:52:30
En mensen maar lachen met de vele spins van Massa in Silverstone '08. Hamilton is niet veraf kwa aantal fouten.

4 fouten, dat is ongeveer de helft van Massa toen. :P Maar het was een slechte race van Hamilton. Kovalainen heeft hem mooi te kakken gezet.

Vlak voor het einde 5 Mercedes-motoren bij de eerste 7, jammer dat Sutil het nog verloor. :(

Tim C

Je kan toch moeilijk beweren dat KERS iets met racen te maken heeft?