Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 19 maart 2009 - 09:25:21

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Raikkonen
12 (33.3%)
Massa
3 (8.3%)
Hamilton
6 (16.7%)
Alonso
4 (11.1%)
Kubica
1 (2.8%)
Button
5 (13.9%)
Barrichello
2 (5.6%)
Iemand anders, wie?
3 (8.3%)

Totaal aantal stemmen: 29

Supermariobros

De wintertesten zijn achter de rug, het wordt nu uitkijken naar de seizoensopener in Melbourne op 29 maart. Wie heeft zijn huiswerk het best gedaan en wie zijn de kanshebbers op de wereldtitel.

De vraag die mening F1- fan nu al bezig houdt: Wie wordt wereldkampioen?

Hoe denken jullie erover?

Supermariobros

Valt altijd moeilijk te voorspellen en dit jaar nog moeilijker dan anders.

Hij is helemaal terug na een zwak jaar en presteert beter dan ooit: Kimi Raikkonen

Ferrari 2010

Kimi for world champion! Volgens mij gaat hij helemaal openbloeien met de regel dat de meeste overwinningen de titel opleveren. Gevechten als tussen Kimi en Lewis in Spa, zullen we dit jaar vaker mogen aanschouwen :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

F_A_Diaz

Ik zie Alonso nog wel een goede kans maken, hij heeft de zwakste teamgenoot en dat zal in zijn voordeel werken met de overwinningen regel denk ik. Geldt ook voor Hamilton.

Maar dan moeten ze wel een auto hebben waarmee ze kunnen winnen natuurlijk.

Ik mis trouwens nogal wat opties.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

RadioActiveMan

Als BMW zijn zaakjes op orde heeft en niet een half seizoen gaat sukkelen kunnen zij wel eens de hoofdvogel afschieten.
Ik verwacht dan dat Kubica de iets betere rijder is dan Heidfeld.

scho0634

Alonso. Ik verwacht veel auto's dicht bij elkaar, en ik denk dat de beste rijder dan gaat winnen. En dat is Alonso zonder twijfel.

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 19 maart 2009 - 11:58:11
Ik zie Alonso nog wel een goede kans maken, hij heeft de zwakste teamgenoot en dat zal in zijn voordeel werken met de overwinningen regel denk ik. Geldt ook voor Hamilton.

Maar dan moeten ze wel een auto hebben waarmee ze kunnen winnen natuurlijk.

Ik mis trouwens nogal wat opties.
Klopt, Button en Rubens mogen er van mij dit jaar ook wel bij.

Alonso en  Hamilton hebben inderdaad de zwakste teamgenoten, maar ik denk dat Kimi ook best veel gaat hebben aan Massa. In geval dat Bijvoorbeeld Alonso of Hamilton eigenlijk sneller is, kan Massa ze op P2 ophouden zodat Kimi makkelijker naar de overwinning kan rijden.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Het kan me met die nieuwe regel geen fuck schelen wie wk word,als hij niet de meeste punten heeft is hij het niet waard.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

McLaren_über_alles

Citaat van: meatball op 19 maart 2009 - 19:14:23
Het kan me met die nieuwe regel geen fuck schelen wie wk word,als hij niet de meeste punten heeft is hij het niet waard.

²
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Enzo

#9
Citaat van: McLaren_über_alles op 19 maart 2009 - 19:23:23
Citaat van: meatball op 19 maart 2009 - 19:14:23
Het kan me met die nieuwe regel geen fuck schelen wie wk word,als hij niet de meeste punten heeft is hij het niet waard.

²

Yep, het seizoen is nu al om zeep geholpen. Button wint de eerste 3 races en word daarmee WK,,,,,,,, >:(


Folkert

Citaat van: meatball op 19 maart 2009 - 19:14:23
Het kan me met die nieuwe regel geen fuck schelen wie wk word,als hij niet de meeste punten heeft is hij het niet waard.
Rustig maar, Kimi wint de meeste races en heeft de meeste punten aan het eind van het jeer :P dus hij word wel terecht WK.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Citaat van: Burorri op 19 maart 2009 - 20:30:04
Citaat van: meatball op 19 maart 2009 - 19:14:23
Het kan me met die nieuwe regel geen fuck schelen wie wk word,als hij niet de meeste punten heeft is hij het niet waard.
Rustig maar, Kimi wint de meeste races en heeft de meeste punten aan het eind van het jeer :P dus hij word wel terecht WK.
Kimi die nog meer druk op zijn schouders krijgt,winnen of het heeft geen belang,die gaat zeker onderuit.Maar als hij inderdaad meer punten haalt dan Massa maar minder overwinningen,dan(hoezeer ik ook een hekel heb aan dat kereltje ) is hij meer wk dan Massa.De hele basis van de f1 is een zo goed mogelijk wk rijden en niet winnen of niets >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

F_A_Diaz

Wat een zielige figuren hier allemaal zeg.

Als je zonodig topic moet verzieken met je anti FIA praat dan open je maar een eigen topic met de titel:

"WHHEEEHHHEHEHH, boehoe boehoe stoute FIA"
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

#13
bleh *wrong post*
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

Negeren Burro. Reactie lokt reactie uit.