BrawnGP

Gestart door gloudiesaurus, 09 maart 2009 - 20:51:31

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Virgin is er nu echt, ben benieuwd hoe groot de invloed van hem in BrawnGP wordt. Voorlopig een gouden huwelijk lijkt me... Branson vol in de publiciteit met Virgin op een auto die nog helemaal wit is... en buitengewoon presteert...

Ik denk dat hij in Maleisie nog wel met een mooie livery zal komen!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Eric

volgens mij gaat Brenson Brawn GP nog overnemen. Veel zal afhangen wat ze dit jaar presteren, maar de Virgin heeft graag de touwtjes in handen.

Alleszins ben ik best verbaasd van de snelheid van de Brawn bolides, volgens het gewicht zijn ze zelfs nog het zwaarst geladen ook  :o  :o...de andere teams zullen serieus hun best mogen doen om de achterstand goed te maken.

Martin

Ik kan het niet uit mijn hoofd krijgen. Brawn en Brenson mogen elkaar niet. Ik denk aan vijandige overname.
Geld is geen probleem. Het lijkt wel koek en ei tussen die twee maar als blikken kunnen doden.
Virgin GP is er aan het komen. Dit seizoen nog?

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 29 maart 2009 - 18:39:34
Ik kan het niet uit mijn hoofd krijgen. Brawn en Brenson mogen elkaar niet. Ik denk aan vijandige overname.
Geld is geen probleem. Het lijkt wel koek en ei tussen die twee maar als blikken kunnen doden.
Virgin GP is er aan het komen. Dit seizoen nog?
Moet je mij wel eens uitleggen hoe Brenson een vijandige overname kan doen ??? Brawn is voor zover ik weet enige aandeelhouder, of zal alleszins een ruime meerderheid van de aandelen bezitten. Virgin Brawn GP zie ik ook nog wel aankomen, gewoon doordat het Brawn veel geld kan opleveren. Maar als hij de naam helemaal aan Virgin geeft, dan vind ik dat een gebrek aan zelfrespect. Elk team zorgt ervoor dat in hun naam tenminste iets vast voorkomt, en niet gewoon een sponsor.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

gloudiesaurus

Citaat van: Ferrari 2009 op 29 maart 2009 - 18:49:04
Citaat van: Martin op 29 maart 2009 - 18:39:34
Ik kan het niet uit mijn hoofd krijgen. Brawn en Brenson mogen elkaar niet. Ik denk aan vijandige overname.
Geld is geen probleem. Het lijkt wel koek en ei tussen die twee maar als blikken kunnen doden.
Virgin GP is er aan het komen. Dit seizoen nog?
Moet je mij wel eens uitleggen hoe Brenson een vijandige overname kan doen ??? Brawn is voor zover ik weet enige aandeelhouder, of zal alleszins een ruime meerderheid van de aandelen bezitten. Virgin Brawn GP zie ik ook nog wel aankomen, gewoon doordat het Brawn veel geld kan opleveren. Maar als hij de naam helemaal aan Virgin geeft, dan vind ik dat een gebrek aan zelfrespect. Elk team zorgt ervoor dat in hun naam tenminste iets vast voorkomt, en niet gewoon een sponsor.

Hoezo zelfrespect? Het zou voor BrawnGP de redding zijn en voor Brawn een unieke kans om het seizoen in stijl af te maken. Ik denk niet dat Brawn de man is die heel veel om zijn naam als teamnaam geeft..
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

http://www.onestopstrategy.com/dailyf1news/nieuw/article/7218-Fry+confirms+270+Brawn+staff+to+lose+jobs.html

CitaatFry confirms 270 Brawn staff to lose jobs
Sunday 29 March at 18:00 : Mar.29 (GMM) Brawn GP chief executive Nick Fry has confirmed reports the British team has decided to shed nearly 40 per cent of its workforce

We reported last week that officials of the former Honda outfit had informed its 700 Brackley based staff by letter that 275 of them will be made redundant

"It's very unfortunate that we've got to do that but it's the change of technical regulations and obviously we are now a private team," said Fry, on the day the rebranded team secured a one-two victory on debut in Australia

Brawn also signed a significant sponsorship deal with Sir Richard Branson's Virgin Group in Melbourne, the British billionaire confirming the coup is worth "tens of millions" to the newly-independent team

But the new annual budgets will still be much smaller than in the Honda era. "We are about 700 people at the moment and we talked to the staff about going down to about 430, something like that, which is where we were in 2004 (as BAR)," Fry said

En 270 man eruit bij BrawnGP...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

kaisz

jeetje 700 man voor 2 auto's. Volgens mij heeft 1 auto niet eens 700 losse onderdelen...

Jasper

Citaat van: kaisz op 29 maart 2009 - 20:48:17
jeetje 700 man voor 2 auto's. Volgens mij heeft 1 auto niet eens 700 losse onderdelen...
Ik heb dit jaar een voorwiel, of althans wat er aan de binnenkant zit, ontworpen voor een formula student-auto en ben momenteel bezig met de productie. Er zitten net geen 100 onderdelen in. In een voorwiel hé... Ik wil niet weten hoeveel onderdelen er in een V8-motor zitten, dat zullen er op zich al meer dan 700 zijn denk ik.

Ferrari 2010

Begrijpbaar dat er moeten afvloeien. Al de mensen die met die vleugeltjes enzo bezig waren, je kan ze moeilijk plots aan KERS laten werken hé, ieder zijn vakgebied. Wel een slecht moment voor die mensen om te moeten afvloeien...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Ferrari 2009 op 29 maart 2009 - 21:19:24
Begrijpbaar dat er moeten afvloeien. Al de mensen die met die vleugeltjes enzo bezig waren, je kan ze moeilijk plots aan KERS laten werken hé, ieder zijn vakgebied. Wel een slecht moment voor die mensen om te moeten afvloeien...

Wat is dan het goede moment?

Ferrari 2010

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 30 maart 2009 - 15:20:47
Citaat van: Ferrari 2009 op 29 maart 2009 - 21:19:24
Begrijpbaar dat er moeten afvloeien. Al de mensen die met die vleugeltjes enzo bezig waren, je kan ze moeilijk plots aan KERS laten werken hé, ieder zijn vakgebied. Wel een slecht moment voor die mensen om te moeten afvloeien...

Wat is dan het goede moment?
Een goed moment bestaat er uiteraard nooit, maar er zijn een aantal bedrijven momenteel niet zo happig om extra personeel aan te nemen, het is nog steeds "crisis".
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Ferrari 2009 op 29 maart 2009 - 18:49:04Elk team zorgt ervoor dat in hun naam tenminste iets vast voorkomt, en niet gewoon een sponsor.
Red Bull toch niet? ( .........een doordenkertje)

scho0634

Toro Rosso ook niet ;)

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 30 maart 2009 - 17:54:48
Citaat van: Ferrari 2009 op 29 maart 2009 - 18:49:04Elk team zorgt ervoor dat in hun naam tenminste iets vast voorkomt, en niet gewoon een sponsor.
Red Bull toch niet? ( .........een doordenkertje)

Goeike hoor. ;D

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 30 maart 2009 - 17:54:48
Citaat van: Ferrari 2009 op 29 maart 2009 - 18:49:04Elk team zorgt ervoor dat in hun naam tenminste iets vast voorkomt, en niet gewoon een sponsor.
Red Bull toch niet? ( .........een doordenkertje)

Red Bull is de eigenaar én de sponsor, als dat geen goede combinatie is ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.