BrawnGP

Gestart door gloudiesaurus, 09 maart 2009 - 20:51:31

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 10 maart 2009 - 15:49:56
Button heeft wel laten zien een goede coureur te zijn. Hij had alleen de pech dat Ferrari in 2004 zo dominant was, anders had hij toen wel een paar races op eigen kracht gewonnen. Hij heeft toen duidelijk laten zien met een redelijk goede auto constant op het podium te kunnen finishen. Als je dat kan, ben je goed.
Hij heeft de pech gehad dat Honda nooit goed van de grond is gekomen.

De combinatie Honda - Button - Brawn had ik wel graag willen zien in 2009, het eerste jaar dat Brawn zich er echt mee kon bemoeien. Het zal nu afhangen van het budget van Brawn GP of dat nog steeds een succes kan worden.
Heb je gelijk in, maar ik denk dat hij veel van zijn talent of kunnen is verloren afgelopen jaren. Toen hij de F1 in kwam was ik ook best positief over hem, met als klapper 2004 natuurlijk. Maar daarna heeft hij met een mindere auto niet echt kunnen uitblinken. Iets wat ik toch wel had verwacht van een topper. Kijk Alonso, Kimi, Schumacher, Senna in hun begin tijd bij een "Slecht" Team.
En ja ik had het ook graag gezien dat Brawn, Button en Honda in 2009 leuke dingen gingen doen en toen Brawn bij Honda kwam had ik wel verwachtingen er van. In 2008 al zelfs. Maar dat is allemaal niet uitgekomen.
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Button was in 2001 ook wat minder terwijl hij daarna weer steengoed was... Ze zeggen vaak dat een goede coureur net zo goed als zijn auto. Ik denk dat Button wel degelijk tot de toppers van de F1 gerekend mag worden, en ook Barrichello is bij vlagen nog wel eens snel.

BrawnGP zal overigens niet met KERS starten, net zoals Force India F1.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Citaat van: gloudiesaurus op 10 maart 2009 - 19:17:01
Button was in 2001 ook wat minder terwijl hij daarna weer steengoed was... Ze zeggen vaak dat een goede coureur net zo goed als zijn auto. Ik denk dat Button wel degelijk tot de toppers van de F1 gerekend mag worden, en ook Barrichello is bij vlagen nog wel eens snel.

BrawnGP zal overigens niet met KERS starten, net zoals Force India F1.

Das vreemd dan.. :o.....ik had het vermoeden dat hun KERS knopje bleef haken en dat ze daarom zulke snelle tijden lieten noteren....... ;D

sloggerke

#18
Lap.. daar gaan we weer...
BRAWN GP rijdt boven de eerste verwachtingen en hun pilotenduo is weer ondermaats..
Button is geen topper, Barrichello ervaring maar geen snelheid enz...Opnieuw die oude Schumacher uit de kast..want DAT was toch een genie he.. ;D

Ik kan daar maar één ding van denken: De nog door Honda ontwikkelde auto moet wel ENORM snel zijn met zo een twee sukkels aan het stuur! ;)





Folkert

Citaat van: sloggerke op 10 maart 2009 - 19:59:40
Lap.. daar gaan we weer...
BRAWN GP rijdt boven de eerste verwachtingen en hun pilotenduo is weer ondermaats..
Button is geen topper, Barrichello ervaring maar geen snelheid enz...Opnieuw die oude Schumacher uit de kast..want DAT was toch een genie he.. ;D

Ik kan daar maar één ding van denken: De nog door Honda ontwikkelde auto moet wel ENORM snel zijn met zo een twee sukkels aan het stuur! ;)





Mijn excuus, ik had inderdaad niet accuraat gereageerd. De auto is echt beblabberd en is volgens mij niet sneller dan een GP2 auto. Maar dankzij de 2 allerbeste coureurs allertijden rijd dat ding/krot/wrak/trabantje toch super ronde tijden. Wat een ongelovelijke super coureurs zijn die Rubens en Button toch ook. Het is volgens mij echt allemaal een complot geweest om die coureurs ten alle tijden tegen te werken, en daarom zijn ze ook nooit WK geworden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Stelletje grappenmakers....... ;D

Enzo

Citaat"Brawn zegt:"Als iedereen zou weten met hoeveel brandstof we gisteren die tijd neerzetten, dan zou men verbaast zijn. Zelfs onze motorenpartner Mercedes kon niet geloven met welke hoeveelheid benzine we reden."

Zou wel wat zijn als Brawn GP Mercedes sneller blijkt te zijn dan de Mclaren Mercedes..... ::)

Ferrari 2010

Citaat van: Enzo op 10 maart 2009 - 21:53:47
Citaat"Brawn zegt:"Als iedereen zou weten met hoeveel brandstof we gisteren die tijd neerzetten, dan zou men verbaast zijn. Zelfs onze motorenpartner Mercedes kon niet geloven met welke hoeveelheid benzine we reden."

Zou wel wat zijn als Brawn GP Mercedes sneller blijkt te zijn dan de Mclaren Mercedes..... ::)
McLaren rijdt momenteel toch sterk achteraan, maar ja, tests, de ene showen de anderen houden zich in. Ik hoop voor hen dat ze niet echt een dip hebben want ze blijven constant achteraan. Maar ik weet natuurlijk niet wat ze testen, en voor hetzelfde geld rijdt de rest gewoon een licht rondje. Ik geloof wel dat Brawn's wagen beter zal zijn met de Merc achterin. Het is geen slechte motor, als ze hun chassis goed voor elkaar hebben moet het wel lukken denk ik. En dat terwijl hier heel de tijd gezeverd werd dat ze hun wagen niet tijdig klaar zouden krijgen en dat het niet kon dat die blok er eigenlijk al inpaste. Brawn is niet achterlijk, hij heeft zen zaken goed voor elkaar :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

sloggerke

Citaat van: Enzo op 10 maart 2009 - 21:53:47
Citaat"Brawn zegt:"Als iedereen zou weten met hoeveel brandstof we gisteren die tijd neerzetten, dan zou men verbaast zijn. Zelfs onze motorenpartner Mercedes kon niet geloven met welke hoeveelheid benzine we reden."

Zou wel wat zijn als Brawn GP Mercedes sneller blijkt te zijn dan de Mclaren Mercedes..... ::)

Zou wel eens kunnen...
Vorig jaar in het begin van het seizoen was Williams (met Toyota motor) ook sneller dan Toyota zelf.
Maar dat zou wat geven! Ik gun het ze wel maar als één BRAWN GP binnen de top tien zou eindigen in Australië mogen we al van een enorm succes spreken. Niet vergeten ook vanwaar ze komen he.
Overigens is de versnellingsbak nog door HONDA/BRAWN ontworpen. En laat dat nu net een heel belangrijk detail zijn..

Waar is overigens de "Real Button Freak"? Lang niks meer van gehoord. :)

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 10 maart 2009 - 16:00:03
Heb je gelijk in, maar ik denk dat hij veel van zijn talent of kunnen is verloren afgelopen jaren.

Hij is 29 jaar man, je doet net alsof hij 39 is...  ::)
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

scho0634

Maar hij liet zich vorig jaar flink om de oren rijden door Rubens, die door velen hier al jaren geleden werd afgeschreven.

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 11 maart 2009 - 16:01:39
Citaat van: Burorri op 10 maart 2009 - 16:00:03
Heb je gelijk in, maar ik denk dat hij veel van zijn talent of kunnen is verloren afgelopen jaren.

Hij is 29 jaar man, je doet net alsof hij 39 is...  ::)
En hoe doe ik dat dan?
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Je doet alsof hij ineens minder hard kan rijden, dat gebeurt alleen als je op leeftijd raakt, niet als je 29 bent, periode van 28 - 32 jaar is bijna altijd de beste.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 12 maart 2009 - 12:22:40
Je doet alsof hij ineens minder hard kan rijden, dat gebeurt alleen als je op leeftijd raakt, niet als je 29 bent, periode van 28 - 32 jaar is bijna altijd de beste.
Euh ok......Dat is dus niet waar. Dat kan ook zomaar gebeuren, dat hoeft helemaal niet alleen door leeftijd te komen. Ik vind gewoon dat hij minder goede indruk maakt (en dus minder snel is in mijn ogen.) dan 2004 bijvoorbeeld. Of toen hij net de F1 in kwam.

Maar in plaats van je hier druk over te maken, reageer eens in het topic over gewichts voordeel enzo, ben benieuwd wat jij daar van vind.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: 0634 op 11 maart 2009 - 17:04:52
Maar hij liet zich vorig jaar flink om de oren rijden door Rubens, die door velen hier al jaren geleden werd afgeschreven.

Hij werd door niemand om de oren gereden. Hij deed het niet beter dan Barrichello maar ook niet slechter.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."