Veel vraagtekens rondom mogelijke Honda redding

Gestart door Jacky Ickx, 15 februari 2009 - 09:06:06

« vorige - volgende »

scho0634

De laatste berichten zijn dat dat lastig wordt omdat het meegebrachte budget niet zo hoog zou zijn als aanvankelijk werd verwacht.

Maar de managemant buyout schijint door te gaan. Er wordt dan ook getest. Al kan het zo zijn dat de officiele aankondiging, waarbij de rijders ook bekend worden gemaakt, nog wel een week duurt. Dan is er er een officiele FIA persconferentie gepland. Dus het zou kunnen dat het daar wordt gemeld.

Jacky Ickx

Vast staat dat ze een mega-achterstand op de andere teams hebben, lijkt mij.

meatball

Citaat van: Kimi Räikkönen op 02 maart 2009 - 20:46:39
Vast staat dat ze een mega-achterstand op de andere teams hebben, lijkt mij.
Niet anders dan andere jaren dus,Honda is nu eenmaal een team dat altijd achteraan te vinden is en dat gaat nu zeker niet beter gaan.
Button heeft zijn tijd gehad en als Rubens nog gaat rijden dan is het helemaal een grap,die man is gewoon nooit wat geweest en is nu zowat bejaard.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

leproffesseur

Bejaard lijkt me iets overdreven...
Als je weet dat Prost,Mansel en nog andere op 37 ,38 nog racten
lijkt me bejaard wat overdreven.Het beste zal er wel van zijn maar het zal nog wel gaan.
Dat f1 piloten steeds jonger zijn betekent nog niet altijd dat ze beter zijn dan de oudere.

meatball

Citaat van: leproffesseur op 02 maart 2009 - 21:05:49
Bejaard lijkt me iets overdreven...
Als je weet dat Prost,Mansel en nog andere op 37 ,38 nog racten
lijkt me bejaard wat overdreven.Het beste zal er wel van zijn maar het zal nog wel gaan.
Dat f1 piloten steeds jonger zijn betekent nog niet altijd dat ze beter zijn dan de oudere.
Prost en Mansel waren toppers met uitstraling en vooral Mansel was een spectakelman,maar Rubens die kerel rijdt al jaren als een zak patatten rond.Geen enkele keer heeft hij wat laten zien de laatste jaren dus waarom men hem nog in een team zou opnemen is mij een raadsel.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Martin

A.s. donderdag zal teambaas Ross Brawn tijdens een bijeenkomst van de Formula One Teams Association in Genève een verklaring afleggen. Of bij het reddingsplan ook Spyker-topman Victor Muller betrokken is, zal dan tevens duidelijk worden. En nu maar hopen op een doorstart.


scho0634

Nog geen Honda overigens in Jerez vandaag.

Enzo

Ben bang dat dat Senna naast de pot gaat pissen.... :-\

F_A_Diaz

Citaat van: meatball op 02 maart 2009 - 20:52:19
Citaat van: Kimi Räikkönen op 02 maart 2009 - 20:46:39
Vast staat dat ze een mega-achterstand op de andere teams hebben, lijkt mij.
Niet anders dan andere jaren dus,Honda is nu eenmaal een team dat altijd achteraan te vinden is en dat gaat nu zeker niet beter gaan.

Ook niet waar. Alleen 2007 en 2008 reden ze achteraan. Andere jaren reden ze vaak in de punten met als hoogtepunte 2004 toen Button derde werd in de eindstand.
In 2006 wonnen ze nog een race, beetje geluk misschien maar dan nog, dat lukt je niet als je achteraan rijdt.

CitaatButton heeft zijn tijd gehad

Waarom? Het is misschien geen Alonso maar hij heeft laten zien dat hij met een goede auto in de top kan meedraaien, zie 2004, derde in de eindstand.

Honda is geen doorslaand succes maar ook niet echt een flop. Ze hebben goede tijden gehad en slechte tijden.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Enzo

Yep Rubens mag blijven en Senna zit zonder team...........toch DTM voor hem?

Folkert

Ik weet nou niet wat ze met Rubens moeten. Hadden ze beter Senna kunnen nemen. Naam en talent. Rubens is geen van beide.
Trotse vader van Rosalie(L)

sloggerke

Sommigen zijn hier toch een beetje te hard hoor..
Zowel voor Honda als voor Rubens.
Ok, het draaide veel stroever met die domme Earth-car toestanden.. maar een motor bouwen kunnen ze alleszins. Kijk naar hun aaneenschakelingen van successen einde jaren tachtig begin jaren negentig, zowel mét als zonder turbo.
In 2005 leken ze eindelijk op het goede spoor.. en dan kwam die onverklaarbare terugval..
Het kan enkel aantonen dat het bouwen van een complete F1 wagen een moeilijkere zaak is dan de meesten denken.
Er zijn er vele voor Honda die het geprobeerd hebben, zonder enig of met matig succes.

En Rubens.. Tja die man heeft natuurlijk een pak ervaring he.
Ik vind het ook spijtig dat de naam "Senna" niet in de F1 komt dit jaar.
Maar anderzijds, die kerel heeft er één test met een F1 wagen opzitten, hem meteen aan de start laten verschijnen tussen 21 andere leeuwen is zo goed als vragen om problemen!
Ross en de zijnen zullen écht wel beter weten dan wij waar ze mee bezig zijn.

scho0634

Rubens was vorig jaar vrijwel onafgebroken sneller dan de hier wel gewaardeerde Button. Ik zie de ophef niet zo.

gloudiesaurus

Senna heeft op mij ook niet DE indruk gemaakt in de GP2...

ben benieuwd wat zijn optie is als hij niet racet? Een jaar testen in de F1 zou niet slecht voor hem zijn maar hij heeft al gezegd enkel te willen racen?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

sloggerke

Citaat van: gloudiesaurus op 03 maart 2009 - 20:11:10
Senna heeft op mij ook niet DE indruk gemaakt in de GP2...

ben benieuwd wat zijn optie is als hij niet racet? Een jaar testen in de F1 zou niet slecht voor hem zijn maar hij heeft al gezegd enkel te willen racen?

Dat zal moeilijk worden... met een testverbod..
Hij zal met de simulator moeten testen dan. ;)