Proefrit

Gestart door Martin, 16 januari 2009 - 09:12:10

« vorige - volgende »

Eric

erg om te horen Martin, hopelijk valt het bedrijf nog te redden....

janke

Citaat van: Martin op 01 februari 2009 - 16:36:10
Gisteren in Zeist geweest bij de Renault/Dacia dealer. Niet echt veel verder gekomen.
Er werd een bod van € 5495,00 gedaan op mijn Getz. Daar ga ik natuurlijk ook niet op in.
Het lijkt wel of ze die auto's niet willen verkopen.
Misschien zijn de dealers bang dat de auto te slecht is en ze er teveel onkosten aan zullen hebben.
Ik moet er ook bijzeggen dat ik er nog geeneen heb zien rijden en rij toch 120 km per dag.
Misschien moet ik dit merk maar uit mijn hoofd zetten.
Dacia wordt op dit moment toch door de toestanden zeker redelijk goed verkocht. En als je de prijzen bekijkt is dat bod voor die Getz zo slecht nog niet. Hier om de hoek staat een Getz uit 2007 voor 5750,- incl. garantie. De marge op nieuwe auto's is op dit moment nihil. Autobedrijven moeten het op dit moment vooral van reparaties en het inbouwen van accessoires hebben. Dat lees je overal.
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

Citaat van: Martin op 03 februari 2009 - 23:22:34
Omdat ons bedrijf op de rand van omvallen staat komt er voorlopig geen proefritje meer.
En met 53 jaar staat er niemand meer op je te wachten. Morgen weet ik meer.
Het gaat wel om 475 - 500 mensen verdeeld over drie filialen.
Duimen jullie voor mij?

Dat doen we. Lullig voor je. Hopelijk komt het toch goed....

Succes!

meatball

En weet je al meer,ik hoop dat je aan de slag kan blijven.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

janke

Nou wat is het, mag je blijven of moet je opzoute. Ik zeg dit zo omdat bazen van zulke redelijk grote bedrijven schijt aan reputatie hebben.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: 0634 op 26 januari 2009 - 20:02:02
Met een Opel vectra, een Citroen Xsara Picasso of een Hyundai Lantra haal je ook makkelijk de 200.000 km hoor. Geen probleem.


Met een Getz en een Dacia/Renault ook. Zonder problemen. :)
Some things are too important to be left in the past.

Martin

Citaat van: janke op 04 februari 2009 - 20:32:25
Nou wat is het, mag je blijven of moet je opzoute. Ik zeg dit zo omdat bazen van zulke redelijk grote bedrijven schijt aan reputatie hebben.

We hebben surseance van betaling moeten aanvragen en vandaag word er een bewindvoerder aangesteld.
Die gaat onderzoeken of er een doorstart gemaakt kan worden, tot die tijd is alles héél onzeker.
Vandaag was ik om 11 uur al weer thuis omdat we geen orders mogen noteren.
Zolang ik niet ontslagen ben meld ik me iedere dag op mijn werk.

meatball

Citaat van: Martin op 05 februari 2009 - 13:23:06
Citaat van: janke op 04 februari 2009 - 20:32:25
Nou wat is het, mag je blijven of moet je opzoute. Ik zeg dit zo omdat bazen van zulke redelijk grote bedrijven schijt aan reputatie hebben.

We hebben surseance van betaling moeten aanvragen en vandaag word er een bewindvoerder aangesteld.
Die gaat onderzoeken of er een doorstart gemaakt kan worden, tot die tijd is alles héél onzeker.
Vandaag was ik om 11 uur al weer thuis omdat we geen orders mogen noteren.
Zolang ik niet ontslagen ben meld ik me iedere dag op mijn werk.

Dat klinkt niet goed  :(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

tja. Mooi klote, Martin.

janke

Citaat van: Martin op 05 februari 2009 - 13:23:06
Citaat van: janke op 04 februari 2009 - 20:32:25
Nou wat is het, mag je blijven of moet je opzoute. Ik zeg dit zo omdat bazen van zulke redelijk grote bedrijven schijt aan reputatie hebben.

We hebben surseance van betaling moeten aanvragen en vandaag word er een bewindvoerder aangesteld.
Die gaat onderzoeken of er een doorstart gemaakt kan worden, tot die tijd is alles héél onzeker.
Vandaag was ik om 11 uur al weer thuis omdat we geen orders mogen noteren.
Zolang ik niet ontslagen ben meld ik me iedere dag op mijn werk.

Ja ik ken dat van een vriend. Trouw naar je werk gaan, en aan het einde van de rit heb je geen salaris. Sterkte.
Some things are too important to be left in the past.

Martin

Citaat van: janke op 05 februari 2009 - 19:28:38
Citaat van: Martin op 05 februari 2009 - 13:23:06
Citaat van: janke op 04 februari 2009 - 20:32:25
Nou wat is het, mag je blijven of moet je opzoute. Ik zeg dit zo omdat bazen van zulke redelijk grote bedrijven schijt aan reputatie hebben.

We hebben surseance van betaling moeten aanvragen en vandaag word er een bewindvoerder aangesteld.
Die gaat onderzoeken of er een doorstart gemaakt kan worden, tot die tijd is alles héél onzeker.
Vandaag was ik om 11 uur al weer thuis omdat we geen orders mogen noteren.
Zolang ik niet ontslagen ben meld ik me iedere dag op mijn werk.

Ja ik ken dat van een vriend. Trouw naar je werk gaan, en aan het einde van de rit heb je geen salaris. Sterkte.

Vanmiddag kreeg ik te horen dat ik volgende week alleen maar op dinsdag en donderdag hoef te komen.
Het UWV garandeert 13 weken salaris dus daar maak ik me geen zorgen over. Ik blijf het neutraal bekijken en wacht op een doorstart
of een opdeling van de diverse divisies waar ik eventueel naar toe kan.
Zo is er Xennox voor de LavAzza koffie en LaanAutomaten voor de sigarettenautomaten en koffie- en snoep machines.

Ik wil jullie vast bedanken voor je steun en medeleven. Dat doet me echt heel veel goed.

Supermariobros


Martin

Jammer maar waar. Lekker van der Laan Dekker is failliet. Ik zit dus zonder werk :'( en maandag is er om 10.00 uur een bijeenkomst in de kantine.
Later meer.

meatball

Verdomme,veel sterkte kerel en hopenlijk valt er nog iets uit de bus
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Eric

dat is klote...hopelijk valt er nog iets goed uit de bus...alvast sterkte Martin