Zandvoort

Gestart door hvdb, 17 oktober 2008 - 00:00:05

« vorige - volgende »

Wanneer weer Zandvoort

Nooit
12 (85.7%)
Tussen nu en 5 jaar
0 (0%)
Tussen nu en 10 jaar
1 (7.1%)
Tussen nu en 15 jaar
1 (7.1%)

Totaal aantal stemmen: 12

Poll gesloten: 16 november 2008 - 23:00:05

hvdb

Het uitbreiden van het maximale aantal geluidsuren is een stap in de goede richting...... maar hoe lang gaat het nog duren???

Doefie

Zandvoort is te klein en compleet niet meer in orde met de Formule 1-standaarden. Kunnen we dus heel kort over zijn: over en uit, nooit meer.

Ferrari 2010

Nooit. 2 GP's in de lage landen is overigens wat te veel van het goeie. En dan kan wel gezegd worden dat Zandvoort vol zat met de A1GP: F1 is veel duurder, idem de tickets. Overigens zit Zolder ook wel eens vol, maar F1 op zolder, toch liever niet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

ZoJa

Ik stem nooit, dan moet er toch echt wel even veel veranderd worden qua accommodaties, tribunes enzovoorts. 

meatball

Ik vrees het ergste op dit moment trekt men liever naar plaatsen waar er geen f1 geschiedenis of interesse is >:(
Ze rijden er zelfs s'avonds omdat wij dan tenminste nog kijken,in die landen zelf kijkt blijkbaar geen kat.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

kaisz

Citaat van: meatball op 17 oktober 2008 - 20:03:38
Ik vrees het ergste op dit moment trekt men liever naar plaatsen waar er geen f1 geschiedenis of interesse is >:(
Ze rijden er zelfs s'avonds omdat wij dan tenminste nog kijken,in die landen zelf kijkt blijkbaar geen kat.
Ja vind je het gek, van alle rijders zijn er maar 5 ofzo uit NIET-europa.
Alle marketing is momenteel gericht op Europa.

Jasper

Citaat van: meatball op 17 oktober 2008 - 20:03:38
Ik vrees het ergste op dit moment trekt men liever naar plaatsen waar er geen f1 geschiedenis of interesse is >:(
Ze rijden er zelfs s'avonds omdat wij dan tenminste nog kijken,in die landen zelf kijkt blijkbaar geen kat.
In die landen zelf komt het om acht uur 's avonds op tv terwijl iedereen voor de buis zit. Hier daarentegen zouden ze om 22u30 een samenvatting uitzenden...

gloudiesaurus

Heb ook op nooit gestemd. Zandvoort heeft gewoon het circuit en de faciliteit niet voor de Formule 1. Daarnaast is de infrastructuur er totaal niet op berekend. Daarnaast is Zandvoort Europa wat ook geen voordeel is tegenwoordig...

Ik zie het gewoon niet meer gebeuren! De A1GP en DTM etc. is het hoogst haalbare voor Nederland.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Nooit meer. Heb er veel F1 races gezien maar die komen nooit meer terug. Als ze Canada al schrappen wat moet Zandvoort dan nog als F1 circuit. Nee laten we hopen dat Spa en Nurburgring op de lijst blijven staan de komende jaren. Hebben meer te bieden dan Zandvoort.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: gloudiesaurus op 19 oktober 2008 - 16:41:33
Heb ook op nooit gestemd. Zandvoort heeft gewoon het circuit en de faciliteit niet voor de Formule 1. Daarnaast is de infrastructuur er totaal niet op berekend. Daarnaast is Zandvoort Europa wat ook geen voordeel is tegenwoordig...

Ik zie het gewoon niet meer gebeuren! De A1GP en DTM etc. is het hoogst haalbare voor Nederland.


Dat kunnen we maken, ze gaan gewoon allemaal maar met de boot :P


Maar ik zelf zou het mooi vinden als weer op zandvoort zou worden gereden. Maar dan moeten er heeeeeeeeeeel veel dingen veranderen.
Trotse vader van Rosalie(L)

amp

Ik meen me te herrineren dat Hamilton eens zei in een interview dat Zandvoort een heel leuk circuit is dat hij goed kent uit het verleden, maar dat het gewoonweg te klein is om er te racen met Formule 1 wagens.