Wat moeten we hier nu mee?

Gestart door ZoJa, 15 oktober 2008 - 20:47:14

« vorige - volgende »

Jasper

Citaat van: Wizard op 19 oktober 2008 - 18:15:59
Citaat van: Jasper op 19 oktober 2008 - 18:06:34
Nee, heb ik dat dan ergens gezegd? ;D

Maar Massa had minstens wel even plaats kunnen laten...

Bourdais had gewoon moeten aanhaken. Ik vraag me af of Massa Bourdais daar überhaupt verwachtte.

Kijk, je strijdt om een positie. Dat is wat je doet in de formule 1, je strijdt om posities. Hoe kun je nu van een F1-rijder verwachten dat hij zomaar zijn plaats gaat opgeven? "Oh, ben je daar Felipe, kom er maar voorbij, ik probeer toch mijn plaats niet te houden." Sterk hoor...

Wizard

Dat zeg ik ook nergens, maar als je een halve wagenlengte achter je belager zit die ook nog eens op de ideale lijn rijdt en meer snelheid heeft ben je gewoon gezien en behoor je aan te haken.

scho0634


Wizard

Ja en? Daar is een forum voor. Discussies zijn van essentiëel belang om een forum draaiende te houden, jeweettog. ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 19 oktober 2008 - 21:56:43
Ja en? Daar is een forum voor. Discussies zijn van essentiëel belang om een forum draaiende te houden, jeweettog. ;)
Maar discussies die telkens hetzelfde zeggen, kunnen de doodsteek van een forum wezen. Gelukkig zal F1Pits dat lot niet zo snel moeten ondergaan, genoeg mensen die wel kunnen discussiëren. Een welles-nietes spel kan je moeilijk een discussie noemen als niet beide partijen steeds met een nieuwe argumenten komen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard


Folkert

Citaat van: NDCGN op 19 oktober 2008 - 18:26:26
Citaat van: Jasper op 19 oktober 2008 - 13:22:34
Citaat van: NDCGN op 18 oktober 2008 - 15:24:58
Grootste probleem met bourdais vind ik nog dat ie ook echt probeert om er nog naast te remmen... hij had geen kans en weet best dat ie op zo'n moment zijn rij of racelijn niet kan volgen omdat er een andere auto op de gewone racelijn zit.

Wie zegt dat hij geen kans had? Op het moment van de aanrijding had hij een halve wagenlengte achterstand en de binnenkant van de bocht...
Nou, als we daar ook nog over moeten gaan discussiëren... lijkt mij een duidelijk geval...
@Buorri, volgens mij nam Massa de bocht niet veel anders als normaal hoor. En tuurlijk weet Massa dat Bourdais vlakbij was, maar k denk niet dat ie m nog echt had verwacht.. precies hetzelfde als bij Massa/Hamilton... maar goed, laten we er maar over op houden.. ik heb al jullie argumenten wel gehoord, jullie hebben mijn/onze argumenten wel gehoord en we zijn het nogal oneens schijnbaar... voor mij is het duidelijk iig... als je consistent bent, zoals jullie ook verwachten van de FIA en je vindt dat Massa schuldig was bij het incident met Hamilton, zul je hier ook moeten concluderen dat Bourdais fout zat...
Ben jij niet heel toevallig Hendrik1? Die poste namelijk ook met al die puntjes.  Zou ook wel voor mij een hoop verklaren.
Trotse vader van Rosalie(L)

NDCGN

Citaat van: Jasper op 19 oktober 2008 - 19:12:24
Citaat van: Wizard op 19 oktober 2008 - 18:15:59
Citaat van: Jasper op 19 oktober 2008 - 18:06:34
Nee, heb ik dat dan ergens gezegd? ;D

Maar Massa had minstens wel even plaats kunnen laten...

Bourdais had gewoon moeten aanhaken. Ik vraag me af of Massa Bourdais daar überhaupt verwachtte.

Kijk, je strijdt om een positie. Dat is wat je doet in de formule 1, je strijdt om posities. Hoe kun je nu van een F1-rijder verwachten dat hij zomaar zijn plaats gaat opgeven? "Oh, ben je daar Felipe, kom er maar voorbij, ik probeer toch mijn plaats niet te houden." Sterk hoor...
Dat klopt wel, maar dat wil niet zeggen dat je een (in mijn ogen) kansloze actie moet gaan doen... om een positie strijden kan ook beteken wel aanhaken en een betere kans afwachten... natuurlijk hoeft Bourdais niet zomaar zn positie af te staan, als jij denkt dat wij dat beweren, moet je misschien alles nog ff overnieuw lezen.. als ik Ferrari2008 moet geloven hebben we onzelf nogal vaak herhaald, dus dan zou het toch wel duidelijk moeten zijn.. of je het er mee eens bent is een ander verhaal natuurlijk...maar goed, ik vind het verder wel prima zo.. alleen jammer dat bepaalde dingen verkeerd worden gelezen..
@Buorri; ik was idd Hendrik1.. zoals je ziet ben ik heel goed in het verzinnen van een leuke usernames.. niet echt dus.... NDCGN was gewoon de verificatiecode die onderaan het invulformulier stond ;D ...

Folkert

Citaat van: NDCGN op 20 oktober 2008 - 18:17:34
Citaat van: Jasper op 19 oktober 2008 - 19:12:24
Citaat van: Wizard op 19 oktober 2008 - 18:15:59
Citaat van: Jasper op 19 oktober 2008 - 18:06:34
Nee, heb ik dat dan ergens gezegd? ;D

Maar Massa had minstens wel even plaats kunnen laten...

Bourdais had gewoon moeten aanhaken. Ik vraag me af of Massa Bourdais daar überhaupt verwachtte.

Kijk, je strijdt om een positie. Dat is wat je doet in de formule 1, je strijdt om posities. Hoe kun je nu van een F1-rijder verwachten dat hij zomaar zijn plaats gaat opgeven? "Oh, ben je daar Felipe, kom er maar voorbij, ik probeer toch mijn plaats niet te houden." Sterk hoor...
Dat klopt wel, maar dat wil niet zeggen dat je een (in mijn ogen) kansloze actie moet gaan doen... om een positie strijden kan ook beteken wel aanhaken en een betere kans afwachten... natuurlijk hoeft Bourdais niet zomaar zn positie af te staan, als jij denkt dat wij dat beweren, moet je misschien alles nog ff overnieuw lezen.. als ik Ferrari2008 moet geloven hebben we onzelf nogal vaak herhaald, dus dan zou het toch wel duidelijk moeten zijn.. of je het er mee eens bent is een ander verhaal natuurlijk...maar goed, ik vind het verder wel prima zo.. alleen jammer dat bepaalde dingen verkeerd worden gelezen..
@Buorri; ik was idd Hendrik1.. zoals je ziet ben ik heel goed in het verzinnen van een leuke usernames.. niet echt dus.... NDCGN was gewoon de verificatiecode die onderaan het invulformulier stond ;D ...

hahaha, in een keer kwam het bij me op. Sorry dan dat ik je voor RMG of MrX uit maakte :-[ jij was nog wel ok, ookal lag ik soms nog wel eens in de clinch met je
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Wizard op 19 oktober 2008 - 21:56:43
Ja en? Daar is een forum voor. Discussies zijn van essentiëel belang om een forum draaiende te houden, jeweettog. ;)
Ik bedoel het ook niet vervelend. Maar ik verbaas me soms erover hoe lang mensen over één incident doorgaan. Vaak verval je toch in het herhalen van zetten.