Groene banden voor Japan

Gestart door Williams, 09 oktober 2008 - 16:02:35

« vorige - volgende »

Williams

De Formule 1 laat zien dat het de 'groene-auto-campagne' steunt door in Japan met speciale groengegroefde banden te gaan rijden.

Het initiatief laat zien, dat de Formule 1 en haar partners achter het plan staan om de auto's 'groener' te maken om zo de impact op het milieu te verminderen.

Ach ja, je moet toch ergens beginnen. En eigenlijk heeft het ook wel wat
Tip: http://formula1autosport.hyves.nl
(mijn eigen hyve, word elke dag up-to-date gehouden)

Ferrari 2010

Misschien een kleine hint: Dit gaat over de GP van Japan -> Japan topic; dat van het Spaanse team -> silly season; Het is een beetje onzinnig om overal een topic voor te openen. ;)
Kwestie van het een beetje overzichtelijk te houden :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Ferrari 2008 op 09 oktober 2008 - 18:26:28
Misschien een kleine hint: Dit gaat over de GP van Japan -> Japan topic; dat van het Spaanse team -> silly season; Het is een beetje onzinnig om overal een topic voor te openen. ;)
Kwestie van het een beetje overzichtelijk te houden :)

Precies

amp

En misschien je avatar een beetje verkleinen ? hij neemt nu zo ongeveer meer dan de helft van mijn scherm in  ;)

voor de rest, welkom !

Ferrari 2010

Ahja, Welkom, was ik uiteraard nog vergeten :) Avatar is inderdaad ook wel wat aan de grote kant :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

De formule 1 is geen groene sport en zal dat ook nooit worden. Maar ze kunnen wel een belangrijke rol spelen in de ontwikkeling van groene technologie.

Waar ze voor moeten oppassen, is dat ze met dit soort grapjes hun geloofwaardigheid verliezen. Momenteel is er wat dit betreft namelijk niks positief te zeggen over de F1. Ze zouden beter eerst hun rol van groene testbank innemen, en dan pas naar de buitenwereld draaien om te lachen naar de camera en te zeggen dat ze goed bezig zijn. Want als het beeld nu om zeep wordt geholpen, dan wordt het moeilijk om die geloofwaardigheid terug te winnen.

Williams

Citaat van: Ferrari 2008 op 09 oktober 2008 - 20:17:38
Ahja, Welkom, was ik uiteraard nog vergeten :) Avatar is inderdaad ook wel wat aan de grote kant :)

Is aangepast....en sorry voor het verkeerd plaatsen.
Een forum is nieuw voor mij en ik leer graag..lol
Tip: http://formula1autosport.hyves.nl
(mijn eigen hyve, word elke dag up-to-date gehouden)

Ferrari 2010

Citaat van: Williams op 10 oktober 2008 - 11:25:26
Citaat van: Ferrari 2008 op 09 oktober 2008 - 20:17:38
Ahja, Welkom, was ik uiteraard nog vergeten :) Avatar is inderdaad ook wel wat aan de grote kant :)

Is aangepast....en sorry voor het verkeerd plaatsen.
Een forum is nieuw voor mij en ik leer graag..lol
Geen probleem, je wil niet weten wat ik uitstak toen ik nieuw was op het forum ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Niemand kan tippen aan de enige echte Raketman... watjes! :)

Williams

Citaat van: Jasper op 10 oktober 2008 - 15:49:02
Niemand kan tippen aan de enige echte Raketman... watjes! :)

En daarmee wil je zeggen???
Tip: http://formula1autosport.hyves.nl
(mijn eigen hyve, word elke dag up-to-date gehouden)

Jasper

Dat ik in mijn eerste week op dit forum minstens 150 berichten heb geschreven, dat iedereen dat heel irritant vond en dat het volgens mij ook nooit geëvenaard is. :P Toen hebben ze mij omgedoopt tot Raketman.

Dit is trouwens niet bedoeld als uitdaging aan jou, spaar ons! ;D ;)

Williams

Citaat van: Jasper op 10 oktober 2008 - 15:54:10
Dat ik in mijn eerste week op dit forum minstens 150 berichten heb geschreven, dat iedereen dat heel irritant vond en dat het volgens mij ook nooit geëvenaard is. :P Toen hebben ze mij omgedoopt tot Raketman.

Dit is trouwens niet bedoeld als uitdaging aan jou, spaar ons! ;D ;)

Zo zag ik het ook niet, maar ik snapte niet wat je bedoelde..."D

150 berichten en ik vind al dat ik er veel plaats..elke dag het nieuwste nieuws op mijn hyves... (zie handtekening)
Tip: http://formula1autosport.hyves.nl
(mijn eigen hyve, word elke dag up-to-date gehouden)

FerrariMan

Citaat van: Williams op 10 oktober 2008 - 16:02:35
Citaat van: Jasper op 10 oktober 2008 - 15:54:10
Dat ik in mijn eerste week op dit forum minstens 150 berichten heb geschreven, dat iedereen dat heel irritant vond en dat het volgens mij ook nooit geëvenaard is. :P Toen hebben ze mij omgedoopt tot Raketman.

Dit is trouwens niet bedoeld als uitdaging aan jou, spaar ons! ;D ;)

Zo zag ik het ook niet, maar ik snapte niet wat je bedoelde..."D

150 berichten en ik vind al dat ik er veel plaats..elke dag het nieuwste nieuws op mijn hyves... (zie handtekening)

U bent van het vrouwelijke geslacht, correct?

Williams

Citaat van: FerrariMan op 10 oktober 2008 - 16:58:40
Citaat van: Williams op 10 oktober 2008 - 16:02:35
Citaat van: Jasper op 10 oktober 2008 - 15:54:10
Dat ik in mijn eerste week op dit forum minstens 150 berichten heb geschreven, dat iedereen dat heel irritant vond en dat het volgens mij ook nooit geëvenaard is. :P Toen hebben ze mij omgedoopt tot Raketman.

Dit is trouwens niet bedoeld als uitdaging aan jou, spaar ons! ;D ;)

Zo zag ik het ook niet, maar ik snapte niet wat je bedoelde..."D

150 berichten en ik vind al dat ik er veel plaats..elke dag het nieuwste nieuws op mijn hyves... (zie handtekening)

U bent van het vrouwelijke geslacht, correct?

Ja inderdaad, is dat te merken?
hahaah
Tip: http://formula1autosport.hyves.nl
(mijn eigen hyve, word elke dag up-to-date gehouden)

TheIceman

Over je hyve..Pas je de achtergrond aan aan de eerstvolgende baan?? Omdat nu Fuji op de achtergrond staat?