F1 modellen, wie heeft er....?

Gestart door QMaverick, 23 november 2004 - 17:33:12

« vorige - volgende »

hermanwiegerman

Citaat van: janke op 29 oktober 2008 - 23:27:14
Ook te koop bij Modelautodealer.nl  En een paar euro goedkoper. ???

GPworld verkoopt hem voor 47,50 en modelauto dealer voor 46,95. Lijkt mij geen paar euro. Maar als je kijkt naar de verzendkosten is GPworld stukken goedkoper met name naar Belgie!

Vreemd dat modelautodealer een model verkoopt met reclame van GPworld op de verpakking. Of weet iemand of ze bij elkaar horen?

Ferrari 2010

Citaat van: hermanwiegerman op 30 oktober 2008 - 20:55:00
Citaat van: janke op 29 oktober 2008 - 23:27:14
Ook te koop bij Modelautodealer.nl  En een paar euro goedkoper. ???

GPworld verkoopt hem voor 47,50 en modelauto dealer voor 46,95. Lijkt mij geen paar euro. Maar als je kijkt naar de verzendkosten is GPworld stukken goedkoper met name naar Belgie!
Welke Belg wil nu een hollandse A1GP wagen? :) Dat kampioenschap wordt zelfs maar door enkele gevolgd in belgië, het overgrote deel van de afzetmarkt (99% ofzo) voor dat ding, is Nederland.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Citaat van: Ferrari 2008 op 30 oktober 2008 - 21:06:57
Citaat van: hermanwiegerman op 30 oktober 2008 - 20:55:00
Citaat van: janke op 29 oktober 2008 - 23:27:14
Ook te koop bij Modelautodealer.nl  En een paar euro goedkoper. ???

GPworld verkoopt hem voor 47,50 en modelauto dealer voor 46,95. Lijkt mij geen paar euro. Maar als je kijkt naar de verzendkosten is GPworld stukken goedkoper met name naar Belgie!
Welke Belg wil nu een hollandse A1GP wagen? :) Dat kampioenschap wordt zelfs maar door enkele gevolgd in belgië, het overgrote deel van de afzetmarkt (99% ofzo) voor dat ding, is Nederland.

Nee geen enkele Belg, heb je gelijk aan. Jullie doen immers niet mee. Dus weinig afzet. Maar deze modellen worden door verzamelaars gespaard die of alle A1GP wagens wil sparen en/of ook Nederlandse rijders. Van die laatste ben ik er een van. Als iemand daarvoor interesse heeft wil ik graag zo af en toe wat foto's neer zetten van mijn verzameling.

Het is geen ding hoor, maar een uitermate goed gebouwd en in elkaar gezet model. Zeker voor die prijsklasse.

@
Herman,

Nou in ieder geval goedkoper als GPWorld die hem als Edition uitgeeft. Maar post naar België verzekerd is 11,75. Wordt ook de eerst volgende morgen aangeleverd. Heb deze week nog een doos daar heen gestuurd. Maar of dat duur is weet ik niet.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: janke op 30 oktober 2008 - 21:25:48
Het is geen ding hoor, maar een uitermate goed gebouwd en in elkaar gezet model. Zeker voor die prijsklasse.
ding het; o -en; -etje 1 voorwerp, zaak 2 gebeurtenis: de ~en die komen en gaan 3 klein kind, meisje: wat een pienter ~

Die eerste betekenis is degene waarvoor ik het woord 'ding' gebruik. Het is dus een ding.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Je hoeft me echt niet uit te leggen wat een ding is. Maar in de context van een miniatuur model is dit geen ding maar een prima model.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: janke op 30 oktober 2008 - 21:44:20
Je hoeft me echt niet uit te leggen wat een ding is. Maar in de context van een miniatuur model is dit geen ding maar een prima model.
Het blijft een ding. Een voorwerp. Ik bedoel er niets mis mee.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

gloudiesaurus

Vind het anders wel een mooi model van GPWorld! Maar ik ben ook wel benieuwd naar jullie verzamelingen...

Ik heb hier ook een mooie kast staan met veel Minichamps miniaturen erin.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is