F1 modellen, wie heeft er....?

Gestart door QMaverick, 23 november 2004 - 17:33:12

« vorige - volgende »

Doefie


janke

#181
Wel een tijd geleden dat dit topic werd geopend, maar kwam hem tegen op de site. Hier enkele foto's van een paar modellen die ik heb.

Exoto 1:18 Sauber "Group C" uitvoering Kouros.
Minichamps 1:18 Benetton-BMW B186 Teo Fabi.

Ik kan niks verwijderen en de foto's krijg ik ook niet op juiste grootte, HELP a.u.b.!
Some things are too important to be left in the past.

TimoGlockfan

Heb thuis nog wel een Mclaren Mp4-17d liggen 1/18.
Ook een Williams 2002 1/18 van Ralf.
En een Stewart 1999 van Rubinho en een Jordan 2000 (of 2001) van Trulli, beiden 1/43.
Timo's nieuwe helm.

janke

#183
Hier wat BMW modellen die ik de laatste tijd via Ebay hebt gekocht. Een 320SI, McLaren/BMW Le Mans, een March/BMW Formule 2, en een Arrows/BMW Formule 1.

[verwijderd door de beheerder]
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Ik heb 1 Formule 1 model van Ayrton Senna uit 1994.
Dat is de enige die ik heb, maar mocht ik meer geld hebben komende tijd ga ik er zeker een aantal aanschaffen. (oja moet ik ook wel plaats er voor hebben. )
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Leuk topic! Ik ga deze eens aandachtig doorlezen vandaag of morgen. Heb zelf ook diverse modellen, heb ze jaren lang gespaard alleen vind ik de prijzen over de top anno 2008. Laatste paar modellen zijn de oudere. Zal deze week eens een lijstje posten.

janke

Vergeten Wizard?? Deze heb ik gisteren op een beurs gekocht. Ik verzamel Nederlandse coureurs. Porsche 906 Carrera. Met Gijs en David van Lennep, 1966, 1000km van Nurburgring.

[verwijderd door de beheerder]
Some things are too important to be left in the past.

janke

Voor de liefhebber hier nog enkele modellen die ik heb.

[verwijderd door de beheerder]
Some things are too important to be left in the past.

janke

En deze bijv. Toine Hezemans, Alfa. En Jan Lammers Toyota.

[verwijderd door de beheerder]
Some things are too important to be left in the past.

janke

Net gekocht op een beurs voor miniaturen, treinen, poppen en ander prularia. BMW M3-E30 uit de DTM 1987. En M3-GTR uit de Le Mans Series 2001.

[verwijderd door de beheerder]
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: janke op 14 juli 2008 - 19:06:04
Vergeten Wizard?? Deze heb ik gisteren op een beurs gekocht. Ik verzamel Nederlandse coureurs. Porsche 906 Carrera. Met Gijs en David van Lennep, 1966, 1000km van Nurburgring.

Haha, ik zie al die coureurs al in jou kast staan. "Meneer Janke, mag ik nu eindelijk eens naar de wc?"

Sorry , even een dolletje.


Maar bedacht me net dat ik nog wel aantal oudere Formule 1 auto's had eigenlijk. niet echt modellen, maar je kan het wel vergelijken er mee denk ik. Gewoon van Matchbox o.i.d.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Laatste aanwinst een Porsche GT3-R. le mans 1999.
AutoArt 1:18 model omgebouwd naar deze versie. 1 van de 25.
Team Manthey #81. Huisman/Alzen/Riccitelli.

[verwijderd door de beheerder]
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Wel grappig om te melden dat onze partner GPWorld.nl in samenwerking met Amalgam een exclusief model heeft. Zie onderstaande link/ foto...

http://www.gpworld.nl/artikel.php?artikelID=1657

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Ook te koop bij Modelautodealer.nl  En een paar euro goedkoper. ???
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Ik moet zeggen dat ik na het lezen van dit topic ook ineens neiging krijg van die modellen te kopen. Paar jaar geleden had shell een actie met aantal snelheidsmonsters modellen en dat stond altijd wel leuk in een vitrine kast op mijn oude kamer. Misschien niet helemaal vergelijkbaar met deze modellen, maar toch leuk.
Trotse vader van Rosalie(L)