Toch 1e en 2e rijder bij ferrari?

Gestart door Webcar, 28 augustus 2008 - 15:52:53

« vorige - volgende »

dj Peter

As Massa niet in het peleton terecht gekomen was na zijn eerste stop, dan had ie voluit kunnen gaan en was ie minstens op P3 aangekomen.

FerrariMan

De Ferrari is nu ook niet meteen een degelijke wagen in de regen.

Folkert

Citaat van: dj Peter op 14 september 2008 - 20:01:11
As Massa niet in het peleton terecht gekomen was na zijn eerste stop, dan had ie voluit kunnen gaan en was ie minstens op P3 aangekomen.
In feite precies wat Kimi overkwam.
Alleen Hamilton heeft van de titel kandidaten vandaag wat moois laten zien vond ik.
Maar goed,  ik denk wel  dat Kimi in dienst van Massa moet rijden. Wat ik wel jammer vind, maar denk dat het niet anders kan.

Zelf hoop ik dat Massa en Hamilton nog 2 keer uit vallen en Kimi wint. Maar mocht dat niet geval zijn hoopik van ganzerharte dat Hamilton de titel pakt.

@Kaisz: Kimi ging en hard en haalde in ;) Massa heeft 1 keer geprobeerd en heeft gefaald :P

Maar serieus, je hebt wel gelijk opzich. Dit jaar is niet zijn jaar helaas.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Citaat van: Burorri op 14 september 2008 - 22:02:48
Citaat van: dj Peter op 14 september 2008 - 20:01:11
As Massa niet in het peleton terecht gekomen was na zijn eerste stop, dan had ie voluit kunnen gaan en was ie minstens op P3 aangekomen.
In feite precies wat Kimi overkwam.
Alleen Hamilton heeft van de titel kandidaten vandaag wat moois laten zien vond ik.
Maar goed,  ik denk wel  dat Kimi in dienst van Massa moet rijden. Wat ik wel jammer vind, maar denk dat het niet anders kan.

Zelf hoop ik dat Massa en Hamilton nog 2 keer uit vallen en Kimi wint. Maar mocht dat niet geval zijn hoopik van ganzerharte dat Hamilton de titel pakt.

@Kaisz: Kimi ging en hard en haalde in ;) Massa heeft 1 keer geprobeerd en heeft gefaald :P

Maar serieus, je hebt wel gelijk opzich. Dit jaar is niet zijn jaar helaas.
Als. Als Vettel een crash had gehad was ie ook geen winnaar geworden. Kimi heeft het voor de rest van het seizoen al moeilijk genoeg om Kubica van de 3de plaats af te krijgen. :)
Some things are too important to be left in the past.

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Folkert

Was te verwachten helaas.

Kimis enige hoop is dat Massa en Hamilton uitvallen komende 2 races.
Maar dat zie ik helaas neit gebeuren.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

En Kubica. ::) En als er nog wat regenraces komen wordt het helemaal niks met Ferrari. Tenminste als we hier de mensen moeten geloven dat Ferrari voor een regenrace niet het goede chassis heeft. :P
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: janke op 15 september 2008 - 15:42:03
En Kubica. ::) En als er nog wat regenraces komen wordt het helemaal niks met Ferrari. Tenminste als we hier de mensen moeten geloven dat Ferrari voor een regenrace niet het goede chassis heeft. :P
Nou ja, het mag wel redelijk duidelijk zijn dat deze FErrari in de regen niet vooruit te branden is.
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Citaat van: Burorri op 15 september 2008 - 15:10:08
Kimis enige hoop is dat Massa en Hamilton uitvallen komende 2 races.
Dit is het 2de seizoen op rij dat Kimi moet hopen op pech van anderen... ;)

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 16 september 2008 - 09:38:43
Citaat van: Burorri op 15 september 2008 - 15:10:08
Kimis enige hoop is dat Massa en Hamilton uitvallen komende 2 races.
Dit is het 2de seizoen op rij dat Kimi moet hopen op pech van anderen... ;)
Beter door de pech van andere dan door de hulp van de FIA ;)

Maar serieus: Kimi kende vorig jaar ook wel wat pech, en die heeft Hamilton heel schappelijk terug betaald. :)
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: janke op 15 september 2008 - 15:42:03
En Kubica. ::) En als er nog wat regenraces komen wordt het helemaal niks met Ferrari. Tenminste als we hier de mensen moeten geloven dat Ferrari voor een regenrace niet het goede chassis heeft. :P

Waarschijnlijk een te stug chassis. ;)

janke

Nah, regenseizoen is ook bezig of begint. Geen goede vooruitzichten dan met dat stugge chassis.
Some things are too important to be left in the past.

leproffesseur

Wat is egenlijk een "goed regenchassis"?
En hoe moet je dat ontwerpen?

janke

Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)