Toch 1e en 2e rijder bij ferrari?

Gestart door Webcar, 28 augustus 2008 - 15:52:53

« vorige - volgende »

leproffesseur

Raar dat zoveel mensen zich ergeren aan spellingsfouten.
Er zijn veel ergere dingen waar je zou moeten aan storen.

Folkert

Citaat van: leproffesseur op 19 september 2008 - 21:00:32
Raar dat zoveel mensen zich ergeren aan spellingsfouten.
Er zijn veel ergere dingen waar je zou moeten aan storen.

Het is raar om Kimmi te lezen ipv Kimi. Zelf vind ik het ook vervelend als mensen continue Volkert blijven schrijven.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Citaat van: Burorri op 19 september 2008 - 21:18:47
Citaat van: leproffesseur op 19 september 2008 - 21:00:32
Raar dat zoveel mensen zich ergeren aan spellingsfouten.
Er zijn veel ergere dingen waar je zou moeten aan storen.

Het is raar om Kimmi te lezen ipv Kimi. Zelf vind ik het ook vervelend als mensen continue Volkert blijven schrijven.
Ik heb hier nog niemand jouw Volkert/Folkert zien noemen. En als iemand Kimmi of Kimi schrijft, dan weet je toch wel wat iemand bedoeld. Op een ander topic zeg je dat je verstand van F1 hebt (Ray-Den) dus dan begrijp je toch wel wat er bedoeld wordt. Maar hier hebben we het al zovaak over gehad. Neit??
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: janke op 20 september 2008 - 02:21:18
Citaat van: Burorri op 19 september 2008 - 21:18:47
Citaat van: leproffesseur op 19 september 2008 - 21:00:32
Raar dat zoveel mensen zich ergeren aan spellingsfouten.
Er zijn veel ergere dingen waar je zou moeten aan storen.

Het is raar om Kimmi te lezen ipv Kimi. Zelf vind ik het ook vervelend als mensen continue Volkert blijven schrijven.
Ik heb hier nog niemand jouw Volkert/Folkert zien noemen. En als iemand Kimmi of Kimi schrijft, dan weet je toch wel wat iemand bedoeld. Op een ander topic zeg je dat je verstand van F1 hebt (Ray-Den) dus dan begrijp je toch wel wat er bedoeld wordt. Maar hier hebben we het al zovaak over gehad. Neit??
Spelling bestaat niet voor niets. Een typfoutje kan iedereen maken, niet weten hoe een woord correct moet geschreven worden kan ook iedereen overkomen. Maar als over het hele forum Kimi wordt geschreven, dan begrijp ik niet dat men volhoudt aan kimmi.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Burorri op 19 september 2008 - 17:16:48
Maar Stelselmatig iets fout schrijven? 

Er zijn hier ook mensen die stelsematig hun werkwoordvervoegingen fout schrijven en zomaar d's en t's plaatsen... (ik denk dat jij daar soms ook tussen zit  ;))

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Folkert

Citaat van: janke op 20 september 2008 - 02:21:18
Citaat van: Burorri op 19 september 2008 - 21:18:47
Citaat van: leproffesseur op 19 september 2008 - 21:00:32
Raar dat zoveel mensen zich ergeren aan spellingsfouten.
Er zijn veel ergere dingen waar je zou moeten aan storen.

Het is raar om Kimmi te lezen ipv Kimi. Zelf vind ik het ook vervelend als mensen continue Volkert blijven schrijven.
Ik heb hier nog niemand jouw Volkert/Folkert zien noemen. En als iemand Kimmi of Kimi schrijft, dan weet je toch wel wat iemand bedoeld. Op een ander topic zeg je dat je verstand van F1 hebt (Ray-Den) dus dan begrijp je toch wel wat er bedoeld wordt. Maar hier hebben we het al zovaak over gehad. Neit??
Nee klopt, maar het was meer een voorbeeld van dat het verkeerd schrijven van een naam best vervelend is.

@ McChouffe: En ja ik weet ook dat ik veel taal fouten maak. Ben ook best dyslechtisch. Maar Kimi (en ook Schumi.) zijn maar 2 kleine namen, de geregelt terug komen. Een naam als Kimi springt er in een tekst gewoon uit en is makkelijker te onthouden.
En daarbij vroeg ik me alleen af waarom hij het elke keer toch met 2 M-en schrijft.
Trotse vader van Rosalie(L)

The REAL BUTTON Freak

Ga eens in het compleet onzinnige topic lullen over verkeerd gespelde worden of Namen.

Zelfs op een Quiz is de juiste schrijfwijze niet belangrijk.

leproffesseur

Spelling vind ik ondergeschikt aan inhoud.
Liever iemand die iets zinnigs te vertellen heeft met spellingsfouten
dan een flapuit die niks van f1 kent.

Ferrari 2010

Citaat van: leproffesseur op 20 september 2008 - 16:11:19
Spelling vind ik ondergeschikt aan inhoud.
Liever iemand die iets zinnigs te vertellen heeft met spellingsfouten
dan een flapuit die niks van f1 kent.
Spelling is iets wat een taal verstaanbaar en goed leesbaar maakt voor iedereen. Fouten maakt iedereen wel eens, maar spelling ondergeschikt aan inhoud? Ik ben blij dat jij niet bij een krant ofzo werkt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 20 september 2008 - 16:41:41
Citaat van: leproffesseur op 20 september 2008 - 16:11:19
Spelling vind ik ondergeschikt aan inhoud.
Liever iemand die iets zinnigs te vertellen heeft met spellingsfouten
dan een flapuit die niks van f1 kent.
Spelling is iets wat een taal verstaanbaar en goed leesbaar maakt voor iedereen. Fouten maakt iedereen wel eens, maar spelling ondergeschikt aan inhoud? Ik ben blij dat jij niet bij een krant ofzo werkt.
En ook jammer dat hij verkeerd spelt EN geen verstand er van heeft ;) :P

nee geintje, maar Kimi anders of verbeteren als je bezig bent, kan toch niet zo heel veel moeite zijn?
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

alé is da nu goe om te lullen over spellingsfouten. Het gaat hier wel over de nummer 1 bij Ferrari en niet over typfoutjes hé.

Folkert

Las vandaag iets in de Formule 1 over Massa. Het schijnt dat Massa alleen goed presteerd als Schumacher bij de GP aanwezig is.
Als dat werkelijk het geval is, zou Massa wel eens een probleem kunnen krijgen. Aangezien Schumacher de laatste 4GPS niet aanwezig zou zijn.

Maar goed, het was een Fanbrief dus of het waar is weet ik niet.
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Citaat van: Burorri op 21 september 2008 - 01:23:54
Las vandaag iets in de Formule 1 over Massa. Het schijnt dat Massa alleen goed presteerd als Schumacher bij de GP aanwezig is.
Als dat werkelijk het geval is, zou Massa wel eens een probleem kunnen krijgen. Aangezien Schumacher de laatste 4GPS niet aanwezig zou zijn.

Maar goed, het was een Fanbrief dus of het waar is weet ik niet.
Opzich zal daar natuurlijk niks van kloppen, maar ja, het is een scenario.

scho0634

Citaat van: leproffesseur op 20 september 2008 - 16:11:19
Spelling vind ik ondergeschikt aan inhoud.
Liever iemand die iets zinnigs te vertellen heeft met spellingsfouten
dan een flapuit die niks van f1 kent.
Misschien wist je niet hoe je Kimi spelde. In het vervolg weet je het wel  ;).

robbert

Citaat van: Burorri op 21 september 2008 - 01:23:54
Las vandaag iets in de Formule 1 over Massa. Het schijnt dat Massa alleen goed presteerd als Schumacher bij de GP aanwezig is.
Als dat werkelijk het geval is, zou Massa wel eens een probleem kunnen krijgen. Aangezien Schumacher de laatste 4GPS niet aanwezig zou zijn.

Maar goed, het was een Fanbrief dus of het waar is weet ik niet.
dat is allemaal bijgeloof, ik hoop dat Massa sterk rijdt als de voorgaande races