Toch 1e en 2e rijder bij ferrari?

Gestart door Webcar, 28 augustus 2008 - 15:52:53

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Verleden jaar zei men hetzelfde over Massa en Kimi. Is dit nu zo speciaal? Logisch dat een rijder die kansloos is een niet kansloze teamgenoot zal helpen, toch?!?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Hé, alweer eens met Ferrari2008. De wonderen zijn de wereld niet uit.  :)

Zoals ik al eerder zei, zolang beide coureurs een realistische kans maken op de titel, zullen ze beide mogen gaan voor hun eigen geluk en natuurlijk zal er een omslagpunt komen waarin de één de ander "moet" helpen indien nodig. Alleen, met 13 punten achterstand en nog 6 races te gaan is nog niks verloren/gewonnen. Wel moet Kimi zich snel herpakken. Gaan de komende races zoals hij de afgelopen races heeft gepresteerd kan het nog wel eens zo zijn dat Ferrari met de beste kaarten het spel gaat spelen en dus op Massa inzet.

janke

Nou Nou. En als Kimi op Spa wint en Massa ik zeg maar 7de, wat dan?? En op Monza hetzelfde en Massa wordt 3de?? Wat krijgen we dan?? Beetje geleuter vind ik, sorry. Dus wat ik al eerder zei, gewoon geen A-status.
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Ik zal de woorden van Domenicali nog even herhalen: "Maar voor het zover is, zullen we eerst moeten zien hoe de situatie zich verder ontwikkelt."

janke

Some things are too important to be left in the past.

leproffesseur

Het verschil is te klein tussen die in de tussenstand.
En Raikonnen heeft ook misschien meer pech gehad dan Massa
(frankrijk,canada )want ik denk dat behalve Hongarije het nog
meevalt voor Massa i.v.m pech.Indien je dit meerekent stond Kimmi
voor Massa momenteel.Ik zou dus ook nog de gp van Belgie afwachten
want ik ben ook niet overtuigd dat Massa zijn huidige niveau een heel
seizoen kan volhouden.Nadeel is natuurlijk dat ze een risico bij ferrari nemen
door te wachten maar blijft ook geen simpele beslissing :-\

Jasper


Folkert

Citaat van: Wizard op 28 augustus 2008 - 16:20:15
Hé, alweer eens met Ferrari2008. De wonderen zijn de wereld niet uit.  :)

Zoals ik al eerder zei, zolang beide coureurs een realistische kans maken op de titel, zullen ze beide mogen gaan voor hun eigen geluk en natuurlijk zal er een omslagpunt komen waarin de één de ander "moet" helpen indien nodig. Alleen, met 13 punten achterstand en nog 6 races te gaan is nog niks verloren/gewonnen. Wel moet Kimi zich snel herpakken. Gaan de komende races zoals hij de afgelopen races heeft gepresteerd kan het nog wel eens zo zijn dat Ferrari met de beste kaarten het spel gaat spelen en dus op Massa inzet.
Nog een wonder: ik ben het ook met jou eens :P
Herpakt Kimi zich weer en Massa laat het afweten is de situatie weer omgedraaid. Blijft Kimi beetje aanmodderen zoals hij nu rijd, denk ik inderdaad dat Ferrari en Kimi Massa gaan helpen.

Moocht dat het geval zijn, dan hoop ik dat Hamilton WK word.
Niets tegen Massa, maar heb meer met Hamiltond dan met Massa.
Trotse vader van Rosalie(L)

Sinku

Denk niet dat er spraake is van 1ste of 2de rijders.
Het gaat hier om bakken met geld en als er aan het eind van het seizoen voordeel uit gehaald kan worden zal niet alleen Ferrari maar elk Formule1 team zijn rijders de opdracht geven dit zo goed mogelijk op te lossen.

meatball

Het word toch tijd denk ik,Massa nr 1
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

robbert

ja nu is het toch wel duidelijk dat Ferrari Massa als nr 1 gaan aanduiden hoor, of anders maken ze zelf hun kampioenschap kapot.
Alhoewel , is dat wel nodig om de nr 1 aan te duiden? Want Raikkonen presteert toch niet meer, dat Massa automatisch beter rijdt dan Raikkonen

kaisz

Als Kimi Massa wilt helpen, mag hij toch eerst leren hard te rijden en IN te halen tegelijk....

leproffesseur

Ze kunnen nu niet meer uitstellen
om alles op Massa te zetten want Raikonnen opnieuw niet overtuigend :-[
Raikonnen kan Massa nog verslaan maar de titel niet halen want stelt vooral
teleur dit seizoen en op die manier maak je geen 20 punten goed!
Dan beter in dienst van massa rijden :-[
Als regenrijder vind ik hem maar bleekjes dit jaar.

ibileon

Citaat van: kaisz op 14 september 2008 - 19:18:41
Als Kimi Massa wilt helpen, mag hij toch eerst leren hard te rijden en IN te halen tegelijk....

;D lol

idd kimi vandaag op monza ni echt top maar hij ni alleen he
Massa ook ondermaats vandaag vond ik