Olympische Spelen

Gestart door Supermariobros, 29 juli 2008 - 19:57:19

« vorige - volgende »

Jasper

Hellebaut heeft al minstens zilver en staat zelfs eerst omdat ze als eerste over 2m05 ging. Als Vlasic niet over 2m07 (haar PR) geraakt, heeft Hellebaut dus goud. :D

Jasper

GOOOUUUD voor Hellebaut!!! :D :D :D :D

Ferrari 2010

Mooi, erg mooi van Hellebaut! Mooie prestatie van de Belgen overigens ook in de 4x400m, tot en met de derde loper waren ze 2de, helaas was de 4de loper wat minder. Maar toch een mooie prestatie!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Die vierde loper is 19 en de eerste twee lopers zijn 20. Laat die mannen in Londen nog maar eens proberen, we gaan er nog van horen denk ik. :)

Supermariobros

Een knappe prestatie: een dikke merci Tia en zo hebben we toch onze gouden medaille. Hebben jullie ook zoveel gezapt tussen de Formule 1 en het atletiek?  :D

Jasper

Nee, de ontknoping van het hoogspringen kwam toch maar na de kwalificatie. :)

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 23 augustus 2008 - 15:46:44
Nee, de ontknoping van het hoogspringen kwam toch maar na de kwalificatie. :)

Ik had niet gedacht dat het zolang ging duren en wilde niks missen.

janke

Yep, zeker een mooie prestatie. Hebben jullie ook eindelijk een gouwe medaille. Staan jullie weer een klein beetje in de (sport) wereld.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 23 augustus 2008 - 16:07:44
Citaat van: Jasper op 23 augustus 2008 - 15:46:44
Nee, de ontknoping van het hoogspringen kwam toch maar na de kwalificatie. :)

Ik had niet gedacht dat het zolang ging duren en wilde niks missen.
Ik dacht na de F1, eens kijken of ze daar nog aan het springen zijn, en inderdaad :)

Citaat van: Jasper op 23 augustus 2008 - 15:27:38
Die vierde loper is 19 en de eerste twee lopers zijn 20. Laat die mannen in Londen nog maar eens proberen, we gaan er nog van horen denk ik. :)
Inderdaad, laat ons hopen. Het was een echt knappe prestatie, voor het team misschien wel zonde dat de laatste niet echt mee kon, maar zoals je al zei, ze zijn nog zeer jong, en dat zullen ze zelf ook wel beseffen. Ik zou het zelf niet beter kunnen :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

De vlam is gedoofd en de sporters zijn terug in Nederland met 7 x goud, 5 x zilver en 4 x brons.
12e in de ranglijst als klein landje. Niet slecht.

Tot 2010 in Vancouver, Canada.

Supermariobros


janke

Dacht ik ook. Misschien een borrel gehad. 2012, London.
Some things are too important to be left in the past.

The REAL BUTTON Freak

Op een bepaalde leeftijd willen data wel eens schommelen en zo  ;)

Ferrari 2010

Wat is er mis met de winterspelen? Ik begrijp eigenlijk niet waarom de winterspelen moeten onderdoen voor de zomerspelen. Het zijn eveneens topsporters die minstens evenveel aanzien verdienen als de atleten die de voorbije weken in Peking zaten.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

De winterspelen verdienen net zo veel aandacht als de zomerspelen denk ik.
Vandaar tot over twee jaar.