Olympische Spelen

Gestart door Supermariobros, 29 juli 2008 - 19:57:19

« vorige - volgende »

Jasper

Het zesde dopinggeval, maar de andere vijf zijn wel al terug naar huis gestuurd voordat hun competitie begon, of sommigen zelfs niet eens naar Peking gekomen, toch?

Jasper

GRRRRRRRRRRRRRRR, trampolinespringen gemist, kut-Sporza, van turnen zenden ze alles uit en van tramolinespringen bijna niks. >:(

Supermariobros

Citaat van: Martin op 20 augustus 2008 - 12:33:05
Als ik hier een bericht van Mario zie staan hoop ik op een medaille voor de Belgen. ;)
Maar ik heb het, jammer genoeg, nog niet mogen lezen. :( :(

We hebben nog vier dagen en we hebben nog onze jonge duivels, Jos Lansink, Tia Hellebaut. Maar het wordt moeilijk.

Jasper

Eigenlijk zou het goed zijn voor de Belgische sport als we niets zouden pakken. Misschien wordt het dan duidelijk dat er ander beleid moet gevoerd worden. Of ben ik dan toch nog iets te optimistisch?

janke

Citaat van: Supermariobros op 20 augustus 2008 - 14:59:12
Citaat van: Martin op 20 augustus 2008 - 12:33:05
Als ik hier een bericht van Mario zie staan hoop ik op een medaille voor de Belgen. ;)
Maar ik heb het, jammer genoeg, nog niet mogen lezen. :( :(

We hebben nog vier dagen en we hebben nog onze jonge duivels, Jos Lansink, Tia Hellebaut. Maar het wordt moeilijk.
Die Lansink is dat die Hollandse paardenboer die zonodig Belg moest worden??
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Inderdaad, weer een voorbeeld van een sporter die het licht heeft gezien! :P

Martin

HOCKEYSTERS OP WEG NAAR GOUD

IN DE FINALE! Wie anders dan Maartje Paumen heeft de Nederlandse hockeysters hoogstpersoonlijk naar de finale van de Olympische Spelen geschoten.

De uitblinkster van Oranje schoot vandaag in het Olympic Green Hockey Stadium wéér drie strafcorners tegen de touwen. Daarmee vijzelde ze haar toernooitotaal op tot elf. De ploeg van Marc Lammers declasseerde de Argentijnse opponent met 5-2.


Supermariobros

De Jamaicaan Usain Bolt heeft na de 100 meter ook de 200 meter gewonnen. Hij liep twee honderdste seconde sneller dan Michael Johnson in 1996. Bolt is de eerste atleet sinds Carl Lewis in 1984 die de 100 en de 200 wint.

Kan die man lopen zeg, hij won weer op zijn dooie gemak.

Jasper

Deze keer liep hij toch niet op zijn gemak? Hij is tot het uiterste gegaan voor dat wereldrecord (maar won dan wel met voorsprong natuurlijk). Echt een knalprestatie, twee wereldrecords. :o

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 20 augustus 2008 - 18:18:43
Deze keer liep hij toch niet op zijn gemak? Hij is tot het uiterste gegaan voor dat wereldrecord (maar won dan wel met voorsprong natuurlijk). Echt een knalprestatie, twee wereldrecords. :o

Met op zijn gemak bedoelde ik dat hij geen enkele tegenstand had.

janke

Citaat van: Jasper op 20 augustus 2008 - 15:56:19
Inderdaad, weer een voorbeeld van een sporter die het licht heeft gezien! :P
Van mij mag je hem houden. ;D
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Supermariobros op 20 augustus 2008 - 18:02:54
De Jamaicaan Usain Bolt heeft na de 100 meter ook de 200 meter gewonnen. Hij liep twee honderdste seconde sneller dan Michael Johnson in 1996. Bolt is de eerste atleet sinds Carl Lewis in 1984 die de 100 en de 200 wint.

Kan die man lopen zeg, hij won weer op zijn dooie gemak.
Laat hij maar oppassen voor flitspalen.
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Weet je wat ik nog het speciaalste vind? Dat zijn gemiddelde snelheid op de 200 meter hoger is dan op de 100 meter (want 19.30/2=9.65 wat sneller is dan zijn tijd op de 100 meter).

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 20 augustus 2008 - 15:00:40
Eigenlijk zou het goed zijn voor de Belgische sport als we niets zouden pakken. Misschien wordt het dan duidelijk dat er ander beleid moet gevoerd worden. Of ben ik dan toch nog iets te optimistisch?
ff, kweet niet. Belgische politici kunnen niet veel goed doen. Als ze ze meer gaan steunen en er zijn er enkele bij die er toch niet in slagen om een goede prestatie neer te zetten, dan zijn er critici aan het zeiken op die enkele die het niet goed deden. Doen ze het wel goed dan vragen er zich af waarvoor ze dat geld nodig hebben, en in beide gevallen zullen er zeggen dat het steunen nutteloos is omdat het geld is die op geen enkele manier terugkeert naar de schatkist. (En dat laatste is ook een feit, voor  zover ik me kan inbeelden) Steunen ze niet, dan zijn er aan het zeiken omdat er niet gesteund wordt. Achja, conclusie, altijd gezeik.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Tafeltennis

De Nederlandse tafeltennisster Li Jie heeft woensdag voor een verrassing gezorgd door in de derde ronde van het olympisch toernooi voormalig Europees kampioene Liu Jia uit te schakelen.

Ook de Nederlandse tafeltennisster Li Jiao heeft zich woensdag geplaatst voor de achtste finales van het olympisch toernooi. De Europees kampioene versloeg in de derde ronde Ni Xia Lian uit Luxemburg in vijf games.

Klinkende Nederlandse namen. ;D ;D