Olympische Spelen

Gestart door Supermariobros, 29 juli 2008 - 19:57:19

« vorige - volgende »

Martin

Waterpolo dames:

Nederland - Hongarije  9 - 11

Martin

Beachvolleybal heren:

Nederland - Noorwegen  2 - 1

Martin

Zeilen 74 klassen dames:

Nederland 1e tussenklassenment.

Supermariobros

Zeilster Evi Van Acker heeft zonet in de Laser Radal de eerste race gewonnen. Is zij op weg naar een eerste Belgische medaille?


Martin

Brons voor Nederland

Elisabeth Willeboordse heeft op de Olympische Spelen in Peking een bronzen medaille behaald. De 29-jarige judoka versloeg in de strijd om het brons de Cubaanse judogrootheid Driulis Gonzalez.

Martin

Beachvolleybal heren:

Nederland - Japan  1 - 2

Ferrari 2010

Heb daar straks tijdens het werken ergens een stukje van wild water kajakken (correcte benaming ken ik er niet van) gezien. Dat noem ik nu nog eens spectaculair, en zeker en vast zwaar. Mooie sport :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Hockey dames:

Nederland  -  Zuid Korea  3 - 2

Supermariobros

Evi van Acker (zeilen) staat tweede na twee races en heeft nog alle kansen op een medaille.

Supermariobros

#54
Michael Phelps heeft op de 200 meter vlinderslag zijn tiende gouden medaille gepakt. Hij laat zo Mark Spitz, Carl Lewis, Paavo Nurmi en Larise Latynina achter zich en is nu de grootste Olympiër aller tijden. De Australiër won al vijf gouden medailles op deze Spelen.

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Ferrari 2008 op 12 augustus 2008 - 15:44:19
Heb daar straks tijdens het werken ergens een stukje van wild water kajakken (correcte benaming ken ik er niet van) gezien. Dat noem ik nu nog eens spectaculair, en zeker en vast zwaar. Mooie sport :)

Heb ik ook gezien, moet afzien zijn.

Wel super boeiend om naar te kijken.

Het gewichtheffen vind ik ook altijd zeer boeiend (al is het maar voor de dubbelzinnge comentaar - trekken en stoten  ;D )

Martin

Voetbal:

Nederland - Japan  1 - 0

Nigeria - USA  2 - 1

Martin

Brons voor Nederland

Het Nederlands judoteam heeft de vierde olympische medaille in de pocket. Na het zilver van Deborah Gravenstijn en de bronzen plakken van Ruben Houkes en Elisabeth Willeboordse, zorgde vandaag Edith Bosch voor het succes. De 28-jarige judoka uit Lopik eiste ten koste van Leire Iglesias (Spanje) in de 'kleine finale' de bronzen medaille voor zich op. Bosch besliste de strijd met een ippon.

Jasper

Citaat van: Supermariobros op 13 augustus 2008 - 08:04:24
Michael Phelps heeft op de 200 meter vlinderslag zijn tiende gouden medaille gepakt. Hij laat zo Mark Spitz, Carl Lewis, Paavo Nurmi en Larise Latynina achter zich en is nu de grootste Olympiër aller tijden. De Australiër won al vijf gouden medailles op deze Spelen.
:)

Martin

Medaillespiegel:

13e  Nederland 1 goud  1 zilver 3 brons