Silly season

Gestart door Johan, 03 juli 2008 - 07:57:34

« vorige - volgende »

Johan

De vraag die nog niet gesteld was dit seizoen: Wat gebeurd er met Coulthard en Trulli na dit seizoen?
Weet iemand al of Trulli al een contract op zak heeft? En ja DC heeft steeds maar een jaarcontract, das ook niet veel soep hè. DC zal wel plaats moeten maken voor een jongeling. Dan gingen er nu ook al de geruchten dat Nakajima volgend seizoen naar Toyota gaat, en Bruno Senna dan naar Williams. Is er dan geen plaats meer voor Trulli of Glock? :o

Ferrari
Raikkonen - Contract
Massa - Contract

McLaren
Hamilton - Contract
Kovalainen - Contract

BMW
Heidfeld - Zeker
Kubica - Zeker

Williams
Rosberg - Contract
Nakajima - Waarschijnlijk
Bruno Senna - Misschien

Red Bull
Mark Webber - Contract
Sebastian Vettel - Waarschijnlijk

Toyota
Jarno Trulli - Contract
Timi Glock - Waarschijnlijk
Nakajima - Waarschijnlijk

Renault
Alonso - Waarschijnlijk
Piquet - Misschien
Di Grassi - Misschien

Honda
Button - Vrijwel zeker
Barrichello - Misschien

Toro Rosso
Bourdais - Contract
? ? ?

Force India
Fisichella - Contract?
Sutil - Misschien

Ferrari 2010

Het silly season barst los :) Ik weet het niet, maar iets in me zegt dat er dit jaar bijzonder weinig wijzigingen zullen zijn. Ik vrees voor Coulthard dat hij plaats zal moeten maken voor Vettel, bij STR komt dan plek voor nen andere rooie meute. Verder blijft alles op zen plek zitten.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Ook Button en Barrichello zijn einde contract bij Honda, dat zijn interesse in Alonso al heeft laten blijken. De kans is echter klein dat hij daadwerkelijk naar Honda gaat. Button zullen ze sowieso behouden denk ik en Barrichello?

Folkert

Barrichello zie ik wel vertrekken bij Honda, Button blijft. Maar of Rubens in de F1 blijft zou ik echt niet weten. Misschien Ferrari? ;D
DC is einde loopbaan denk ik. Alonso of Honda of Renault.
Voor de rest blijft het wel zitten zoals het zit. Ja Vettel misshcien naar RBR.
Trotse vader van Rosalie(L)

waard500

Ik denk dat Trulli dit jaar bewijst dat hij in de F1 thuis hoort. Toyota moet gek zijn om hem te laten gaan...Bijna alle punten zijn door hem gescoord. Coulthard valt juist tegen, bij Red Bull moet Webber alle punten binnen slepen.
En Barri..tja..heel Honda valt tegen.

Barri en Coulthard mogen wat mij betreft met pensioen :P
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: waard500 op 03 juli 2008 - 15:22:03
Ik denk dat Trulli dit jaar bewijst dat hij in de F1 thuis hoort. Toyota moet gek zijn om hem te laten gaan...Bijna alle punten zijn door hem gescoord. Coulthard valt juist tegen, bij Red Bull moet Webber alle punten binnen slepen.
En Barri..tja..heel Honda valt tegen.

Barri en Coulthard mogen wat mij betreft met pensioen :P
Ja Al is het bij DC nog een 3de plek te vinden.
Maar goed, Jammer voor DC, vond hem altijd leuk en spontaan coureur. Had in mijn ogen meer verdiend.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Trulli doet het, zeker in vergelijking met die Duitser, natuurlijk vrij goed. Het lijkt mij niet dat ze hem er na dit jaar uit zullen gooien.

meatball

Coulthard is al heel zijn loopbaan een degelijke piloot dus dat hij zolang in de f1 verbleef kan ik goed begrijpen,maar Barrichello,daar vond ik nooit iets aan.
Wat zijn meerwaarde is voor Honda is mij een raadsel.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Doefie

Trulli heeft nog een lopend contract na dit jaar.

Johan

Heb titel topic aangepast ;)

Johan

Ben wel benieuwd wie er naast Bourdais gaat rijden volgend seizoen!

TimoGlockfan

Citaat van: Johan op 03 juli 2008 - 20:06:33
Ben wel benieuwd wie er naast Bourdais gaat rijden volgend seizoen!
De naam Bruno Senna wordt genoemd.
Timo's nieuwe helm.

janke

Citaat van: Burorri op 03 juli 2008 - 16:49:03
Citaat van: waard500 op 03 juli 2008 - 15:22:03
Ik denk dat Trulli dit jaar bewijst dat hij in de F1 thuis hoort. Toyota moet gek zijn om hem te laten gaan...Bijna alle punten zijn door hem gescoord. Coulthard valt juist tegen, bij Red Bull moet Webber alle punten binnen slepen.
En Barri..tja..heel Honda valt tegen.

Barri en Coulthard mogen wat mij betreft met pensioen :P
Ja Al is het bij DC nog een 3de plek te vinden.
Maar goed, Jammer voor DC, vond hem altijd leuk en spontaan coureur. Had in mijn ogen meer verdiend.

De kansen heeft hij gehad. Williams, McLaren. Maar je hebt goede coureurs en topcoureurs. Zoals ook Alesi, Ervine en noem ze op. Net niet.
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

Citaat van: meatball op 03 juli 2008 - 18:54:53
Coulthard is al heel zijn loopbaan een degelijke piloot dus dat hij zolang in de f1 verbleef kan ik goed begrijpen,maar Barrichello,daar vond ik nooit iets aan.
Wat zijn meerwaarde is voor Honda is mij een raadsel.
Ik vond ze eigenlijk van hetzelfde laken een pak. Leuk als tweede rijder, maar maximaal 2 zeges per jaar. Nooit serieus te nemen voor een titel. Barrichello had nog het excuus dat hij ook nooit mocht winnen, natuurlijk. Wat dat betreft zijn Kimi en Massa op een leuker tijdstip naar Italie gegaan.