Wie?Waar?Wanneer?Wat?

Gestart door TheIceman, 07 juni 2008 - 10:45:16

« vorige - volgende »

SDG

Even een gemakkelijke tussendoor. Mag ook eens, he.

Van welk seizoen is dit de klasfoto? Bonuspunt voor wie alle coureurs weet op te sommen, haha.  ;)


Franky R.

#481
@SDG,


Ik zie Huub, dus dat is 1985-86 geweest? Mansell en Piquet als teamgenoten bij Williams. Senna bij Lotus, Alboreto bij Ferrari,
Namen?


Bovenaan, van links naar rechts:


Teo Fabi, Ghinziani, Alan Jones, Brundle, Alboreto, Senna, Johansson, De Cecaris, Berger [met McGyver-kapsel..LOL], Huub Rothengatter, Thierry Boutsen, ??? , Nannini, Palmer, kom nu even niet op de naam van die booskijkert.


Onder:


Alliot, ??, ??, Mansell, Piquet, Balestre, Arnoux, Prost, Keke Rosberg, Dumfries, Warwick, Patrese....


Uit mijn blote koppie, he?! ;) :D ;)

En de karakters spatten van de foto af...

Gerard

Citaat van: Kootje op 16 april 2013 - 16:41:04
Citaat van: Gerard op 16 april 2013 - 16:37:02
duh... ;) de oplossing staat toch hierboven al vermeld? het was een grapje Kootje....

Oh .... ik dacht dat je ons uitlachte, vandaar  :-[
Nee Kootje, ik lachte jullie niet uit, absoluut niet!!! :)

Gerard

is dat Berger, in het midden, boven in het groen met zonnebril? ??? ;D

@Franky... Wow!!! *applaus*

Franky R.

#484
Citaat van: Gerard op 18 april 2013 - 23:30:05
is dat Berger, in het midden, boven in het groen met zonnebril? ??? ;D

@Franky... Wow!!! *applaus*
;)


BTW, die gast naar Alliot is Danner. Christian Danner, daarnaast in het zwart...Eh, Streiff?! ???

SDG

Citaat van: Franky R. op 19 april 2013 - 00:36:15
BTW, die gast naast Alliot is Danner. Christian Danner, daarnaast in het zwart...Eh, Streiff?! ???

Idd. Philippe Streiff. Raakte begin 1989 verlamd aan beide benen na een testongeluk met de AGS.

Franky R.

Citaat van: SDG op 19 april 2013 - 06:20:29
Citaat van: Franky R. op 19 april 2013 - 00:36:15
BTW, die gast naast Alliot is Danner. Christian Danner, daarnaast in het zwart...Eh, Streiff?! ???

Idd. Philippe Streiff. Raakte begin 1989 verlamd aan beide benen na een testongeluk met de AGS.
Ok, maar wie is die booskijkende gast naast Palmer?

SDG

Citaat van: Franky R. op 19 april 2013 - 12:01:36
Ok, maar wie is die booskijkende gast naast Palmer?

Dat je die niet meer herkent, zeg. Oud-Grand Prix-winnaar voor Ferrari. En zijn zoon reed vorig jaar in de DTM rond.

SDG

En die kerel die vlak voor Nannini staat hebben we ook nog niet. Tip: het was een eendagsvlieg waar we nadien niets meer van vernomen hebben. De vlag op zijn overall zou een indicatie moeten zijn...

Fabian

Citaat van: SDG op 19 april 2013 - 12:50:27
Citaat van: Franky R. op 19 april 2013 - 12:01:36
Ok, maar wie is die booskijkende gast naast Palmer?

Dat je die niet meer herkent, zeg. Oud-Grand Prix-winnaar voor Ferrari. En zijn zoon reed vorig jaar in de DTM rond.
Patrick Tambay?

SDG


Fabian

Citaat van: SDG op 19 april 2013 - 16:59:48
Citaat van: Fabian op 19 april 2013 - 15:58:28
Patrick Tambay?

Uiteraard.  ;)
Door je tip wist ik het! Die andere naam van die eendagsvlieg moet ik schuldig blijven.

Franky R.

Citaat van: SDG op 19 april 2013 - 12:50:27
Citaat van: Franky R. op 19 april 2013 - 12:01:36
Ok, maar wie is die booskijkende gast naast Palmer?

Dat je die niet meer herkent, zeg. Oud-Grand Prix-winnaar voor Ferrari. En zijn zoon reed vorig jaar in de DTM rond.
Patrick Tambay ken ik wel, maar ik herkende hem idd. niet...En de eendagsvlieg, voor Nannini,  is mij ook onbekend. Ik zie wel een Canadees vlaggetje op zijn overall [nieuwe TFT-beeldscherm... :P ], maar of die man ook een Canadees is? Anders zou ik zeggen Jacques Villeneuve...Al weet ik niet eens hoe die eruit ziet, zonder om te spieken op google...

SDG

Citaat van: Franky R. op 19 april 2013 - 22:23:01
Patrick Tambay ken ik wel, maar ik herkende hem idd. niet...En de eendagsvlieg, voor Nannini,  is mij ook onbekend. Ik zie wel een Canadees vlaggetje op zijn overall [nieuwe TFT-beeldscherm... :P ], maar of die man ook een Canadees is? Anders zou ik zeggen Jacques Villeneuve...Al weet ik niet eens hoe die eruit ziet, zonder om te spieken op google...

Ja, het is een Canadees. Maar niet Jacques Villeneuve, uiteraard - die was immers pas vijftien in 1986...

Wings

Citaat van: Franky R. op 16 april 2013 - 23:38:18
@SDG,


Ik zie Huub, dus dat is 1985-86 geweest? Mansell en Piquet als teamgenoten bij Williams. Senna bij Lotus, Alboreto bij Ferrari,
Namen?


Bovenaan, van links naar rechts:


Teo Fabi,

Je herkent Fabi, maar kunt niet plaatsen of het 85 of 86 is? ;)