GP van Turkije

Gestart door Supermariobros, 04 mei 2008 - 09:13:10

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: janke op 12 mei 2008 - 18:52:36
Het enige wat ik wilde zeggen heb je gelezen. :) En de rest komt ook snelheid te kort. En deze zin van je vind ik grappig. Toch niet stoned of dronken. ;)

"Ik wil alleen zeggen dat de strategie van Hamilton gewoon goed bezig was met zijn strategie en mooie strijd liet zien."
Nou ja ik vond beetje rare reactie. De strategie(aangepast of niet) was gewoon goed en ze waren snel. De snelheid van de Mac is helaas nog te traag om met deze manier het van Ferrari te winnen. Ja logisch: als button 10 seconde sneller is per rondje wint hij ook als hij de race kan uitrijden, maar goed. Het gaat nu om 2 verschillende strategieen. MAssa en Kimi op 2 en Lewis op 3. Dan is Lewis zowieso sneller dan de Ferraris, maar niet snel genoeg om er voor te komen. In andere woorden ze komen nog gewoon snelheid te kort om het van Ferrari te winnen.

Maar ja ben nu wel klein beetje onderinvloed, maar de laatste reactie van Meatball snap ik niet echt.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Ik wel. Het is toch heel simpel. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Forza F1

Citaat van: meatball op 12 mei 2008 - 19:08:15
Citaat van: janke op 12 mei 2008 - 18:52:36
Het enige wat ik wilde zeggen heb je gelezen. :) En de rest komt ook snelheid te kort. En deze zin van je vind ik grappig. Toch niet stoned of dronken. ;)

"Ik wil alleen zeggen dat de strategie van Hamilton gewoon goed bezig was met zijn strategie en mooie strijd liet zien."
En wat te zeggen van de basissnelheid van McLaren die gewoon wat snelheid tekort komt.
Maar dit zijn waarschijlijk ook weer kinderachtige reactie's ;)

Ik ben eens benieuwd naar de snelheid van McLaren in Monaco. Vorig jaar hebben ze bijna iedereen op 1 ronde gezet, enkel Massa ontsnapte hier nog nipt aan...
Was toen voornamelijk te wijten aan de lengte van de Ferrari, die dit jaar korter is, dus dat wordt zeker interessant om te zien.

Jasper

McLaren bakt er dit jaar niet veel van in de trage bochten, dus verwacht maar het omgekeerde beeld. ;)