GP van Turkije

Gestart door Supermariobros, 04 mei 2008 - 09:13:10

« vorige - volgende »

TimoGlockfan

Glock gaat verassen met een goede prestatie, maar de kwestie Vettel...
Nu moet het voor hem echt wel eens meezitten of hj zou wel eens vlug thuis voor de tv mogen meekijken als 3 de coureur.
Timo's nieuwe helm.

Ferrari 2010

Citaat van: TimoGlockfan op 10 mei 2008 - 11:18:57
Glock gaat verassen met een goede prestatie, maar de kwestie Vettel...
Nu moet het voor hem echt wel eens meezitten of hj zou wel eens vlug thuis voor de tv mogen meekijken als 3 de coureur.
Ik snap uw manier van denken echt niet. Vettel heeft keer op keer pech en jij concludeert daaruit dat hij aan de deur gezet zal worden? Sorry, maar er is meer reden om Glock aan de deur te zetten ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1

Vettel is 1 van de grootste talenten die nu mee rijdt in de F1. Hij werd al gelinkt aan McLaren en Ferrari...
Iemand van zo'n kaliber zetten ze niet aan de kant zu. Zoals Ferrari 2008 al zei, hij had enkel pech dit seizoen.

Wat de vrije training 3 betreft, als ze in de kwalificatie ook zo dicht gaan zitten, zullen er veel verschieten van hun startpositie's  :)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

TimoGlockfan

Citaat van: Ferrari 2008 op 10 mei 2008 - 11:21:47
Citaat van: TimoGlockfan op 10 mei 2008 - 11:18:57
Glock gaat verassen met een goede prestatie, maar de kwestie Vettel...
Nu moet het voor hem echt wel eens meezitten of hj zou wel eens vlug thuis voor de tv mogen meekijken als 3 de coureur.
Ik snap uw manier van denken echt niet. Vettel heeft keer op keer pech en jij concludeert daaruit dat hij aan de deur gezet zal worden? Sorry, maar er is meer reden om Glock aan de deur te zetten ...
Glock haalt de finish van de race tenminste nog...
Ook rijdt ie niet zo slecht hoor terwijl Vettel zoek gereden wordt door Bourdais.
Timo's nieuwe helm.

Folkert

Wat was dat nou met die extra paar (50 ofzo) PK die Ferrari bij de FIA had aangevraagd.
Dacht dat er aan de motor en versnellings bakken niet meer mocht worden veranderd en dat geen motor boven een x aantal PK mocht komen. (of RPM, hoorde het niet helemaal goed.)
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: TimoGlockfan op 10 mei 2008 - 12:26:26
Citaat van: Ferrari 2008 op 10 mei 2008 - 11:21:47
Citaat van: TimoGlockfan op 10 mei 2008 - 11:18:57
Glock gaat verassen met een goede prestatie, maar de kwestie Vettel...
Nu moet het voor hem echt wel eens meezitten of hj zou wel eens vlug thuis voor de tv mogen meekijken als 3 de coureur.
Ik snap uw manier van denken echt niet. Vettel heeft keer op keer pech en jij concludeert daaruit dat hij aan de deur gezet zal worden? Sorry, maar er is meer reden om Glock aan de deur te zetten ...
Glock haalt de finish van de race tenminste nog...
Ook rijdt ie niet zo slecht hoor terwijl Vettel zoek gereden wordt door Bourdais.
Het einde van de race niet halen wilt niet altijd iets zeggen hé. Overigens, Glock heeft ook niet altijd de finish gehaald, eerste 2 races is hij uitveallen. In Bahrein zat hij 30 seconden (ofwel 0,5 per lap) achter Trulli en in Spanje eveneens van dat. Wie wordt er hier naar huis gereden? Glock strande vandaag in Q2, terwijl Trulli een 8ste plaats inneemt.

Vettel daarentegen: heeft Q2 gehaald en zit daarmee 4 plaatsen voor Bourdais. Jij denkt dat hij naar huis gereden wordt maar wil gewoon de data niet checken, rot toch op man of check eerst wat je zegt...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 10 mei 2008 - 14:08:27
Citaat van: TimoGlockfan op 10 mei 2008 - 12:26:26
Citaat van: Ferrari 2008 op 10 mei 2008 - 11:21:47
Citaat van: TimoGlockfan op 10 mei 2008 - 11:18:57
Glock gaat verassen met een goede prestatie, maar de kwestie Vettel...
Nu moet het voor hem echt wel eens meezitten of hj zou wel eens vlug thuis voor de tv mogen meekijken als 3 de coureur.
Ik snap uw manier van denken echt niet. Vettel heeft keer op keer pech en jij concludeert daaruit dat hij aan de deur gezet zal worden? Sorry, maar er is meer reden om Glock aan de deur te zetten ...
Glock haalt de finish van de race tenminste nog...
Ook rijdt ie niet zo slecht hoor terwijl Vettel zoek gereden wordt door Bourdais.
Het einde van de race niet halen wilt niet altijd iets zeggen hé. Overigens, Glock heeft ook niet altijd de finish gehaald, eerste 2 races is hij uitveallen. In Bahrein zat hij 30 seconden (ofwel 0,5 per lap) achter Trulli en in Spanje eveneens van dat. Wie wordt er hier naar huis gereden? Glock strande vandaag in Q2, terwijl Trulli een 8ste plaats inneemt.

Vettel daarentegen: heeft Q2 gehaald en zit daarmee 4 plaatsen voor Bourdais. Jij denkt dat hij naar huis gereden wordt maar wil gewoon de data niet checken, rot toch op man of check eerst wat je zegt...
nou nou, niet zo boos doen hoor. Tis veel te mooi en warm weer buiten om je zo op te winden :o
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Waar is iedereen die enkele races terug Massa zat af te breken voor zen fouten? Als Massa de fouten van Kimi had gemaakt zaten ze al lang op hun paard en nu zie ik ze nergens. En terecht, er is geen reden om er iets over te zeggen, iedereen maakt fouten, maar Massa mag dat blijkbaar niet...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

Citaat van: Ferrari 2008 op 10 mei 2008 - 17:41:30
Waar is iedereen die enkele races terug Massa zat af te breken voor zen fouten? Als Massa de fouten van Kimi had gemaakt zaten ze al lang op hun paard en nu zie ik ze nergens. En terecht, er is geen reden om er iets over te zeggen, iedereen maakt fouten, maar Massa mag dat blijkbaar niet...

ja ik vind dat ook, niemand is perfect. Massa heeft een goeie ronde gereden en kimi, jammer maar hij kan ook foutjes maken. Maar het is hem vergeven :) Morgen telt het

Go ferrari, mss een dubbel, maar dat zal moeilijk worden met die mclarens

meatball

Massa weer op 1,dat belooft weer een toffe race te worden.
Ferrari is toch weeral echt top dit jaar,ik denk een een tweetje deze race.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: Ferrari 2008 op 10 mei 2008 - 17:41:30
Waar is iedereen die enkele races terug Massa zat af te breken voor zen fouten? Als Massa de fouten van Kimi had gemaakt zaten ze al lang op hun paard en nu zie ik ze nergens. En terecht, er is geen reden om er iets over te zeggen, iedereen maakt fouten, maar Massa mag dat blijkbaar niet...
Hier ben ik!

Massa mag dat best, hoor. Kimi maakte liefst twee grote fouten in Melbourne. Dus ook hij gaat zeker niet vrijuit in deze. Maar over een kwalificatiefoutje ga ik niet zoveel roepen, als je het niet erg vind. Voor zover ik weer heb ik dat ook nog nooit over Massa gedaan.

alonsolover

Het zit allemaal zo dicht bij elkaar ,
Raikkonen gaat Hamilton voorbij de start en Kovalainen bij de pitstop ;D

janke

Massa mag van mij de grindbak in. Ik heb niks met die coureur. Is dat erg? Nee toch. Ieder zijn meug. En over Vettel en Glock die 2 presteren op dit moment helemaal niks. Gedoemd tot de achterhoede. Wat valt BMW me tegen, vooral Heidfeld. Zwaar aan de start? Ik weet niet.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: alonsolover op 11 mei 2008 - 10:23:54
Het zit allemaal zo dicht bij elkaar ,
Raikkonen gaat Hamilton voorbij de start en Kovalainen bij de pitstop ;D
Laat het ons hopen, alsnog een 1-2tje voor Ferrari :P Maar eigenlijk, liever een echte inhaalactie dan, we zullen zien :)

Citaat van: janke op 11 mei 2008 - 10:26:47
Massa mag van mij de grindbak in. Ik heb niks met die coureur. Is dat erg? Nee toch. Ieder zijn meug.
Oh, dan mag van mij iedereen de bak in hoor, op Kimi en Massa na. Ik heb niks met die teams. Is dat erg? Nee toch. Ieder zijn meug....
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

sloggerke

Een gokje:

1. Massa (de brave jongen mag weer vooraan starten... dan is hij gerust..)
2.Kovalainen (gaat Hamilton niet laten passeren bij de start, is het hele weekend al op dreef en is minstens zo snel als zijn bewierrookte teammaat.)
3.Raikkonen (zal op het einde nog sterk komen opzetten, maar zal te veel tijd verloren hebben achter Hamilton...)

Maar zoals steeds... één lichte tik bij de start en der klopt niks van...