GP van Turkije

Gestart door Supermariobros, 04 mei 2008 - 09:13:10

« vorige - volgende »

Supermariobros

Citaat van: janke op 07 mei 2008 - 20:47:37
Zeg nooit: nooit, Mario. Alles kan. 8) En wel een foto plaatsen hè. :)

Als hij het flikt, plaats ik zeker een foto, uiteraard nadat mijn haar groen geverfd is.  ;)

Citaat van: Mikacouli op 07 mei 2008 - 23:14:54
Citaat van: Supermariobros op 07 mei 2008 - 10:58:04
Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 07 mei 2008 - 10:36:06
Button
Raikonnen
Massa

Als Button daadwerkelijk mocht winnen, verf ik mijn haar groen.  ;)

Let op, na 7 safetycars kan het wel es spannend worden  :)

Ik ben er gerust in, ze geven mooi weer uit en dan 7 safetycars: I don't think so

Karre

Massa
Raikkonnen
Hamilton

geen verrassingen, twordt een race om bij in slaap te vallen vrees ik

Icecognito

Raikkonen
Heidfeld
Hamilton

Ik verwacht veel van de BMW's
Mol: Hamilton, stomme geit! Hij ramt Alonso vol in z'n kont!

janke

Citaat van: Karre op 08 mei 2008 - 13:52:36
Massa
Raikkonnen
Hamilton

geen verrassingen, twordt een race om bij in slaap te vallen vrees ik
Kan missschien meevallen, je kunt er goed inhalen en er zijn een paar tricky bochten. We moeten ook niet gaan denken dat "elke" race niks is. Want dan kun je beter van het weekend op een terras gaan zitten.
Some things are too important to be left in the past.

meatball

Citaat van: janke op 08 mei 2008 - 18:52:35
Citaat van: Karre op 08 mei 2008 - 13:52:36
Massa
Raikkonnen
Hamilton

geen verrassingen, twordt een race om bij in slaap te vallen vrees ik
Kan missschien meevallen, je kunt er goed inhalen en er zijn een paar tricky bochten. We moeten ook niet gaan denken dat "elke" race niks is. Want dan kun je beter van het weekend op een terras gaan zitten.
Als er een tv op dat terras staat ben ik er bij ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

robbert

Citaat van: janke op 08 mei 2008 - 18:52:35
Citaat van: Karre op 08 mei 2008 - 13:52:36
Massa
Raikkonnen
Hamilton

geen verrassingen, twordt een race om bij in slaap te vallen vrees ik
Kan missschien meevallen, je kunt er goed inhalen en er zijn een paar tricky bochten. We moeten ook niet gaan denken dat "elke" race niks is. Want dan kun je beter van het weekend op een terras gaan zitten.

Ja vind ik ook. Als je iedere race gaat denken dat het saai wordt, waarom blijf je dan de f1 volgen?

Mikacouli

McLaren lijkt het tempo bij te houden van Massa. Ze reden al een scherpe tijd in vergelijking met de tijden van vorig jaar. BMW viel wat tegen.. Maar we zijn pas 1 training verder.

BTW. Moet Kimi nu een nieuwe versnellingsbak steken?

FerrariMan

Wat Hamilton op het einde van de 2de sessie deed leek me ook niet meer dan een glorie-rondje hoor.  :)

janke

Citaat van: Icecognito op 08 mei 2008 - 16:47:31
Raikkonen
Heidfeld
Hamilton

Ik verwacht veel van de BMW's
Vandaag even niet, helaas.
Some things are too important to be left in the past.

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 09 mei 2008 - 14:48:47
Wat Hamilton op het einde van de 2de sessie deed leek me ook niet meer dan een glorie-rondje hoor.  :)
Mja, de tijd van Kimi in het begin was ook een hele korte stint ;)
Nu, Massa en Kova reden nog sneller in de eerste oefensessie. Afwachten tot morgen, maar ik hoop dat McLaren wat dichter zit dan de vorige races zodat er wat meer spanning is voorraan...

Folkert

Citaat van: Mikacouli op 09 mei 2008 - 17:48:57
Citaat van: FerrariMan op 09 mei 2008 - 14:48:47
Wat Hamilton op het einde van de 2de sessie deed leek me ook niet meer dan een glorie-rondje hoor.  :)
Mja, de tijd van Kimi in het begin was ook een hele korte stint ;)
Nu, Massa en Kova reden nog sneller in de eerste oefensessie. Afwachten tot morgen, maar ik hoop dat McLaren wat dichter zit dan de vorige races zodat er wat meer spanning is voorraan...

Zoals altijd: vrijdag trainingen zijn voor het vinden van zowel de korte stints setup en voor de lange stints setup. Elk rondje dat gereden word geeft ze gewoon data, maakt niet uit of ze nou op 10 of 1 staan, zolang ze maar wat leren er van.
Het is denk ik gewoon voor iedereen even snel 1 sne rondje er uit persen om toch boven aan te staan voor eigenglorie.

Maar ja Mclaren zit wel redelijk dicht bij Ferrari nu, maar blijft het inderdaad morgen ookzo?
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Redelijk dicht?? 0,2 en 0,036 is toch in de bak zitten. Waarom morgen niet? Hamilton op pole, zou ik  niet van staan te kijken. BMW valt me tegen. Inderdaad het is afstellen en testen, en met de training score je geen punten mee. Maar toch.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: janke op 09 mei 2008 - 20:58:48
Redelijk dicht?? 0,2 en 0,036 is toch in de bak zitten. Waarom morgen niet? Hamilton op pole, zou ik  niet van staan te kijken. BMW valt me tegen. Inderdaad het is afstellen en testen, en met de training score je geen punten mee. Maar toch.
ja bedoelde het beetje euh....synisch sarcastisch achtig iets, maar kwam niet helemaal goed over.

Maar ja weet niet, zaterdag is vaak iets anders. Daar heb je verschillende strategien enzo.
Trotse vader van Rosalie(L)

alonsolover

De Bmw's steken mij ook wel tegen

Ferrari 2010

Ziet er een leuke kwali en race uit te worden :) Over de BMW's, doen die het niet al altijd iets minder op vrijdag dit seizoen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.