GP van Turkije

Gestart door Supermariobros, 04 mei 2008 - 09:13:10

« vorige - volgende »

Supermariobros

In Spanje waren de Ferrari's oppermachtig, zijn ze dat ook in Turkije of steken McLaren en/of BMW-Sauber stokken in de wielen?

Ferrari 2010

Daar twijfel je toch niet aan Mario :) ;) Ferrari knokt iedereen weg en Kimi gaat voor zen zoveelste zegen dit seizoen. Hij kan maar beter niet met het vingertjes tellen zoals Alonso enkele seizoenen geleden deed beginnen, want hij zal er snel tekort komen :) Ik voorspel vooraan de race een saai gebeuren, p3 tem 6 zal echter een hevige strijd tussen BMW en McLaren worden, met daarbij door de vertraging van de gevechten misschien ook Alonso.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Ferrari 2008 op 04 mei 2008 - 10:32:09
Daar twijfel je toch niet aan Mario :) ;) Ferrari knokt iedereen weg en Kimi gaat voor zen zoveelste zegen dit seizoen. Hij kan maar beter niet met het vingertjes tellen zoals Alonso enkele seizoenen geleden deed beginnen, want hij zal er snel tekort komen :) Ik voorspel vooraan de race een saai gebeuren, p3 tem 6 zal echter een hevige strijd tussen BMW en McLaren worden, met daarbij door de vertraging van de gevechten misschien ook Alonso.


Euhm, Nog niet zeker zijn dat Ferrari met de vingers in de neus zal winnen. Het is ook hun tweede race met hun motor. En het is al weer twee races geleden dat we een fout zagen van Massa, ik verwacht er volgend weekend wel terug eentje.
Veel snelle bochten, goed voor McLaren want hun zwakste punt blijft trage bochten... Mss een nadeel voor de laastte sector. We zien wel, maar ik denk dat Ferrari hun volledige potentieel zal moeten gebruiken dit weekend...

En @ ferrari 2008: Na hoogmoed komt...      Let er een beetje mee op ;)

Ferrari 2010

Ik ben wel realistisch hoor, die post braakt van het optimisme en is niet 100% serieus te nemen. Het zou voor mij alks Ferrari-fan leuk zijn dat er een Ferrari wint, en liefst een 1-2; Het verloop zoals ik het schetste is eigen,lijk zelfs niet wat ik wil, heb liever volle spanning eveneens voor de overwinning. Ik hoop dat ferrari het goed doet en denk toch dat ze niet ver van de Mac's zullen zitten. Ik zie Spanje als een topper voor Ferrari, waar ze domineerden. Ik veronderstel dat de komende races gewoon zullen zijn zoals het begin: dan weer ferrari iets sterker en dan weer de Macs. Maar winnen, dat zullen we nog vaak doen :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Massa pole, Kimi wint en ik ga in de zon bakken :P
Trotse vader van Rosalie(L)

alonsolover

Raikkonen wint,
Hamilton valt uit
Alonso zesde en
Fichichella achtste

supersteven

mijn pronostiek

1 fm
2 rk
3 nh
let the sunshine shine in your heart

janke

Some things are too important to be left in the past.

dj Peter

#8
Turkije ligt Ferrari wel, dus zonder ongelukken of technisch malheur wordt dat weer een ééntweetje, ik gok op

1. Massa ( won ook de twee vorige edities)
2. Raikkonen
3. Kubica (toekomstig Ferrari-piloot)  ;)

meatball

1 Massa
2 Hamilton
3 Kubica
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

TheIceman

1. Raikkonen
2. Massa
3. Hamilton


Supermariobros

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 07 mei 2008 - 10:36:06
Button
Raikonnen
Massa

Als Button daadwerkelijk mocht winnen, verf ik mijn haar groen.  ;)

janke

#13
Zeg nooit: nooit, Mario. Alles kan. 8) En wel een foto plaatsen hè. :)
Some things are too important to be left in the past.

Mikacouli

Citaat van: Supermariobros op 07 mei 2008 - 10:58:04
Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 07 mei 2008 - 10:36:06
Button
Raikonnen
Massa

Als Button daadwerkelijk mocht winnen, verf ik mijn haar groen.  ;)

Let op, na 7 safetycars kan het wel es spannend worden  :)