Super Aguri - Over and out?

Gestart door Ferrari 2010, 16 april 2008 - 22:33:53

« vorige - volgende »

Wat denk jij er van?

Ze blijven in leven en zullen bij elke GP aanwezig zijn
7 (38.9%)
Ze blijven in leven maar zullen enkele GP's missen
2 (11.1%)
Ze gaan binnen enkele races failliet
8 (44.4%)
Ze halen de GP van Spanje niet
1 (5.6%)

Totaal aantal stemmen: 14


meatball

Het ziet er weer wat beter uit :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Mja, laat ons hopen voor hen. Als het maar niet gaat zoals met de Magma-group, eerst alles heel positief en op het laatste moment springt alles af. Er is iig nog hoop zo te zien :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Nu Honda zijn steun blijkt in te trekken, vrees ik dat het toch echt over is. IOverigens vind ik het wel vreemd dat de trucks aan het circuit geweigerd worden, zolang het team ingeschreven zou ik denken dat toegang hen niet ontzegd kan worden, ik begrijp dit niet echt :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Volgens mij zijn de boeken toe bij SA. Nu Honda zijn steun heeft teruggetrokken zie ik het niet beter worden. Nochtans spijtig, als je ziet naar het vorig seizoen hoe ze toen gepresteerd hebben, denk maar aan de race in canada met Alonso en Sato. Van mij mogen de klantenchassis toch terug ingevoerd worden hoor, hoe meer teams hoe beter, denk maar aan het aantal teams begin jaren '90. Die tijd mis ik wel, met nu maar 11 en binnenkort waarschijnlijk 10 teams.

Supermariobros

Vanaf heden telt de Formule 1 maar tien teams. Jammer  :-\

Ferrari 2010

Ze blijven in leven en zullen bij elke GP aanwezig zijn      7 (41.2%)
Ze blijven in leven maar zullen enkele GP's missen             2 (11.8%)
Ze gaan binnen enkele races failliet                                     7 (41.2%)
Ze halen de GP van Spanje niet                                             1 (5.9%)

Het merendeel hoopte nog dat Super Aguri doorging en zag het echt nog als mogelijk. Helaas voor hen heeft het dus niet zo mogen zijn, we zitten weer met 10 teams.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Niet alleen helaas voor hen, helaas voor iedereen. :(

alonsolover

SA had gewoon iets speciaal,
Kvind het nu heel erg jammer

supersteven

spijtig heel spijtig.

hun gedenkenis zal waarschijnlijk binnen enkele jaren op www.f1rejects.com staan

misschien nu we terug met 10 teams staan en prodrive ook niet wil meedoen het inschrijvingsgeld verlagen zodat er terug meer wagens op het grid staan

:'(
let the sunshine shine in your heart

Ferrari 2010

#55
Citaat van: alonsolover op 06 mei 2008 - 16:32:38
SA had gewoon iets speciaal,
Kvind het nu heel erg jammer
Net zoals Minardi voor velen blijkbaar iets speciaals had. Ik begrijp dat niet, die kleine teams hebben allemaal iets speciaal. Ok voor minardi, een klein team dat lang mooi heeft meegedraaid. Maar super aguri? Vanaf het begin was de wagen meer leeg dan vol (op sponsorvlak), echt goed hebben ze nooit gereden en uiteindelijk ziet geen enkel groot bedrijf meer iets in Super Aguri.
Ieder zijn mening natuurlijk, maar voor mij was SA gewoon net zoals Spyker en Midland.

Citaat van: supersteven op 06 mei 2008 - 16:48:57
spijtig heel spijtig.

hun gedenkenis zal waarschijnlijk binnen enkele jaren op www.f1rejects.com staan

misschien nu we terug met 10 teams staan en prodrive ook niet wil meedoen het inschrijvingsgeld verlagen zodat er terug meer wagens op het grid staan

:'(
Als ik me dat niet vergis is dat sterk verlaagd? In ieder geval, ik hoorde hier mensen die zeiden dat SA sowieso overgenomen zou worden, want kijk hoeveel mensen er destijds samen met prodrive in de rij stonden. Maar wat betekend in godsnaam in het rijtje staan? Het betekend interesse, maar daarom hebben ze nog niet de effectieve kracht ervoor. Klantenchassis, dat is iets wat meer teams zou trekken denk ik, want dat was ook iets dat toen dat ze allen in het rijtje stonden aangeduid werd als in de toekomst toegestaan. Een hoog inschrijvingsgeld is gewoon iets waarmee je teams zonder kapitaal uit de F1 kan proberen te houden, om zaken zoals SA en Spyker te vermijden...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Citaat van: Ferrari 2008 op 06 mei 2008 - 17:37:00
Citaat van: alonsolover op 06 mei 2008 - 16:32:38
SA had gewoon iets speciaal,
Kvind het nu heel erg jammer
Net zoals Minardi voor velen blijkbaar iets speciaals had. Ik begrijp dat niet, die kleine teams hebben allemaal iets speciaal. Ok voor minardi, een klein team dat lang mooi heeft meegedraaid. Maar super aguri? Vanaf het begin was de wagen meer leeg dan vol (op sponsorvlak), echt goed hebben ze nooit gereden en uiteindelijk ziet geen enkel groot bedrijf meer iets in Super Aguri.
Ieder zijn mening natuurlijk, maar voor mij was SA gewoon net zoals Spyker en Midland.

Citaat van: supersteven op 06 mei 2008 - 16:48:57
spijtig heel spijtig.

hun gedenkenis zal waarschijnlijk binnen enkele jaren op www.f1rejects.com staan

misschien nu we terug met 10 teams staan en prodrive ook niet wil meedoen het inschrijvingsgeld verlagen zodat er terug meer wagens op het grid staan

:'(
Als ik me dat niet vergis is dat sterk verlaagd? In ieder geval, ik hoorde hier mensen die zeiden dat SA sowieso overgenomen zou worden, want kijk hoeveel mensen er destijds samen met prodrive in de rij stonden. Maar wat betekend in godsnaam in het rijtje staan? Het betekend interesse, maar daarom hebben ze nog niet de effectieve kracht ervoor. Klantenchassis, dat is iets wat meer teams zou trekken denk ik, want dat was ook iets dat toen dat ze allen in het rijtje stonden aangeduid werd als in de toekomst toegestaan. Een hoog inschrijvingsgeld is gewoon iets waarmee je teams zonder kapitaal uit de F1 kan proberen te houden, om zaken zoals SA en Spyker te vermijden...

Voor mij was SA toch ook een speciaal team hoor. Spyker of Force India is opgericht uit puur zakenbelang, terwijl SA opgericht is uit liefde voor de sport en door een ex f1 rijder, zoals Prost. Alleen, die twee jaar is echt wel te weinig geweest voor dit team. Laat de klantenchassis maar terugkomen, zodat we terug 12 teams hebben aan de start.

scho0634

Ik vind het jammer dat er een team afvalt, maar zo bijzonder vond ik SA niet. Er wordt hier gesuggereerd dat het allemaal uit liefde is opgericht, maar zo kwam het op mij niet over. Het team heeft, net als Spyker, nooit iets toegevoegd en na een aantal maanden stond het feitelijk al te koop.

Minardi was een mooi achterhoede team, maar teams als SA doen mij bar weinig. Al blijf ik het jammer vinden dat er weer 2 autos weg zijn.

janke

Jammer,  dat is ook alles. Maar er zijn teams gekomen en gegaan. Dat is inherent aan de F1. Ook grote en beroemde teams zijn ten onder gegaan. Kwestie van geld. Zal altijd zo blijven.
Some things are too important to be left in the past.

meatball

Zonde ik vond ze vorig jaar toch zeker meevallen en ik voelde toch meer f1 liefde bij SA dan bij Force India.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat