Wie is Wie? (20)

Gestart door Doefie, 14 april 2008 - 15:19:15

« vorige - volgende »

Doefie

1.Wie is Icecognito?
Ik heet Sem, ben 13 jaar oud en woon in Gulpen (Zuid-Limburg, NL)

2. Wat doe je van werk / hobby's?
Ik zit dus nog op het middelbaar onderwijs, het Sophianum zoals dat bij ons heet, de school ligt lekker in m'n eigen dorp. Mijn Hobby's: Ben een fervent Roda JC-fan, Formule 1 gek en zit graag achter de PC.

3.Hoelang kijk je al Formule 1?
Ik kijk de F1 sinds 2001 denk ik, maar ben het pas later echt gaan volgen, zo in 2004-2005. Ben uiteraard verslaafd geraakt aan de rij- en plofkunsten van Kimi en zijn McLaren. Ik ben ook na zijn overstap naar Ferrari fan van Kimi gebleven, en het is me de afgelopen jaren steeds meer gaan bevallen :P . Ik probeer dit seizoen geen race te missen, en als dit wel het geval is, ga ik het (laten) opnemen.

4. Hoe ben je op F1Pits terecht gekomen?
Ik had zin om ook eens met mensen die min of meer verstand van F1 hebben te praten, en toen kwam ik via TheIceman op dit forum terecht.

5. Kijk je nog andere autosport of interesseert het je niet zo?
Ik blijf niet thuis om andere raceklasses te bekijken, maar als het op tv is, zal ik het zeker volgen. Mijn voorkeur gaat vooral uit naar de MotoGP of de DTM, dat boeit me ook wel. Maar boven de F1 stijgt niks en noppes erbovenuit  :P

meatball

Help weer een Kimi man,klonen ze die kereltjes of wat ;)
Verder heb je wel gelijk de f1 is de top.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

En nog een Roda JC fan ook. Dat hoor ik in deze regio (Zaanstreek, dus allemaal Ajax en/of Az) niet vaak!! Geinig. En gefeliciteerd met het bereiken van de Play-offs. Succes daarmee.

TheIceman

Citaat van: 0634 op 14 april 2008 - 21:24:11
En nog een Roda JC fan ook. Dat hoor ik in deze regio (Zaanstreek, dus allemaal Ajax en/of Az) niet vaak!! Geinig. En gefeliciteerd met het bereiken van de Play-offs. Succes daarmee.
Misschien toch goed om te weten dat hier een PSV'er achter de computer zit.

Icecognito

Citaat van: 0634 op 14 april 2008 - 21:24:11
En nog een Roda JC fan ook. Dat hoor ik in deze regio (Zaanstreek, dus allemaal Ajax en/of Az) niet vaak!! Geinig. En gefeliciteerd met het bereiken van de Play-offs. Succes daarmee.
Zal wel lukken hoor..we hebben toch Dieterke:P Ben jij voor az? Zo ja, heb ik medelijden met je:P
Mol: Hamilton, stomme geit! Hij ramt Alonso vol in z'n kont!

scho0634

Citaat van: Icecognito op 15 april 2008 - 19:32:48
Citaat van: 0634 op 14 april 2008 - 21:24:11
En nog een Roda JC fan ook. Dat hoor ik in deze regio (Zaanstreek, dus allemaal Ajax en/of Az) niet vaak!! Geinig. En gefeliciteerd met het bereiken van de Play-offs. Succes daarmee.
Zal wel lukken hoor..we hebben toch Dieterke:P Ben jij voor az? Zo ja, heb ik medelijden met je:P
Haha. Nee, gelukkig niet. Ik kom van oorsprong niet uit de Zaanstreek maar ik ben geboren en opgegroeid in .....Amsterdam.

Drie keer raden dus voor wie ik ben ;). Maar niet zo fanatiek, hoor. Formule 1 vind ik 10 keer leuker dan voetbal. Maar als het winter is en er niet geraced wordt is voetbal een aardig alternatief.

Icecognito

Citaat van: 0634 op 15 april 2008 - 19:59:54
Citaat van: Icecognito op 15 april 2008 - 19:32:48
Citaat van: 0634 op 14 april 2008 - 21:24:11
En nog een Roda JC fan ook. Dat hoor ik in deze regio (Zaanstreek, dus allemaal Ajax en/of Az) niet vaak!! Geinig. En gefeliciteerd met het bereiken van de Play-offs. Succes daarmee.
Zal wel lukken hoor..we hebben toch Dieterke:P Ben jij voor az? Zo ja, heb ik medelijden met je:P
Haha. Nee, gelukkig niet. Ik kom van oorsprong niet uit de Zaanstreek maar ik ben geboren en opgegroeid in .....Amsterdam.

Drie keer raden dus voor wie ik ben ;). Maar niet zo fanatiek, hoor. Formule 1 vind ik 10 keer leuker dan voetbal. Maar als het winter is en er niet geraced wordt is voetbal een aardig alternatief.
Tja, ik heb een seizoenskaart bij Roda en ga ook naar de bekerfinale, dus voetbal leeft ietsiepietsie meer bij mij;)
Mol: Hamilton, stomme geit! Hij ramt Alonso vol in z'n kont!

TheIceman

Citaat van: 0634 op 15 april 2008 - 19:59:54
Citaat van: Icecognito op 15 april 2008 - 19:32:48
Citaat van: 0634 op 14 april 2008 - 21:24:11
En nog een Roda JC fan ook. Dat hoor ik in deze regio (Zaanstreek, dus allemaal Ajax en/of Az) niet vaak!! Geinig. En gefeliciteerd met het bereiken van de Play-offs. Succes daarmee.
Zal wel lukken hoor..we hebben toch Dieterke:P Ben jij voor az? Zo ja, heb ik medelijden met je:P
in .....Amsterdam.

Drie keer raden dus voor wie ik ben ;).

*stress*

scho0634

Valt mee hoor. Ik lees de afloop wel op teletext. Ajax kampioen? Zou leuk zijn, maar om eerlijk te zijn kan ik mij geen goede wedstrijd meer herinneren. Ach, geldt voor Psv eigenlijk ook wel. Maar ja, iemand moet toch kampioen worden, he ;).


Icecognito

Citaat van: 0634 op 15 april 2008 - 22:45:35
Valt mee hoor. Ik lees de afloop wel op teletext. Ajax kampioen? Zou leuk zijn, maar om eerlijk te zijn kan ik mij geen goede wedstrijd meer herinneren. Ach, geldt voor Psv eigenlijk ook wel. Maar ja, iemand moet toch kampioen worden, he ;).


Schiet roda toch nog ergens te kort:P
Mol: Hamilton, stomme geit! Hij ramt Alonso vol in z'n kont!

TheIceman

Misschien aardig om dit toch nog voor te zetten.. Er zijn toch een paar namen niet geweest.. Burrori, Wizard, Button Freak bijv.

meatball

Citaat van: TheIceman op 14 september 2008 - 17:29:16
Misschien aardig om dit toch nog voor te zetten.. Er zijn toch een paar namen niet geweest.. Burrori, Wizard, Button Freak bijv.
Misschien terug na het seizoen,blijft dit forum toch wat aktief ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

TheIceman

Citaat van: meatball op 14 september 2008 - 17:41:55
Citaat van: TheIceman op 14 september 2008 - 17:29:16
Misschien aardig om dit toch nog voor te zetten.. Er zijn toch een paar namen niet geweest.. Burrori, Wizard, Button Freak bijv.
Misschien terug na het seizoen,blijft dit forum toch wat aktief ?
Dat is uiteraard een oplossing,

Doefie

Sinds april kreeg ik van niemand nog antwoord, daarmee dat dit topic stil is geworden.

Ferrari 2010

Jij antwoord anders ook verbazend snel :)
Maar ik stel voor dat we er deze winter mee doorgaan? Het was immers iets om de winter mee door te komen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.