Bahrein man van de race

Gestart door meatball, 06 april 2008 - 17:27:25

« vorige - volgende »

bekende vraag

Massa
Raikkonen
Kubica
Heidveld
Kovalainen
Webber
Hamilton
Trulli
Rosberg
andere

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Kubica. Met toch redelijk lichte auto best dicht bij de Ferraris weten te rijden. op maar 7 seconde van kimi, erg knap.
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan


Doefie

Trulli? Rosberg? Staan er niet tussen en Hamilton dan weer wel... ???

meatball

Citaat van: Doefie op 06 april 2008 - 17:40:06
Trulli? Rosberg? Staan er niet tussen en Hamilton dan weer wel... ???
Hamilton was een beetje sarcastisch,mag het voor een Massa suporter ?
De rest zal ik aanpassen ,maar ik vond geen van beide nu zo bijzonder eerlijk gezegt.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Tja, wie hier in godsnaam Hamilton tussen plaatst....

Maar goed: Massa, Webber, en toch ook Fisichella. Ook hij reed een sterke race in een zwakke auto. Knap.

alonsolover

Ik ga namelijk voor raikkonen,
hamilton heeft nu eens een slechte race gereden

Jasper

Zoals gewoonlijk: als er niks te zien is, dan maar de man met het mooiste inhaalmanoeuvre. Kimi Raikkonen. Maar ik vond niemand echt indrukwekkend.

bogief1

A new chapter will begin soon: Bruno Senna

_Makke_

Ik vind dat je hier maar voor 1 man kan gaan: Massa. 1 klein foutje maar voor de rest sterk gereden.

TheIceman

Flipje Massa. Vrijwel foutloos.

Ferrari 2010

Kimi, reden: zie Jasper. Massa was direct Kubica gepasseerd en had verder niets te doen. Kimi kende een lastiger begin en heeft daar toch mooi Heiki en Kubica ingehaald.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The REAL BUTTON Freak

Kubica, de Ferrari boys hebben bijde zeer goed gereden, maar met hun materiaal zou iets anders dan 1-2 niet mogen.

Ik vond Trulli en Webber ook boeiend.

Folkert

Citaat van: _Makke_ op 06 april 2008 - 19:34:41
Ik vind dat je hier maar voor 1 man kan gaan: Massa. 1 klein foutje maar voor de rest sterk gereden.
Ik vind dat iedereen vrij is om te kiezen wie ze willen. Kimi heeft de mooiste acties gedaan en had zelfs heel veel geluk in het begin dat Kovoleinen hem er niet uit tikte.
Maar toch vond ik Kubica erg sterk rijden, licht gekwalificeerd en toch erg dicht bij Kimi gereden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Doefie

Fisichella -> in wat vorig jaar de traagste van het veld was onder andere een McLaren achter je houden...