Wie is wie? (19)

Gestart door Doefie, 01 april 2008 - 23:48:41

« vorige - volgende »

Doefie

1. Wie is _Makke_?
Mijn naam is Maarten, ik woon te Putte (naast Mechelen), ik ben 20 jaar en ben single.

2. Wat doe je van werk / hobby's?
Ik studeer nog, namelijk: Toegepaste Informatica aan de Katholieke Hogeschool Kempen (Campus Geel). Mijn hobby's: tv kijken (vooral naar sport, zoals voetbal, wielrennen, uiteraard F1,...), af en toe eens een filmpje meepikken en iets gaan drinken met de kameraden.

3. Hoelang kijk je al Formule 1?
Ik kan daar geen jaartal op plakken, ik keek samen met mijn vader naar formule 1, maar ik weet niet vanaf wanneer juist. Het eerste wat ik me herinner is het seizoen 1993 (al zijn het maar flarden die ik me kan herinneren). Ik supporterde voor Senna (omdat mijn vader daar een fan van was), zelf was ik daar nogwat te jong voor en supporterde ik eigenlijk vooral voor de winnaar ;D, mijn sympathie voor Senna is later pas gekomen, nadat ik veel van hem gezien/gelezen had. Later als ik de F1 "écht" volgde was ik fan van McLaren, nooit echt van 1 piloot, al heb je de ene piloot al wat liever als de andere. Hakkinen, Raikkonen (het doet nogaltijd wat "zeer" om hem in die rode bolide te zien), Hamilton en nu ook Kovalainen kunnen me wel bekoren, in tegenstelling tot Montoya, Alonso. Maar swat dit hoort hier in feite niet bij :)

4. Hoe ben je op F1Pits terecht gekomen?
Ik zocht een goed nederlandstalig F1 forum, en dan kom je automatisch hier uit. In mijn ogen zijn er geen betere nederlandstalige F1-forums.

5. Kijk je nog andere autosport of interesseert het je niet zo?
Het onbreekt me niet aan interesse, maar aan beelden ;). Zonder die digitale televisie valt er weinig van autosport te zien. Vroeger keek ik naar DTM, dat werd -als ik me niet vergis- toen nog op NED2 uitgezonden. Momenteel bekijk/volg ik vooral F1.

Jasper

Ah, ene van Put, buurgemeente van Duffel. :)

Alan Blues

This is the beginning of a beautifull friendship...  ;)

_Makke_

Citaat van: Jasper op 01 april 2008 - 23:51:14
Ah, ene van Put, buurgemeente van Duffel. :)

Bwa, buurgemeente is wel beetje overdreven eh ;) Duffel is toch wel een 20km van hier denk ik.

Jasper

Ah, het zijn inderdaad geen buurgemeenten. Je moet nog door Sint-Katelijne Waver of door Lier om van Duffel naar Putte te gaan.

Icecognito

Dat is voor mij een doolhof :D
Mol: Hamilton, stomme geit! Hij ramt Alonso vol in z'n kont!

Martin

Na een lange tijd kom ik hier weer eens kijken. Ik ben geboren en getogen in Utrecht.
De redactie kent mij nog wel. En ook andere Forumers.

meatball

Citaat van: Martin op 13 april 2008 - 22:34:32
Na een lange tijd kom ik hier weer eens kijken. Ik ben geboren en getogen in Utrecht.
De redactie kent mij nog wel. En ook andere Forumers.
welkom back,denk ik :-\
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat