Mad Max?

Gestart door Tim C, 31 maart 2008 - 10:36:19

« vorige - volgende »

Alan Blues

Citaat van: Eric op 05 april 2008 - 22:37:37
Alan zal eerder de poesjes geselen LOL

Idd, liever geen spanky...  :D

Maar 5 meisjes.... ??? Mmm...  ;)

meatball

Citaat van: Eric op 06 april 2008 - 17:11:21
Citaat van: Tim op 06 april 2008 - 16:07:14
Wil iemand me vertellen wat Mosley verkeerd gedaan heeft? Hij gaat prive naar een prive gelegendheid en wordt er gefilmd bij het binnengaan en bij het doen. Als er iemand hier iets misdaan heeft dan is het dat stuk wc papier van een krant...

helemaal mee eens
Wie heeft dit eigenlijk gefilmd, de prostituees of Maxke zelf?
als de meisjes van lichte zeden (alhoewel licht:-) ) dit hebben gefilmd zijn deze in de fout gegaan

Ik vind toch dat nazi spelen niet echt de beste pr stunt is om de f1 bekender te maken in de wereld.
Als hij dat tof vind is dat op zich natuurlijk ziek maar prive.
Hij heeft echter een taak waarbij hij een sport vertegenwoordigd in de hele wereld en dan ligt dit toch wel heel gevoelig,het hoerenlopen op zich daar was hij nog wel mee weggekomen,maar nazi spelen dat kan in zijn positie niet,dus weg ermee.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Tim C

Nog eens, wat iemand buiten zijn uren doet is zijn zaak...

Hij was daar niet als FIA voorzitter maar als Max Mosley...

meatball

Citaat van: Tim op 06 april 2008 - 17:22:58
Nog eens, wat iemand buiten zijn uren doet is zijn zaak...

Hij was daar niet als FIA voorzitter maar als Max Mosley...
Hij is nu eenmaal altijd FIA voorzitter net als Bush altijd president is.
Hoge bomen vangen veel wind,trouwens ik heb geen enkel probleem met hoerenlopers dat moet hun vrouw maar bekijken.
Maar nazi spelen kan niet als je daarna bij de leiders van allerlei landen over de vloer komt,je zal zien dit kost hem zijn job en terecht.
Als Leterme morgen in de krant komt met een Hitlerpakje aan en een bepaald groetje brengt,hoelang gaat die dan nog premier zijn denk je,prive af niet is hier van geen belang
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Tim C

Is Max misschien verkozen omwille van zijn sterke positie op het vlak van familiale waarden? Nee toch?

scho0634

Citaat van: Tim op 06 april 2008 - 17:22:58
Nog eens, wat iemand buiten zijn uren doet is zijn zaak...

Met alle respect Tim, maar als jij vind dat het zo prive is, dan snap ik niet dat nota bene jijzelf dit prive-evenement met filmpje en al op een internet forum plaatst .....

meatball

Citaat van: Tim op 06 april 2008 - 17:43:08
Is Max misschien verkozen omwille van zijn sterke positie op het vlak van familiale waarden? Nee toch?
Nee misschien niet ,maar voor zijn nazisympatie zeker niet.
En het bewijst dat hij eigenlijk een dommekloot is dus weg ermee.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Tim C

#67
Het is niet omdat dat stuk wc papier schrijft dat het een nazi orgie was, dat het er eentje was. Maar als jij van de soort bent van de roddelbladjes, dan zijn ze nu wel uitgesproken...

En ik plaatste het filmpje toen ik dacht dat het een slechte april grap was.... Ik toon je graag mijn post op het redactieforum :P

scho0634

#68
Citaat van: Tim op 06 april 2008 - 17:52:12
En ik plaatste het filmpje toen ik dacht dat het een slechte april grap was.... Ik toon je graag mijn post op het redactieforum :P
Dat verklaart een hoop. Ik vond het al merkwaardig, zo'n standpunt en dan zo'n post ;).

meatball

Citaat van: Tim op 06 april 2008 - 17:52:12
Het is niet omdat dat stuk wc papier schrijft dat het een nazi orgie was, dat het er eentje was. Maar als jij van de soort bent van de roddelbladjes, dan zijn ze nu wel uitgesproken...

En ik plaatste het filmpje toen ik dacht dat het een slechte april grap was.... Ik toon je graag mijn post op het redactieforum :P
Raar dat jij dat ontkent en Mosley zelf niet.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 06 april 2008 - 18:09:40
Citaat van: Tim op 06 april 2008 - 17:52:12
Het is niet omdat dat stuk wc papier schrijft dat het een nazi orgie was, dat het er eentje was. Maar als jij van de soort bent van de roddelbladjes, dan zijn ze nu wel uitgesproken...

En ik plaatste het filmpje toen ik dacht dat het een slechte april grap was.... Ik toon je graag mijn post op het redactieforum :P
Raar dat jij dat ontkent en Mosley zelf niet.
dat deed hij wel;
http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=32&nid=7123

Magic Senna

Mosley moet gewoon aftreden, zijn positie is onhoudbaar. De enigsten die niet willen dat ie aftreedt is zijn vriendje Eclestone en hijzelf.Dat hij zegt dat dit niets te maken heeft met zijn werk en tot zijn priveleven behoort kan goed zijn, maar hoe kan hij deze hoge positie nog bekleden zonder uitgelachen te worden en enig respect af te dwingen.

Bye, Bye Max ;)

One down, and one to go.

Doefie

Citaat van: Magic Senna op 07 april 2008 - 01:07:21
Mosley moet gewoon aftreden, zijn positie is onhoudbaar. De enigsten die niet willen dat ie aftreedt is zijn vriendje Eclestone en hijzelf.Dat hij zegt dat dit niets te maken heeft met zijn werk en tot zijn priveleven behoort kan goed zijn, maar hoe kan hij deze hoge positie nog bekleden zonder uitgelachen te worden en enig respect af te dwingen.

Bye, Bye Max ;)

One down, and one to go.

... en Räikkönen die vind dat niemand zich heeft te moeien ;)

Ferrari 2010

En het is nog niet gedaan:
http://www.hln.be/hln/nl/954/Formule-1/article/detail/233130/2008/04/07/Hoer-vertelt-pittige-details-over-nazi-orgie-van-Mosley.dhtml

Hij heeft het blijkbaar bewust laten filmen, terwijl men gisteren op Sporza zei dat het met onzichtbare microcamera's was gebeurd :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Ferrari 2008 op 07 april 2008 - 11:30:59
En het is nog niet gedaan:
http://www.hln.be/hln/nl/954/Formule-1/article/detail/233130/2008/04/07/Hoer-vertelt-pittige-details-over-nazi-orgie-van-Mosley.dhtml

Hij heeft het blijkbaar bewust laten filmen, terwijl men gisteren op Sporza zei dat het met onzichtbare microcamera's was gebeurd :)

Het is dan ook door een even grote kwaliteitskrant als News of the World  ::)