Mad Max?

Gestart door Tim C, 31 maart 2008 - 10:36:19

« vorige - volgende »

Tim C


Ferrari 2010

Ik vraag me af of het idd Max is, kan evengoed een andere oude mens zijn geweest die sterk op Max gelijkt. Nuja, als hij het toch is, is hij dom genoeg geweest om het op tape te laten zetten...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

#2
Hahahahaha, als dit echt is, dan is dit absoluut mijn hoogtepunt van het seizoen. Nasty Max!

Schumi nr1

You're a very naughty boy Max! *tsjak tsjak tsjak*  :P :P :P :P

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 31 maart 2008 - 10:49:58
Hahahahaha, als dit echt is, dan is dit absoluut mijn hoogtepunt van het seizoen. Nasty Max!

Idem  ;D ;D ;D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Eric

en zeggen dat het morgen 1 april is....is dit jaar een dag te vroeg gevallen precies  ;D

maar ja, zijn vader had ook banden met Nazi in de oorlog he...appelt valt ni ver van den boom dan ;)

Tim C

Toch een applausje: op uw 67ste nog 5 dames van lichte zeden te baas kunnen en het 5 uur vol houden... Chapeau! ;D

Forza F1

Wat die mens graag in zijn vrije tijd doet, daar ga ik mij niet mee moeien. Maar kan zo iemand aanblijven als FIA-voorzitter? Ik ben van mening van niet, hij gaat nooit nog serieus genomen worden.

PS: Schumacher for president!

Doefie

Ik geloof nie da het Mosley is.

Ferrari 2010

Citaat van: Forza Ferrari op 31 maart 2008 - 19:25:09
Wat die mens graag in zijn vrije tijd doet, daar ga ik mij niet mee moeien. Maar kan zo iemand aanblijven als FIA-voorzitter? Ik ben van mening van niet, hij gaat nooit nog serieus genomen worden.
Als je vindt dat wat hij in zijn vrije tijd doet zijn zaken zijn, maar je vindt tegelijkertijd dat hij toch beter aftreedt, spreek je jezelf dan niet tegen? :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Icecognito

Mol: Hamilton, stomme geit! Hij ramt Alonso vol in z'n kont!

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

FerrariMan

Citaat van: Juan Pablo op 31 maart 2008 - 22:06:30
1 april anyone?
Vrij zeker dat het dat niet is. Zou een nogal 'dure' grap worden voor de bedenkers.

Tim C

Het zegt wel veel over het nieuws :)

Ferrari 2010

Citaat van: Icecognito op 31 maart 2008 - 20:15:36
Auteursclaim..
Mja, hij kan wat gaan claimen inderdaad als hij wil, maar als hij het effectief is, is zen reputatie intussen wel ferm aangetast hé. Ik denk dat hij het eerder niet te veel aandacht gaat geven om zo te hopen dat iedereen het snel vergeten is.

Als het een 1 april grap was, kwam ze ten eerste wat vroeg, en het zou zoals FerrariMan al zei een beetje een dure grap zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.