Wie is wie? (18)

Gestart door Doefie, 25 maart 2008 - 12:51:15

« vorige - volgende »

Doefie

1. Wie is Amp?
Ik heet Matthy, ben 24 jaar oud en ik woon te Aalter (city of crembo ;) ), in de provincie Oost-Vlaanderen. Voorlopig woon ik nog thuis, maar in november ga ik samenwonen met mijn vriendin.

2. Wat doe je van werk / hobby's?
Ik ben magazijnier in een groot papier magazijn, wij verhandelen alles wat een drukker/copyshop/grafische designer maar kan verlangen. Buiten Formule 1 volgen kijk ik best graag eens een filmpje, ga ik graag eens gezellig iets gaan eten of drinken of houd ik mij bezig met mijn vriendin ;)

3. Hoelang kijk je al Formule 1?
Ik kijk Formule 1 sinds 1998, hoe ik er mee begonnen ben weet ik niet goed meer, maar ik was onmiddellijk een McLaren/Häkkinen fan.
In de jaren waar Schumacher keihard regeerde, verslapte mijn aandacht wat en volgde ik niet alle races meer. Vorig seizoen had ik me voor genomen om terug alles stipt te volgen en zo zal het ook dit jaar zijn.

4. Hoe ben je op F1Pits terecht gekomen?
Ik ben op F1pits terecht gekomen via Google, toen ik een deftig Nederlandstalig forum aan het zoeken was, waar er gediscusieerd werd ipv kinderachtig geflame, en zo ben ik blijven plakken.

5. Kijk je nog andere autosport of interesseert het je niet zo?
DTM kan me ook nog best bekoren, al wat ik er kan van volgen volg ik, en ondertussen kijk ik af en toe wel eens de GP2 resultaten na.

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 25 maart 2008 - 12:51:15
waar er gediscusieerd werd ipv kinderachtig geflame, en zo ben ik blijven plakken.
Er wordt hier inderdaad gediscusieerd, maar ofdat inderdaad het kinderachtige vervangt ... :) Dat valt soms toch te betwijfelen ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

amp

Citaat van: Ferrari 2008 op 25 maart 2008 - 13:38:14
Citaat van: Doefie op 25 maart 2008 - 12:51:15
waar er gediscusieerd werd ipv kinderachtig geflame, en zo ben ik blijven plakken.
Er wordt hier inderdaad gediscusieerd, maar ofdat inderdaad het kinderachtige vervangt ... :) Dat valt soms toch te betwijfelen ;D ;D

Ach.. in vergelijking met wat ik soms op andere fora gezien heb, is dit de hemel  ;)

Ferrari 2010

Citaat van: amp op 25 maart 2008 - 21:29:58
Citaat van: Ferrari 2008 op 25 maart 2008 - 13:38:14
Citaat van: Doefie op 25 maart 2008 - 12:51:15
waar er gediscusieerd werd ipv kinderachtig geflame, en zo ben ik blijven plakken.
Er wordt hier inderdaad gediscusieerd, maar ofdat inderdaad het kinderachtige vervangt ... :) Dat valt soms toch te betwijfelen ;D ;D

Ach.. in vergelijking met wat ik soms op andere fora gezien heb, is dit de hemel  ;)
Khad nooit verwacht daar nog te geraken, maar blijkbaar dan toch wel :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Ferrari 2008 op 26 maart 2008 - 08:36:39
Khad nooit verwacht daar nog te geraken, maar blijkbaar dan toch wel :D

't Leven zit vol verassingen he 8)

Alan Blues

Kinderachtig??? Wij?? Neeeeeeeee!!!!!!


Jasper

Alan is de enthousiaste jongen in het midden van de derde rij. :)