Jérôme D'Ambrosio

Gestart door meatball, 23 maart 2008 - 07:03:46

« vorige - volgende »

meatball

Jérôme D'Ambrosio heeft een podium beet in de gp 2 ,wat denken jullie komt hij in de f1 ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Ik denk het wel, hij heeft het geluk van geldschieters achter zich te hebben staan, hij zal wel topprestaties moeten blijven rijden, en die zullen dan wel overwinningen moeten worden ipv podium
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Jérôme heeft het in elk geval in zich om in de Formule 1 te geraken. Duits management achter zich die voor de nodige centen zorgen, talent heeft hij ook. Ben is benieuwd wat hij kan doen tijdens zijn test in de Honda. Net zoals Frederic Vervisch in de Force India.

meatball

toch weer goed bezig,ik hoop echt dat hij er komt,de f1 is toch nog anders als er een Belg of Nederlander bij is,wel liever geen type Alberts
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

TheIceman

Citaat van: meatball
wel liever geen type Alberts
Nee, dan kunnen we de F1-wagens vervangen door tankslangen met 4 wielen eronder.

Supermariobros

Citaat van: TheIceman op 14 april 2008 - 19:55:53
Citaat van: meatball
wel liever geen type Alberts
Nee, dan kunnen we de F1-wagens vervangen door tankslangen met 4 wielen eronder.

;D ;D ;D

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 14 april 2008 - 19:23:19
toch weer goed bezig,ik hoop echt dat hij er komt,de f1 is toch nog anders als er een Belg of Nederlander bij is,wel liever geen type Alberts
Met Nederlanders erin voel ik me er persoonlijk niet meer toe aangetrokken als anders hoor. Ondanks dat beide landen tegen elkaar liggen en zelfde taal spreken (vlaanderen dan toch) en nog zoveel meer, en ik op ocharme enkele km van de grens woon, doen prestaties van Nederlanders me eerlijk gezegd niet veel.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: Ferrari 2008 op 15 april 2008 - 13:21:32
Citaat van: meatball op 14 april 2008 - 19:23:19
toch weer goed bezig,ik hoop echt dat hij er komt,de f1 is toch nog anders als er een Belg of Nederlander bij is,wel liever geen type Alberts
Met Nederlanders erin voel ik me er persoonlijk niet meer toe aangetrokken als anders hoor. Ondanks dat beide landen tegen elkaar liggen en zelfde taal spreken (vlaanderen dan toch) en nog zoveel meer, en ik op ocharme enkele km van de grens woon, doen prestaties van Nederlanders me eerlijk gezegd niet veel.
Welke prestatie(s ? ;D
Nee maar ernstig,in zijn beginperiode in de f1 keek ik toch ook vol belangstelling naar Jos Verstappen,dat deed mij toch meer dan een nieuwe Fransman ofzo.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

slechte prestaties zijn ook prestaties ;) En dan nog, wie het tot de F1 schopt is sowieso goed, als je daar dan bij de slechtere bent ben je nog steeds bij de top, zo simpel is het. Eenieder die het tot de F1 schopt is voor mi een goede rijder ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Ferrari 2008 op 15 april 2008 - 17:23:45
slechte prestaties zijn ook prestaties ;) En dan nog, wie het tot de F1 schopt is sowieso goed, als je daar dan bij de slechtere bent ben je nog steeds bij de top, zo simpel is het. Eenieder die het tot de F1 schopt is voor mi een goede rijder ;)

Yuji Ide ;) (en zo kan ik er nog honderden geven ;))

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 16 april 2008 - 12:58:27
Citaat van: Ferrari 2008 op 15 april 2008 - 17:23:45
slechte prestaties zijn ook prestaties ;) En dan nog, wie het tot de F1 schopt is sowieso goed, als je daar dan bij de slechtere bent ben je nog steeds bij de top, zo simpel is het. Eenieder die het tot de F1 schopt is voor mi een goede rijder ;)

Yuji Ide ;) (en zo kan ik er nog honderden geven ;))
Hij was één van de slechtere F1-rijders, akkoord, maar een slecht rijder zal hij absoluut niet zijn, doorgaans zet men niet de eerste de beste in een F1-wagen ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Jérôme D'Ambrosio is redelijk goed bezig 2 maal 2e dat kan ermee door,nu een goede f1 test en dan..............?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Doefie

Ik vrees dat het niets zal worden zolang je geen race wint. In Francorchamps was hij er dicht bij maar heeft hij niet kunnen volhouden. En ja tests... je ziet hoever wij Belgen komen met "tests" :) Van Hooydonck, Leinders, ...

Ik hoop voor d'Ambrosio of Baguette dat het hen lukt (of misschien een Vervisch?), maar uiteindelijk vrees ik ook dat ze niet aan het budget gaan komen. Belgische bedrijven en de nodige politiek erbij zullen zeker niks doen, en een buitenlands bedrijf dat een Belg gaat sponsoren?

gloudiesaurus

Vond hem toch niet slecht in de eerste Asia GP2 race! Denk dat hij daar dit seizoen nog wel wat kan scoren...

En Vervisch heeft nog een Force India test tegoed he! Misschien kan dat nog wat deuren openen?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Doefie

Bas Leinders moest indertijd bij Minardi $8 miljoen neertellen om te mogen racen, hij kreeg amper de $2 miljoen bij elkaar om als derde rijder te mogen fungeren. Ik vrees dat het nog steeds hetzelfde zal zijn met de Belgische rijders. In eigen land vertikt men het om de eigen sporters te steunen zolang het geen voetbal, wielrennen of tennis is. En in het buitenland vind je als Belg geen geld :)